Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ساعت24»
2024-05-06@20:54:29 GMT

ماجرای آزار یک دختر توسط پسر B.M.W سوار

تاریخ انتشار: ۱ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۲۱۵۰۷۷

ساعت 24- دختری که برای خرید خودروی مدل بالا اقدام کرده بود در نهایت مورد تجاوز جنسی پسر قرار گرفت و اکنون پسر ادعا می‌کند که بی گناه است.

اواسط تیرماه امسال دختر جوانی به نام ندا به پلیس آگاهی رفت و از فروشنده یک خودرو شکایت کرد. وی گفت: مدتی بود دنبال خرید یک ماشین مدل بالا بودم به همین خاطر به سایت دیوار سر زدم و با آگهی فروش خودرو با قیمت مناسب روبه‌رو شدم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با فروشنده که مرد جوانی به نام افشین بود تماس گرفتم و برای دیدن خودرو به پارکینگ خانه‌اش در خیابان الهیه رفتم.

دختر جوان در ادامه گفت: پس از بازدید ماشین با افشین قرار معامله گذاشتم، ولی از او خواستم تا ماشین را به یک فروشنده حرفه‌ای هم نشان دهم، اما افشین گفت که سوئیچ ماشین را در آپارتمانش جا گذاشته است. او مرا به آپارتمانش دعوت کرد. من هم دعوت او را پذیرفتم، اما او ۲ ساعت مرا در خانه‌اش زندانی کرد و بدون توجه به التماس‌هایم مرا آزار داد.

به دنبال شکایت دختر جوان و با اطلاعاتی که وی به پلیس داد افشین در خانه‌اش بازداشت شده پسر ۳۳ ساله، اما منکر آزار دختر جوان شد و گفت: ندا درخواست خودش به خانه وی رفته بود. در حالی که افشین با قرار وثیقه سنگین آزاد شده بود وی دیروز در شعبه دوم دادگاه کیفری یک استان تهران پشت درهای بسته و غیرعلنی پای میز محاکمه ایستاد.

پسر جوان گفت: ندا از طریق سایت دیوار و برای خرید ماشین با من تماس گرفت و طرح دوستی ریخت. آخرین بار از من خواست تا همراهش برای بازدید یک ماشین مدل بالا بروم. من هم قبول کردم، اما در بین راه گفت که حالش خوب نیست به همین خاطر او را به خانه‌ام دعوت کردم. مدام گوشی تلفن ندا زنگ می‌خورد و او پاسخ نمی‌داد. به همین خاطر به ماجرا مشکوک شدم و به زور گوشی تلفن همراه را از او گرفتم که در این درگیری دستش خراشیده شد.

من او را کتک نزدم و آزار ندادم. وقتی گوشی موبایل ندا را بررسی کردم متوجه شدم از وسایل خانه و ماشینم تعداد زیادی عکس تهیه کرده است. به نظرم او قصد و نیت دیگری در ذهن داشت و با ترفند وارد خانه‌ام شد، اما، چون متوجه نیت او شدم علیه من شکایت کرد. من بی‌دلیل ۱۵ روز در بازداشتگاه بودم و حالا می‌گویم من به تله این دختر افتاده ام. در پایان این جلسه هیات قضایی وارد شور شد تا حکم صادر کند.

رکنا

منبع: ساعت24

کلیدواژه: تجاوز جنسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۱۵۰۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پسر جوان مادرش را در خانه آتش زد

پسر جوان که بعد از قتل مادر و آتش زدن جسدش، می‌خواست با اسید خودش را بسوزاند با حضور مأموران پلیس دستگیر شد.

به گزارش مشرق، ساعت ۱۰ شب شنبه ۱۵ اردیبهشت ساکنان ساختمانی در محله وردآورد صدای درگیری و مشاجره مادر و پسر همسایه طبقه سوم را شنیدند. دقایقی بعد ناگهان صدای زن همسایه خاموش شد اما استشمام بوی شدید سوختگی که کل ساختمان را پر کرده بود همسایه‌ها را از خانه‌هایشان بیرون کشید.

جسدی داخل خانه

به‌دنبال بوی دود و سوختگی، آنها به طبقه سوم رسیدند و دریافتند این بو از خانه مادر و پسر می‌آید. بلافاصله آنها با آتش‌نشانی و پلیس تماس گرفتند. وقتی همسایه‌ها پشت در خانه رسیدند پسر جوان فریاد می‌زد: «بروید! اگر از اینجا دور نشوید خودم را با اسید می‌سوزانم.»

