Web Analytics Made Easy - Statcounter

رویداد۲۴ اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهوری روز دوشنبه در جلسه شورای اقتصاد با اشاره به گزارش ارائه شده درباره شرایط اقتصاد کلان کشور از سوی دبیرخانه شورا افزود: با وجود تحریم‌ها و فشار‌های اقتصادی، به فضل الهی آثار منفی ناشی از فشار‌ها تا حد زیادی کنترل شده و وضعیت اقتصاد به ثبات نسبی رسیده است.

جهانگیری با تاکید بر این که دولت مصمم است برای جبران کسری بودجه به سمت منابع بانک مرکزی نرود، خاطر نشان کرد: با وجود کاهش درآمد‌های حاصل از فروش نفت، با کنترل شرایط و برنامه ریزی بهتر قادر خواهیم بود از تنگنا‌ها عبور کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به ارائه گزارش دبیرخانه در خصوص بخشنامه بودجه سال ۹۹ کل کشور، از دستگاه‌های اجرایی خواست همکاری و همراهی لازم را با سازمان برنامه و بودجه به عنوان متولی اصلی تدوین بودجه انجام دهند تا بتوانیم بودجه سال آینده کل کشور را مبتنی بر منویات مقام معظم رهبری و براساس طرح اصلاحات ساختاری بودجه تدوین کرده و در زمان مقرر به مجلس شورای اسلامی ارائه دهیم.

در این جلسه که وزرای جهاد کشاورزی، نفت، تعاون، کار و رفاه اجتماعی و رئیس سازمان برنامه و بودجه نیز حضور داشتند، موضوع تعیین قیمت خرید تضمینی محصولات زراعی برای سال ۹۹ مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

در ادامه این جلسه نماینده دبیرخانه شورای اقتصاد گزارشی از بخشنامه بودجه سال ۹۹ کل کشور ارائه کرد و به تشریح نقشه کلان طرح اصلاح ساختاری بودجه و رویکرد‌های اجرایی بودجه سال ۹۹ کل کشور پرداخت.

در این نشست بودجه سال ۹۹ کل کشور مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت و اعضای جلسه نظرات و دیدگاه‌های خود را در خصوص آن مطرح کرده و مقرر شد دستگاه‌های اجرایی نظرات و رویکرد‌های خود را در خصوص بخش‌های مختلف بودجه به دبیرخانه شورای اقتصاد ارائه دهند.

منبع: ایرنا خبر های مرتبط

منبع: رویداد24

کلیدواژه: رویداد24 اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهوری جلسه شورای اقتصاد اقتصاد کلان کشور تحریم ها و فشار های اقتصادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۱۵۹۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شما یا نمیدانید یا میخواهید که ندانید!

به گزارش انتخاب، عبدالناصر همتی رئیس کل اسبق بانک مرکزی در شبکه اجتماعی «ایکس» نوشت : خبرگزاری رسمی دولت ⁩، به طور بسیار مبتدی، مدعی شد که تحلیل اینجانب در مورد ‌ نرخ تورم ⁩ اشتباه است! 

‏این خبرگزاری متوجه این موضوع هست که من نیز به مانند رئیس جمهور دولت سیزدهم که در مقام مقایسه عملکرد،به امار تورم بانک مرکزی در شهریور ۱۴۰۰ استناد می کردند،به آمار بانک مرکزی در خصوص نرخ تورم سال ۱۴۰۲ استناد نموده ام، نه به نرخ تورم نقطه به نقطه اعلام شده توسط مرکز آمار!

یک دانشجوی کارشناسی سال اول اقتصاد، تفاوت تورم نقطه به نقطه و تورم سالانه را به خوبی می داند ولی شما یا نمی دانید یا میخواهید که ندانید. 

‏هر توجیهی که بیان کنید، دولت بایستی پاسخگوی کوچک شدن سفره مردم و کاهش ارزش ریال باشد. 

‏این دو مورد را چگونه توجیه می کنید؟!

دیگر خبرها

  • ۲ دستور کار کمیسیون راهبری اقتصاد دیجیتال دولت
  • پاسخ عجیب بانک مرکزی به درخواست زوج‌های جوان: «هیچ بانکی اعتبار پرداخت وام ازدواج ندارد»
  • محسن رضایی در جلسه شورای مرکزی شورای وحدت
  • جنجال تصویر گردشگر روس با یک بغل اسکناس ایرانی/ کارت‌های گردشگری چه نقشی دارند؟
  • ارز دیجیتال می‌تواند به عنوان مهریه تعیین شود؟
  • جایگزین اسکناس کیلویی
  • «همتی» برای چاپ پول نیست! | آمارهای واقعی از وضعیت پولی کشور
  • شما یا نمیدانید یا میخواهید که ندانید!
  • تسویه بدهی شهرداری با بانک‌ها/ قرارداد چین ابهامی ندارد
  • کاخ سفید برای تأمین کسری بودجه دست به دامن افزایش مالیات می شود؟