Web Analytics Made Easy - Statcounter

سردار انصاری به آمادگی کامل پلیس استان کهگیلویه و بویراحمد برای سال تحصیلی جدید اشاره کرد و گفت: از صبح امروز اول مهر ماه ۹۸، تدابیر ویژه‌ای برای بازگشایی مدارس پیش بینی شده

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، سردار »مهدی انصاری» امروز در جمع خبرنگاران به آمادگی کامل پلیس استان کهگیلویه و بویراحمد برای سال تحصیلی جدید اشاره کرد و گفت: از صبح امروز اول مهر ماه 98، تدابیر ویژه‌ای برای بازگشایی مدارس پیش بینی شده که از جمله آن می‌توان به حضور فیزیکی نیروهای پلیس در مقابل مدارس و کنترل تمام مسیرهای تردد دانش آموزان اشاره کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

فرمانده انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد با تاکید بر اینکه در تامین امنیت دانش آموزان مشکل و دغدغه‌ای وجود ندارد، اظهار داشت: پلیس جهت تامین و برقراری آسایش دانش‌ آموزان، در زمان باز شدن و یا تعطیلی مدارس حضور پررنگ‌تری در سطح شهرهای استان خواهند داشت.


وی همچنین از آمادگی پلیس برای ارائه مشاوره‌ های رایگان به تمام مدارس سطح استان خبر داد و اضافه کرد: این مشاوره‌ها در زمینه چالش‌های اجتماعی از جمله مواد مخدر، رابطه ناسالم و سایر مواردی‌ است که بنا به درخواست مدیران مدارس به صورت اعزام کارشناسان نیروی انتظامی از سوی معاونت اجتماعی این فرماندهی به مدارس و برگزاری کلاس‌های آموزشی ارائه می‌شود.

 

انصاری ادامه داد: در زمینه روان سازی ترافیکی به جهت تردد آسان دانش آموزان هماهنگی‌های لازم با پلیس راهور در سطح استان انجام شده و از این بابت نگرانی و دغدغه‌ای برای مردم شهید پرور استان وجود ندارد.

 

فرمانده انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: آنچه که به عنوان ایجاد ترافیک در مقابل مدارس بعضا مشاهده می‌شود، به دلیل ازدحام سرویس‌هایی است که خود مدارس راسا دست به انتخاب می‌ زنند و به کرات دیده شده که ساعات تعطیلی مدارس تعداد زیادی از این خودروها در مقابل مدارس صف کشیده‌اند که این خود ایجاد ترافیک می‌ کند.

 

وی با بیان اینکه انتخاب سرویس‌ های مدارس توسط مدیران انجام می‌ شود، یادآور شد: موضوع تایید صلاحیت رانندگان به طور حتم باید از طریق نیروی انتظامی پیگیری و انجام شود، چرا که در غیر این صورت از ادامه فعالیت رانندگان فاقد تایید صلاحیت جلوگیری می‌شود.

 

انصاری با بیان اینکه یک خودرو تنها امکان سوار کردن چهار دانش آموز را دارد، از مدیران مدارس خواست تا بر حسن انجام این کار نظارت داشته باشند.

 

فرمانده انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد در پایان با اشاره به انجام اقدامات لازم جهت رصد و کنترل عبور و مرور دانش‌آموزان توسط پلیس، گفت: برای این منظور گشت‌ های پلیس در قالب پاس‌های پیاده، خودرویی و موتوری در زمان‌های پرتردد افزایش می‌یابند.

پایان پیام/82

منبع: شبستان

کلیدواژه: مسجد هفته دفاع مقدس رژه نیروهای مسلح دفاع مقدس استان همدان اردبیل اربعین حسینی کانون های فرهنگی هنری مساجد کانون های مساجد مسجد طراز اسلامی گشت های پلیس روان سازی ترافیکی مشاوره های رایگان تعطیلی مدارس پلیس مواد مخدر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۱۵۸۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای طرح شنا برای ۴ هزار دانش‌آموز ابتدایی کهگیلویه و بویراحمد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، فرشید کرمی در جلسه هماهنگی ویژه مهارت آموزی رشته های ورزشی با محوریت طرح شنا در سطح استان گفت: این طرح در راستای شادابی و نشاط برای چهار هزارو ۳۱۳ دانش آموزان پایه ششم ابتدایی از هشتم اردیبهشت ماه در سطح استان اجرا می‌شود.

معاون تربیت بدنی آموزش و پرورش با بیان اینکه آیین افتتاح این طرح از هشتم اردیبهشت ماه برای ۲۳ مدرسه ابتدایی دخترانه و پسرانه در شهرستان بویراحمد رسما آغاز می شود گفت: طبق برنامه زمانبندی شده این طرح با همکاری مدیران و معلمان تربیت بدنی در ۱۰ جلسه برای هر دانش آموز پیش بینی شده و در پایان طرح گواهی مهارت شنا داده خواهد شد.

همچنین مهدی یزدان منش رئیس اداره تربیت بدنی و فعالیت‌های ورزشی نیز گفت : در طرح مهارت آموزی رشته های ورزشی دوره دوم ابتدایی دانش آموزان پایه های چهارم، پنجم و ششم به ترتیب رشته های ورزشی طناب زنی، تنیس و روی میز، شنا و دوومیدانی آموزش می‌بینند.

دیگر خبرها

  • خسارت ۱۳۰۰ میلیاردی سیل به کشاورزی کهگیلویه‌وبویراحمد
  • کلاهبرداری از دانش آموزان در پوشش فروش سئوالات کنکور 
  • آغاز اجرای طرح شهید طوقانی در مدارس کهگیلویه و بویراحمد
  • کلاهبرداری از دانش آموزان در پوشش فروش سوالات کنکور
  • آغاز اجرای طرح شهید طوقانی در مدارس کهگیلویه و بویراحمد 
  • تمهیدات جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد برای برداشت گندم و جو
  • اجرای طرح شنا برای ۴ هزار دانش‌آموز ابتدایی کهگیلویه و بویراحمد
  • ثبت سفارش کتب درسی دانش‌آموزان در کهگیلویه و بویراحمد آغاز شد
  • بهره مندی ۱۰ هزار و ۵۰۰ سخت درمان از خدمات بیمه سلامت
  • باشگاه دانش آموزی خبرنگار پلیس، پیشگام در حوزه‌های انتظامی و انضباط اجتماعی است