Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- مأموران اجرایی محیط زیست شهرستان بهاباد در استان یزد طی گشت و پایش منطقه، موفق به مشاهده یک قلاده یوزپلنگ آسیایی شدند. تاریخ انتشار: 16:46 - 01 مهر 1398 - کد خبر: ۵۵۲۱۳۸

به گزارش گروه فضای مجازی خبرگزاری میزان،مأموران اجرایی منطقه پناهگاه حیات وحش «کم‌کی» بهاباد حین گشت و کنترل منطقه، موفق به مشاهده مستقیم یک قلاده یوزپلنگ آسیایی شدند که با جستجو و ردزنی در منطقه، مشخص شد که این قلاده یوز برای خود قلمرو تعیین کرده، ولی مأموران اجرایی به دلیل مسافت زیاد موفق به تصویربرداری از این یوز نشدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منطقه «کم‌کی» شهرستان بهاباد با وسعت ۶۸ هزار هکتار از نوع مناطق بکر و دست نخورده و دارای پوشش گیاهی نسبتأ مناسبی است که حیواناتی از جمله کل و بز، قوچ و میش، جبیر، پلنگ و یوزپلنگ در آن زندگی می‌کنند.

پرندگانی مانند کبک، تیهو، زاغ بور، عقاب طلائی، شاهین، دلیجه و هوبره نیز در این منطقه زندگی و به زیبایی آن افزوده‌اند.

منبع:ایسنا
انتهای پیام/
خبرگزاری میزان: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوماً به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفاً جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: یوزپلنگ ایرانی میزان یوزپلنگ آسیایی یزد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۱۳۷۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سفر موفق رئیس جمهور ایران به اسلام آباد یک «تحول بزرگ» است

   به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما؛ از اسلام آباد، «خواجه آصف» وزیر دفاع پاکستان در گفتگو با شبکه خبری «جیو تی وی‌» گفت: سفر رئیس جمهوری اسلامی ایران به پاکستان موفقیت آمیز بود.
وی در خصوص رایزنی های انجام شده میان مقامات دو کشور درباره طرح انتقال گاز ایران به پاکستان موسوم به «آی پی» گفت: این پروژه حتما تکمیل خواهد شد.
وی با بیان اینکه به زودی راهکار هایی برای تکمیل این طرح مهم ایجاد خواهد شد افزود: با توجه به ناآرامی هایی که کشورهای منطقه با آن مواجه هستند و همچنین افزایش مداخله قدرت های غربی در امور منطقه از طریق جنگ های نیابتی، تمام ذینفعان منطقه باید بر روی یک پلت فرم مشترک گرد هم آیند تا از منافع خود محافظت کنند.
وی با انتقاد شدید از رویکرد قدرت های استعماری در جهان بویژه فراموش کردن تمامی قوانین بین‌المللی و انسانی از سوی کشورهای غربی درقبال رژیم صهیونیستی گفت: ما همیشه از کشورهایی که در مقابل این رویکرد استعماری ایستادگی کرده و آنها را شکست می دهند حمایت می کنیم.
این اظهارات وزیر دفاع پاکستان درحالی مطرح می‌شود که همزمان با سفر موفق دکتر سید ابراهیم رئیسی و هیئت بلندپایه کشورمان به پاکستان که دستاور های بزرگی همچون امضای چندین تفاهم‌نامه همکاری دوجانبه و هدف گذاری تجارت ۱۰ میلیارد دلاری با پاکستان را در پی داشته است، آمریکا در ادامه رویکرد تکراری خود مبنی بر سنگ اندازی در روابط اسلام آباد - تهران، پاکستان را برای تحریم احتمالی درصورت گسترش روابط با ایران تهدید کرد.

دیگر خبرها

  • احیای مستقیم فولاد هرمزگان ۱۵ درصد فراتر از طراحی کارخانه
  • علت قطع درختان منطقه ۷ تهران توسط مأموران شهرداری چیست؟ + ویدئو
  • سفر موفق رئیس جمهور ایران به اسلام آباد یک «تحول بزرگ» است
  • کشف محموله پرندگان کمیاب و میمون از قاچاق در مرز بلوچستان
  • بررسی روند عملیات اجرایی و میزان پیشرفت پروژه‌های امور آب و فاضلاب سلماس
  • تقدیر از «جین کمپیون» با یوزپلنگ افتخاری لوکارنو
  • رمزگشایی از سیگنال‌های برجامی آمریکایی‌ها پس از عملیات وعده صادق/ آیا ایران به دنبال تغییر در دکترین ساختن بمب اتمی است؟
  • بهره برداری از ۱۰ پروژه حیاتی برق گیلان برای عبور موفق از تابستان
  • آمار خوبی از میزان موالید و جوانی جمعیت در کشور مشاهده نمی‌شود
  • (ویدیو) مشاهده یک قلاده پلنگ در دماوند