Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «صراط نیوز»
2024-04-26@12:17:33 GMT

عصر طلایی والیبال با حمایت بانک گردشگری

تاریخ انتشار: ۱ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۲۱۳۶۴۹

صراط: به گزارش نبض بازار به نقل از روابط عمومی بانک گردشگری، مرتضی خامی، مدیرعامل این بانک ضمن بیان مطلب فوق گفت: حمایت های بانک گردشگری از تیم های ملی والیبال در همه رده های سنی آقایان و بانوان از سال 2017 آغاز شد و با درخشش در مسابقات جهانی و قهرمانی آسیا ادامه دارد.

وی افزود: حمایت های بانک گردشگری در فراز و فرودهای تیم های ملی والیبال کشورمان در سال های اخیر، پشتوانه ای انکارناپذیر و زمینه ساز وصف ناپذیر قهرمانی تیم های ملی بزرگسالان و جوانان در عرصه های جهانی و آسیایی شد تا برگ زرینی دیگر در برگ برنده های ورزش ایران اسلامی باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرعامل بانک گردشگری همچنین با تبریک قهرمانی تیم ملی والیبال بزرگسالان در بازی های آسیایی اظهار امیدواری کرد تا با ادامه این روند، تیم های ملی والیبال موفقیت های بیشتری را در مسابقات پیش رو کسب و عصر طلایی والیبال ایران را پررنگ تر و طولانی تر کنند.

خامی گفت: بانک گردشگری وظیفه خود می داند در راستای مسئولیت های اجتماعی تعریف شده اش در قبال تعهدش به فدراسیون والیبال و با همکاری و همیاری ورزش دوستان و علاقمندان به این رشته ورزشی، حمایت خودش را محکم و استوار ادامه دهد تا نه تنها در عصر طلایی والیبال بلکه در تمامی اعصار تا سال 2020 کنار والیبال کشورمان بماند. این حمایت ها نقش پررنگی در موفقیت های تیم های ملی داشته و امروزه به گواه اکثر صاحب نظران نقش بانک گردشگری در موفقیت های تیم های ملی والیبال انکارناپذیر می باشد.

وی افزود: این موفقیت ها در انحصار بانک گردشگری و یا فدراسیون و تیم های ملی والیبال نیست بلکه متعلق به تمام مردم ایران است که با تشویق ها و ابراز علایقشان، حامی اصلی ورزش کشور هستند.

خامی در پایان گفت: قهرمانی تیم ملی والیبال ایران در مسابقات آسیایی به طور قطع نقطه پایانی موفقیت ها و پیروزی ها نیست و در واقع تیم های ملی والیبال کشورمان با این قهرمانی ها خودشان را در مسیر بی انتهای موفقیت های بیشتر پیش رو قرار داده اند و بی تردید این راه، بی بازگشت است و بانک گردشگری افتخار خود میداند که سهمی را در این مسیر به خود اختصاص داده است.

منبع: صراط نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.seratnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صراط نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۱۳۶۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهربانو منصوریان در 39 سالگی طلایی شد

به گزارش "ورزش سه"، رقابت‌های انتخابی جام‌جهانی ووشو ۲۰۲۴ از صبح امروز (چهارشنبه) با حضور بیش از ۳۰۰ ورزشکار از 38 کشور جهان به میزبانی شهر جیانگ‌یئن در کشور چین آغاز شد و ملی‌پوشان ایران برابر حریفان خود قرار گرفتند.
بعد از ظهر امروز شهربانو منصوریان ملی‌پوش باتجربه ایران در فینال وزن 75- کیلوگرم مقابل حریفی از چین به برتری دست یافت و صاحب مدال طلا شد.
در حالی که الهه منصوریان خواهر کوچکتر شهربانو سرمربیگری تیم ملی را برعهده دارد، این قهرمان 39 ساله موفق شد یک طلای دیگر به کارنامه افتخارات خود آن هم با شکست حریف چینی اش در خاک این کشور اضافه کند.
او برای صعود به فینال ووشوکاری از بنگلادش را مغلوب کرده بود.

دیگر خبرها

  • حمایت استاندارد ایلام از رشد تولید در استان
  • تاثیر تثبیت بر انتظارات تورمی
  • ووشوکار پرافتخار ایران طلایی شد/موسوی بر سکوی قهرمانی ایستاد
  • خداحافظی والیبالیست نسل طلایی/ مهدی مهدوی وارد دنیای مربیگری شد
  • جادوگر آرژانتینی یک قدم تا قهرمانی بزرگ
  • شهربانو منصوریان طلایی شد
  • شهربانو منصوریان در 39 سالگی طلایی شد
  • وزارت ارتباطات به زودی از ماهواره‌های جدید رونمایی می‌کند/ گردشگری در ایران رشد کرده است/ بدهی های ایران به بانک توسعه اسلامی صفر شد
  • خودت دوست خودت باش: راز طلایی موفقیت (فیلم)
  • حدادی: عدد شش برای ما مقدس است!