Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، اسماعیل حسن زاده درباره صدور دستور موقت کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال برای متخلفان شهرآورد ۹۰ پایتخت بیان کرد: آرای شب گذشته ما که پس از برگزاری بازی صادر شد نهایی و قطعی نیست، بلکه اطلاعیه‌ای است که متضمن دستور موقت بوده و طبق این دستور یک بازیکن تا اطلاع ثانوی از فعالیت‌های فوتبالی محروم شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

درباره سایر نفرات هم هشدار دادیم که در این پرونده به صورت ویژه تخلفات را بررسی کرده و تنبیهات بسیار متناسبی که انشالله بازدارنده باشد لحاظ می‌کنیم.

او افزود: امروز هم گزارش مقام‌های رسمی بازی در اختیار ما قرار گرفت و در اولین فرصت پس از استماع دفاعیات متخلفان یعنی تیم‌ها و افراد حقیقی رای را صادر می‌کنیم.

بیشتر بخوانید: پنالتی استقلال اشتباه بود

حسن زاده درباره زمان حضور بازیکنان در جلسه کمیته انضباطی گفت: در برخی موارد شاید لزومی به حضور متخلفان در کمیته انضباطی نباشد، بلکه ما تخلف را طی یک اخطاریه برای آن‌ها فرستاده و شاید فرصت بدهیم از خودشان دفاع کنند. برای تخلفی که مشهود است نیازی به حضور در جلسه کمیته انضباطی نیست، بلکه به عاملان اجازه می‌دهیم خودشان دفاعیات لازم را برای ما بنویسند.

رئیس کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال درباره احتمال صدور آرای نهایی دربی ۹۰ تا پایان این هفته گفت: ابلاغ اخطاریه‌ها امروز (دوشنبه) تنظیم شد و اگر تا پایان وقت اداری از سوی دبیرکل فدراسیون امضاء و ابلاغ شده باشد، پس از گذشت مهلت قانونی و ۴۸ ساعته متخلفان برای ارائه دفاعیات می‌توانیم رای نهایی را صادر کنیم و در آن وضعیت رای تا پایان هفته صادر می‌شود. در نهایت اگر تاخیری هم صورت بگیرد تا یکی دو روز ابتدایی هفته آینده آرای کامل شهرآورد تهران اعلام خواهد شد.

بیشتر بخوانید: عصبانیت استراماچونی از علی کریمی + عکس

حسن زاده درباره برخورد قاطعانه با متخلفان گفت: از هواداران ۲ تیم و رسانه‌ها می‌خواهم هیچ یک از رفتار‌های دربی را با رفتار‌هایی که در سایر بازی‌ها انجام می‌شود مقایسه نکنند. به شدت با تخلفات این بازی برخورد می‌کنیم، چراکه شهرآورد تهران آیینه تمام نمای فوتبال ایران است و از طرفی با توجه به پخش مستقیم بازی در شبکه‌های برون مرزی شاید برخی افراد دیدار استقلال و پرسپولیس را با اهداف خاصی دنبال کنند. از طرفی اگر نتوانیم برای بازی‌ که در صورت کنترل نشدن آن، احتمال داشت تلفاتی همراه داشته باشد تنبیهات بازدارنده را اعمال کنیم، اعمال این تنبهیات در بازی‌های بعدی فایده‌ای ندارد. با توجه به اهمیت بازی، بزرگی تیم‌ها و همچنین درنظر گرفتن بازیکنان ملی پوش استقلال و پرسپولیس، بی شک نگاه ویژه‌ای به تخلفات دربی داریم و سعی می‌کنیم شدیدترین تنبیهات را اعمال کنیم.

انتهای پیام/

اظهارات حسن زاده درباه متخلفان دربی ۹۰

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دربی 90 اخبار ورزشی لیگ برتر فوتبال فدراسیون فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۱۵۷۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استقلال ۱۰۰ میلیون تومان جریمه شد

به گزارش قدس آنلاین، بر اساس حکم کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال، تیم‌های استقلال، صنعت نفت آبادان و ملوان به ترتیب به پرداخت ۱۰۰، ۱۰۰ و ۱۵۰ میلیون تومان جریمه محکوم شدند.

رای کمیته انضباطی در خصوص تخلف تیم استقلال مقابل شمس آذر به شرح زیر است:

رای کمیته انضباطی در خصوص تخلف تیم صنعت نفت آبادان برابر پرسپولیس به شرح زیر است:

رای کمیته انضباطی در خصوص تخلف تیم ملوان بندر انزلی مقابل سپاهان اصفهان به شرح زیراست:

دیگر خبرها

  • ۴.۵میلیارد درآمد فدراسیون از جریمه در ۱۷روز
  • حکم جدید کمیته انضباطی علیه استقلال
  • استقلال ۱۰۰ میلیون تومان جریمه شد
  • جریمه سنگین ویسی در آستانه بازی با تراکتور؛ مدیرعامل باشگاه: حقمان را پس می‌گیریم
  • ویسی به سیم آخر زد؛ اصلا 10 میلیارد جریمه کنید، در جمهوری اسلامی ایران زندگی می‌کنیم و این می‌شود عدالت؟!
  • پشت پرده محرومیت گران‌قیمت ویسی؛ بچه سردار مملکت باید بمیرد؟ حفاظت اطلاعات بازی‌ها را رصد کند!
  • شیرازی‌ها به دادگاه عالی ورزش شکایت می‌کنند/ تیم مهمان نباید تاوان برگزار نشدن بازی را بدهد
  • شریفی تخته گاز با فجر به دنبال صعود
  • تهدید رجب‌زاده: مطمئن باشید به CAS شکایت می‌کنیم
  • پیرمرد پرحاشیه سپاهانی ۱۰ سال محروم شد؛ واکنش قاطع کمیته انضباطی!