Web Analytics Made Easy - Statcounter

افزایش قرارداد استراماچونی بدون دخالت هیات مدیره ، سوژه جدیدی است که با افشاگری یکی از مدیران مستعفی آبی ها در رسانه ها ، در اولین روز پس از باخت دربی نود و یکم گریبان آبی ها را گرفت.

به گزارش تابناک ورزشی، بر اساس افشاگری تازه؛ یکی از مباحث جنجالی که در یکی از جلسات مهم ماه های گذشته هیات مدیره استقلال در زمان نقل و انتقالات صورت گرفت، افزایش قرارداد آندره آ استراماچونی بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ابتدا قرارداد این مربی ۵۵۰ هزار دلار به هیات مدیره عنوان شد، اما به یکباره قرارداد وی تبدیل به ۷۰۰ هزار یورو شد. در این بین اعضای هیات مدیره از مدیرعامل و معاون باشگاه استقلال خواستند که دو دستیار ایرانی در کنار این مربی قرار بگیرد، اما آن‌ها اعلام کردند در توافقی که در کشور ترکیه با نماینده این مربی داشتند، نام مربی ایرانی را در آن ذکر نکرده و نمی‌توانند در کنار این مربی ایتالیایی مربی ایرانی قرار بدهند.

منبع: تابناک

کلیدواژه: حسن یزدانی ابتکار صلح هرمز هپکو اراک هفته دفاع مقدس عملیات کمان ۹۹ مالیات پزشکان تابناک ورزشی استراماچونی قرارداد هیات مدیره استقلال حسن یزدانی ابتکار صلح هرمز هپکو اراک هفته دفاع مقدس عملیات کمان ۹۹ مالیات پزشکان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۱۳۳۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رسمی؛ علی خطیر برکنار شد

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ رسانه رسمی باشگاه استقلال نوشت:

هیات مدیره باشگاه استقلال در مورخه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ با حضور اقایان مهدی افضلی رییس ،فرشید سمیعی نایب رییس و مهدی حیدرزاده عضو هیات مدیره تشکیل جلسه داده و تصمیم به اتمام همکاری با علی خطیر (مدیرعامل ) گرفتند

درپایان این جلسه فرشید سمیعی ازسوی هیات مدیره به عنوان سرپرست مدیرعاملی باشگاه استقلال منصوب گردیدند

باشگاه استقلال از زحمات اقای علی خطیر در طول مدت مدیریتشان نهایت تشکر را دارد

۲۵۸ ۲۵۸

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1902168

دیگر خبرها

  • پست برکناری خطیر در کانال استقلال، منتشر و پاک شد!
  • رسمی؛ علی خطیر برکنار شد
  • کودتا در استقلال برای ۵۰ میلیارد تومان؟
  • فصل جدید آبی
  • «خطیر» دیگر مسئولیتی در باشگاه استقلال نخواهد داشت
  • مهدی افضلی: «خطیر» دیگر مسوولیتی در باشگاه استقلال نخواهد داشت
  • تمدید قرارداد مربی تیم فوتسال گیتی پسند اصفهان
  • نشست هیات مدیره شرکت گاز آذربایجان‌غربی
  • مرتضوی: اصلاح قانون کار و دائمی شدن قرارداد کارگران در نوبت رسیدگی هیات دولت
  • زمان برگزاری مجمع باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس