Web Analytics Made Easy - Statcounter

سنندج -معاون حفاظت و بهره‌برداری شرکت آب منطقه‌ای کردستان گفت: ۶ هزار و ۲۷۳ حلقه چاه در مناطق مختلف این استان به‌صورت غیرمجاز حفرشده و آب آن از منابع زیرزمینی مورد مصارف کشاورزی قرار می‌گیرد.

به گزارش قدس آنلاین؛ عرفان مومن‌پور اظهار داشت: در حال حاضر ۱۱ هزار و ۵۱۳ حلقه چاه برای تأمین آب مصارف کشاورزی در این استان مجوز و پروانه بهره‌برداری دارند و مور  د استفاده قرار می‌گیرند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اضافه کرد: از ابتدای امسال تاکنون تعداد ۱۷۹ حلقه چاه غیرمجاز کشاورزی در شهرستان‌های مختلف استان شناسایی و مسدود شده که اغلب آن‌ها در مناطق شرقی استان قرار داشتند.

معاون حفاظت و بهره‌برداری شرکت آب منطقه‌ای کردستان مقدار برداشت آب از چاه‌های مجاز برای مصارف کشاورزی را ۳۱۹ میلیون و ۳۵ هزار مترمکعب اعلام کرد و افزود: سالانه ۶۱ میلیون و ۶۲ هزار مترمکعب آب به‌صورت غیرمجاز برای مصرف کشاورزی از سفره‌های زیرزمینی برداشت می‌شود.

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: کردستان چاه های غیر مجاز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۱۳۳۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره برداری از زورخانه ده ونک

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، زورخانه ده ونک که ۱۵۰ سال قدمت دارد با همکاری مردم و شهردای منطقه ۳ تهران ، بازسازی شد و دوباره به بهره برداری رسید.

 

 

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • بهره برداری از طرح آبرسانی روستای گل سفید کیار
  • افتتاح ۴ طرح عمرانی در شهرستان کیار
  • دستگیری حفاران غیرمجاز در شهرستان سنندج
  • مسدود شدن ۹ حلقه چاه غیرمجاز در شهرستان رودبار
  • بهره برداری از زورخانه ده ونک
  • بهره‌برداری از گلخانه ۳ هزار متری دهکده اقتصاد مقاومتی بسیج سازندگی ظرف ۶ ماه آینده
  • انسداد ۲۵۷ حلقه چاه غیرمجاز در لرستان
  • اُفت ۴۰ سانتی متری آب از سفره‌های زیرزمینی خراسان شمالی/ ابلاغ دستورالعمل مهار اضافه برداشت آب از چاه‌های کشاورزی
  • شناسایی و پلمپ کارگاه غیرمجاز تولید چیپس سیب زمینی در سامان
  • پلمب کارگاه غیرمجاز تولید چیپس سیب زمینی در سامان