Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی گفت: ۱۸۰۰ جاذبه توریستی گردشگری همدان زمینه توسعه و اشتغال پایدار را فراهم می‌کند. ۰۱ مهر ۱۳۹۸ - ۱۹:۵۶ استانها همدان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از همدان ، امیر خجسته شامگاه دوشنبه در جلسه قرارگاه اقتصاد مقاومتی استان همدان، اظهار داشت: همه مدیران استان در تحقق اقتصاد مقاومتی تاثیرگذار بودند و از ظرفیت همه دستگاه‌ها استفاده شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه استان ما صنعتی نیست، ابراز کرد: اما در بخش گردشگری و دارا بودن جاذبه‌های توریستی استانی قوی هستیم. 1800 جاذبه توریستی گردشگری در استان همدان وجود دارد که می‌تواند زمینه رشد و توسعه پایدار استان را فراهم کند.

نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در زمینه گردشگری و 1800 جاذبه توریستی استان چند کار مهم انجام شده است، اظهار داشت: یکی از اتفاقات مبارکی که در همدان رخ داد، رویداد 2018 بود که به وسیله جاذبه‌های همدان به دنیا معرفی شد.

خجسته افزود: امروز نیز نشست جهانی جاده ابریشم در همدان سبب شد تا یک بار دیگر همدان بر روی آنتن‌های بین‌المللی قرار بگیرد. روز به روز شاهد ارتقا جایگاه استان و نزدیک شدن به توسعه پایدار هستیم.

وی گفت: استان همدان در بخش کشاورزی نیز بسیار فعال وقدرتمند عمل کرده است اما بدون شک توسعه و اشتغال پایدار استان در گرو رونق گردشگری همدان است. خوشبختانه تابستان امسال وضعیت گردشگری و جذب توریست در این استان خوب بود.

شاخص‌ترین جاذبه گردشگری کهگیلویه و بویراحمد طرح جامع ندارددریاچه مارمیشو جاذبه گردشگری طبیعی بکر مانده آذربایجان غربی+ تصاویرشیراز| فیلم «مثل یک رویا» جاذبه گردشگری دریاچه مهارلو را به تصویر می‌کشد

نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی ابراز کرد: نفت و گاز ما روزی تمام می‌شود اما جاذبه‌های گردشگری نه تنها تمام نمی‌شود بلکه روز به روز سرعت می‌گیرد بنابراین این انتظار را داریم وزیر میراث فرهنگی ما را در به ثبت جهانی رساندن سه اثر مهم یاری کند.

خجسته افزود: سه اثر مهم در استان داریم که باید بدون تشکیلات ثبت جهانی شود. همدان در ثبت جهانی به جهانیان شناخته می‌شود.

وی در بخش دیگری از سخنانش اظهار داشت: سرمایه‌گذاران خارجی و ملی و بین‌المللی را به سمت همدان هدایت کنید تا به اهداف خود که توسعه گردشگری و توسعه اشتغال پایدار است برسیم.

انتهای پیام/ش

R41405/P/S6,75/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۱۵۳۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همدان استانی ممنوعه برای اشتغال اتباع

 یوسف شعبانی مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان همدان بیان اینکه به کارگیری اتباع خارجی در همدان ممنوع است، افزود: سال گذشته ۵۰۰ اشتغال غیرقانونی با ۹۰ میلیارد ریال جریمه کشف و به مراجع قضائی معرفی شد.

وی با اشاره به اینکه همدان استان ممنوعه در بکارگیری کارگران اتباع خارجی است، گفت: در حال حاضر حدوداً ۷۰ شاغل اتباع خارجی به منظور انتقال تکنولوژی و دانش در استان به طور قانونی مشغول هستند.

گفتنی است استان های آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، اردبیل، زنجان، کردستان، کرمانشاه، ایلام، لرستان، چهارمحال‌وبختیاری، کهگیلویه‌وبویراحمد، گیلان، مازندران، سیستان‌وبلوچستان، هرمزگان و همدان به طور کامل اقامت اتباع در آنها ممنوع است.

باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

دیگر خبرها

  • رویداد روز جهانی مالکیت فکری برگزار می‌شود
  • حمایت شرکت‌های دانش‌بنیان از بخش کشاورزی زمینه تحول و جهش تولید را فراهم می‌کند
  • فعال کارگری: دولت با احیای کارخانه‌های تعطیل یا نیمه‌تعطیل، تولید داخل را زنده کرد
  • بازارچه‌های مرزی خراسان رضوی اشتغال ۷۰۰ نفر را فراهم کردند
  • توانمندشدن بیش از ۴ هزار خانوار کمیته امداد استان همدان
  • منتظر ثبت چند اثر جهانی دیگر در قزوین
  • همدان استانی ممنوعه برای اشتغال اتباع
  • هیچ دولتی بدون مشارکت مردم توسعه پذیر نیست
  • حذف سفر از سبد خانوار صحت ندارد/ اتفاقاً حال مردم خوب است و بیشتر هم سفر می‌روند
  • هویت ملی در هر حوزه‌ای ثبت جهانی شود