لحظاتی بعد مأموران کلانتری وردآورد و آتش‌نشانی وارد محل شده و از پسر جوان خواستند تا در را باز کند. اما تهدیدهای او ادامه داشت و فریاد می‌زد: اگر کسی نزدیک شود خودم را با اسید می‌سوزانم.از آنجایی که صدایی از زن صاحبخانه به گوش نمی‌رسید، مأموران احتمال دادند که بلایی سر پیرزن آمده باشد.با این احتمال موضوع به بازپرس کشیک قتل و کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی پایتخت اعلام شد. با حضور تیم جنایی در محل و پس از دقایقی صحبت با پسر جوان، او تسلیم شد و در را باز کرد.

با ورود تیم جنایی به محل آنها با جسد پیرزن جلوی در آپارتمان روبه‌رو شدند که در حال سوختن بود. خانه بهم ریخته و کنار جسد چاقو، پیچ گوشتی و ظرفی افتاده بود که پسر جوان مدعی بود داخل آن اسید است و می‌خواسته با آن، خودش را بسوزاند. امدادگران آتش‌نشانی، بلافاصله جسد را خاموش کردند.یکی از همسایه‌ها در تحقیقات میدانی کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی پایتخت گفت: این پسر مشکل روحی و روانی دارد و حتی مدتی هم در مرکز درمانی بستری بود. شب حادثه صدای مشاجره او و مادرش را شنیدم که مادرش می‌خواست او قرص‌هایش را بخورد اما وی امتناع می‌کرد.

اعتراف به قتل

پسر جوان که وضعیت روحی خوبی نداشت در رابطه با جنایتی که مرتکب شده بود، گفت: مادرم مدام می‌گفت تو دیوانه‌ای و باید قرص‌هایت را بخوری. این کلمات مرا تحریک کرد. حس بدی به من دست داده بود و صداهایی می‌شنیدم که از من می‌خواست از مادرم انتقام بگیرم. وقتی داخل آشپزخانه بود به سمتش رفتم و چاقو و پیچ گوشتی را از آشپزخانه برداشتم و به او حمله کردم. مادرم فرار کرد و من دنبالش دویدم و او را زدم بعد روی جسد بنزین ریختم و آن را به آتش کشیدم. با دیدن شعله‌های آتش تازه متوجه شدم که چه‌کار کرده‌ام. پشیمان شدم و تصمیم گرفتم با اسید خودم را بکشم. به سراغ ظرفی رفتم که داخل آن اسید بود. من نمی‌توانستم بدون مادرم زندگی کنم.

در بررسی محتویات بطری، مشخص شد که داخل بطری جوهر نمک بوده اما متهم تصور می‌کرده که داخل آن اسید است. پسر جوان که وضعیت روحی مناسبی نداشت به دستور بازپرس جنایی بازداشت و برای بررسی سلامت روانی به پزشکی قانونی منتقل شد.

منبع: روزنامه ایران

دیگر خبرها

  • ماجرای بیوه شدن دختر ۲۳ ساله در شب عروسی
  • واکنش مطهری به ماجرای دختـر دف‌زن | خانم‌های مجلس به لاک غلیظش معترض بودنـد!
  • فرار زن جوان از دست مرد شیطان‌صفت | مرا به بیابان‌های اطراف شهر کشاند و...
  • جزئیات جدید از دزدیده شدن دختر ۴ ساله کلاله‌ای؛ کارگر ۳۵ ساله قصد فروش یسنا را داشت
  • پسر جوان مادرش را در خانه آتش زد
  • قتل زن میانسال در دعوای مادر و دختری | دختر جوان تا یک‌قدمی چوبه دار رفت
  • مجازات دختر‌ی که باعث مرگ مادر معتادش شد
  • پسر نابغه ایرانی که به دستور دوست دخترش دست به سرقت می‌زد!
  • پسر نابغه ایرانی می خواست فضانورد شود و با سفینه به کره ماه سفر کند اما سارق شد | پایان سرقت های سارق نابغه!
  • پایان سرقت های سارق نابغه | پسر نابغه می خواست فضانورد شود و با سفینه به کره ماه سفر کند اما...