Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، حسین بختیاری روز دوشنبه در جلسه کارگروه امور زیر بنایی و شهرسازی استان مرکزی در اراک، در ابتدا با بیان نظر خود نسبت به لغو طرح ۵۵ متری اظهار داشت: بنده به عنوان شهروند اراکی مطمئن هستم مردم اراک نسبت به عدم اجرای طرح ۵۵ متری ما را سرزنش خواهند کرد البته ما مقصر نیستیم زیرا این طرح با همراهی و تامین اعتبار لازم همراه نشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرماندار شهرستان اراک ادامه داد: اجرای طرح ۵۵ متری شهر اراک را از یک بن بست خارج می کرد و مطالبه مردم نیز به حق بود زیرا ۱۵ سال از عنوان این طرح می گذشت اما اجرا نشد.

وی گفت: اجرای طرح جایگزین ۵۵ متری اگر با همکاری شهرداری اراک باشد، کار مشکلی به نظر نمی رسد بنابراین باید کارشناسی های لازم نسبت به این طرح صورت پذیرد.

فرماندار شهرستان اراک اخاطر نشان کرد: در خصوص دوطرفه کردن خیابان امام خمینی (ره) شهر اراک باید کارشناسی علمی صورت پذیرد.

وی اظهار کرد: در سال های آینده با توجه به افزایش حجم ساخت و ساز ترافیک اراک سنگین تر می شود پس باید با نگاه جدیدی در کاهش ترافیک سطح شهر همراهی شود.

فرماندار شهرستان اراک تاکید کرد: علاوه بر کارهای کارشناسی در اجرای طرح جایگزین ۵۵ متری، دوطرفه کردن خیابان امام خمینی (ره) شهر اراک در دستور کار قرار گیرد.

کد خبر 4726960

منبع: مهر

کلیدواژه: حسین بختیاری فرماندار اراک مدیریت شهری هفته دفاع مقدس قزوین اربعین حسینی بوشهر شهرکرد شیراز اربعین 98 بازگشایی مدارس گرگان خطبه های نماز جمعه ایلام بیرجند سانحه تصادف استانداری سمنان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۱۵۶۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لزوم تسریع در اجرای طرح‌های نیمه تمام سقز

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز کردستان ،در این نشست معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری، تکمیل طرح‌های نیمه‌تمام عمرانی را ا از دغدغه‌های اصلی دانست و بر یک اقدام تحولی در این زمینه تاکید کرد.
کیومرث حبیبی می‌گوید: شهرستان سقز در بیشتر شاخص‌ها نیازمند توجه ویژه است و ارتقای این شاخص‌ها نیازمند مشارکت مردم و مسئولان است.
در ادامه فرماندار سقز نیز گفت: یکی از مطالبات تسریع در اتمام هتل ورزش، اتمام سالن ورزشی شهر صاحب، شروع به کار سالن ورزشی مرحوم فریار امینی پور و ساخت ۱۴ زمین چمن مصنوعی در روستا‌ها است.
جعفرتوان در حوزه مشکلات آب شرب روستایی هم خواستار تسریع در اتمام مجتمع کوچه طلا، فعال نمودن مجتمع‌های باغلوجه و خورخوره و واگذاری اختیار روستا‌های واقع شده در مجتمع اوباتو به شهرستان سقز شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

دیگر خبرها

  • جهش تولید در مناطق آزاد و ویژه اقتصادی نیازمند اجرای طرح‌های تحولی است
  • اجرای برنامه هفتم توسعه نیازمند اهتمام ویژه
  • تنفس زمین نیازمند آگاهی/ ردپای انسان در نابودی محیط زیست
  • تنفس زمین نیازمند آگاهی/ ردپای انسان در نابوی محیط زیست
  • اجرای بازی‌های هیجانی در منطقه گردشگری نورالشهدا اراک
  • شهر پره سر نیازمند تخصیص زمین برای تولید کود آلی از زباله‌ی تر است
  • حل مسئله پسماند شهرستان دیر نیازمند عزم همگانی است
  • راه‌حل رفع خطاهای کارشناسی در سند تحول و تعالی قوه قضاییه
  • لزوم تسریع در اجرای طرح‌های نیمه تمام سقز
  • ۳۷ هکتار زمین مسکن ملی در خاش تأمین شد