Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون اجرایی سپاه ثارالله استان کرمان با تاکید برآنکه یادواره شهدای عشایر باید در شان عشایر استان باشد، اعلام کرد: در روز پنجشنبه سوم بهمن‌ماه سال جاری، یادواره استانی شهدای عشایر استان در کرمان برگزار خواهد شد.

به گزارش ایسنا، سرهنگ پاسدار "عباس مولایی" عصر امروز اول مهرماه در جلسه هماهنگی برگزاری یادواره استانی شهدای عشایر استان کرمان  گفت: مقرر شده که استان‌های عشایر خیز کشور، یادواره های شهدای عشایر استانی را برگزار کنند که در نهایت کنگره ملی شهدای عشایر کشور در پایان سال جاری یا نهایتا در فروردین و یا اردیبهشت‌ماه سال آینده برگزار خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اقدامات سپاه ثارالله استان کرمان در مناطق عشایری، عنوان کرد: سپاه ثارالله چندین اردوی جهادی در مناطق عشایری استان برگزار و خدمات متعددی به این قشور غیور در کشور و به ویژه استان کرمان ارایه داده و امیدواریم به گونه ای برنامه ریزی کرده که بتوانیم یادواره‌ای در خور شان عشایر غیور استان برگزار کنیم

معاون اجرایی سپاه ثارالله استان کرمان به دلایل برگزاری کنگره شهدای عشایر استان کرمان ادامه داد: استان کرمان دومین استانی است که بیشترین شهید عشایر دارد به طوری که این استان حدود یک هزار شهید عشایر را تقدیم انقلاب و نظام اسلامی کرده و احتمالا این آمار نیز افزایش پیدا خواهد کرد لذا برگزای کنگره شهدای عشایر در استان یک امر الزامی است.

وی با یادآوری برگزاری دومین کنگره شهدای استان کرمان در سال گذشته بیان کرد: دومین کنگره شهدای استان کرمان در طول ۵ سال برنامه دارد و فقط مختص سال گذشته نبود و لذا کمیته‌های این کنگره فعال هستند که امسال به صورت ویژه برای عشایر این کنگره برگزار می‌شود.

مولایی با بیان این مطلب که افتتاح و کلنگ‌زنی‌های امسال به نام کنگره شهدای عشایر باشد، تصریح کرد: ساماندهی قبور متبرک شهدایی که ساماندهی نشده و همچنین دیدار با خانواده شهدا در دستور کار دومین کنگره شهدای استان کرمان در سال جاری قرار گرفته است.

وی با اشاره به اینکه ۱۷ شهر استان کرمان عشایرنشین دارد، اظهار کرد: امیدواریم با برنامه ریزی های صورت گرفته، شاهد نامگذاری خیابانی به نام شهدای عشایر در استان کرمان باشیم.

معاون اجرایی سپاه ثارالله استان کرمان با تاکید برآنکه یادواره شهدای عشایر باید در شان عشایر استان باشد، اعلام کرد: در روز پنجشنبه سوم بهمن‌ماه سال جاری یادواره استانی شهدای عشایر استان در کرمان برگزار خواهد شد.

به گزارش ایسنا، "محمدصادق بصیری" معاون امنیتی، سیاسی و اجتماعی استاندار کرمان نیز در این جلسه با تاکید بر اینکه باید یادواره شهدا را با همه توان انجام دهیم، اظهار کرد: یادواره شهدای عشایر برای اولین بار در استان کرمان برگزار می‌شود و با توجه به تاریخ سوم بهمن ماه جهت برگزاری این یادواره، فرصت زیادی نداریم و باید با نگاه ویژه برنامه های این کنگره را اجرایی کنیم ضمن آنکه در این راستا باید مدنظر داشت که مناطق عشایری ما پراکنده بوده و همین امر سبب بروز مشکلاتی خواهد شد که باید این موارد نیز در برنامه های این یادواره دیده شود.

معاون امنیتی، سیاسی و اجتماعی استاندار کرمان تصریح کرد: انتظار داریم قالبی که در سال گذشته برای برگزاری دومین کنگره شهدای استان کرمان برای کمیته‌ها در نظر گرفته شده امسال نیز دوباره فعال شده و مسئولیت هر دستگاه در برگزاری یادواره استانی شهدای عشایر مشخص کنند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی فرهنگی هنری بنیاد شهید عشاير

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۱۴۵۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری یادواره شهدای روستای امند

در این مراسم حجت الاسلام عبدالرحیم نجفقلی زاده سرایی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه عاشورا یادواره شهدا را عامل زنده نگه داشتن یاد و نام شهدا دانست.

وی  افزود: شهدا پرورش یافتگان مکتب حضرت امام (ره) بودند همان مکتبی که برگرفته از نهضت عاشورا بود. 

وی با اشاره به عملیات وعده صادق گفت: عملیات وعده صادق نماد اقتدار و عزت نیرو‌های مسلح کشور بود و این پیام واضح را کل جهان مخابره کرد که کشور ما در مورد منافع ملی و تمامیت ارضی به هیچ کشوری تعارف ندارد و به یقین بازنده اصلی این تقابل استکبار جهانی با محوریت آمریکاست.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • ۱۰۶۶ ختم قرآن به نیت شهدای قوچان انجام خواهد شد
  • یادواره شهدای اردیبهشت ماه قزوین برگزار می‌شود
  • آماده‌سازی مصلای وحدت گرگان برای برگزاری یادواره شهدای گلستانی مدافع حرم و امنیت + فیلم
  • یادواره شهدای دانش آموز در یزد 
  • برگزاری یادواره شهدای یگان ویژه کرمان
  • برگزاری یادواره شهدای تخریب چی در فسا
  • البرز| برگزاری سی‌و‌یکمین یادواره شهدای روستای کندر
  • سی‌و ششمین یادواره شهدای ارکان برگزار شد
  • یادواره شهدای طلاب و روحانی مازندران در بهشهر برگزار شد
  • برگزاری یادواره شهدای روستای امند