Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمدرضا زادمهر در گفتگو با خبرنگار مهر، در خصوص پیروزی یک بر صفر پرسپولیس در دربی نودم پایتخت مقابل استقلال تهران گفت: این برد بدون شک تاثیر بسیار زیادی در روحیه تیمی پرسپولیس و همچنین حل مشکلات تاکتیکی خواهد داشت. پرسپولیس برای نباختن به میدان آمده بود اما تا دقیقه نود جنگید و به برد رسید.

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس افزود: با وجود اینکه هواداران نتوانستند صندلی های ورزشگاه آزادی را به دلیل مشکلات بلیت فروشی الکترونیکی پر کنند اما باز هم هیجان و استرس در زمین بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اتفاقا من فکر می کنم اضطراب هر دو تیم در این بازی بسیار بالا بود و همین امر سبب شد تا آنها نتوانند پنج پاس سالم هم به یکدیگر بدهند.

وی درباره پنالتی از دست رفته استقلال و گلزنی مهدی عبدی بازیکن جوان سرخ ها اذعان داشت: آقای بنیادی فر به عنوان داور بازی شجاعت ستودنی داشت و عملکرد قابل قبولی در اکثر صحنه های بازی داشت. فکر می کنم پنالتی را به درستی برای استقلال گرفت اما بیرانوند بار دیگر منجی شد و باعث شد تا روحیه تیمش به اوج برسد.

کارشناس فوتبال ایران ادامه داد: مهدی عبدی با انگیزه فراوان وارد زمین شد و از تنها موقعیت گلزنی تیم نهایت استفاده را برد و اسم خودش را در تاریخ فوتبال دربی ثبت کرد.

زادمهر با اشاره به ضعف تاکتیکی پرسپولیس تصریح کرد: پرسپولیس به مهم ترین موضوع که کسب سه امتیاز بود رسید اما نباید از ضعف تاکتیکی این تیم غافل شد. بازی قشنگی را از هر دوتیم ندیدیم اما مشخص بود که تاکتیک پرسپولیس برای گل نخوردن بسته شده بود و در حملات این تیم ضعف هایی به چشم می خورد.

کارشناس فوتبال ایران تاکید کرد: برای پربیننده ترین بازی فوتبال ایران پایین بودن تعداد پاس های سالم استقلال و پرسپولیس برازنده نیست. انتظارات فنی از هر دو تیم خیلی بالا بود ولی خودشان نتوانستند انتطارات را به خوبی برآورده کنند.

زادمهر در پایان خاطرنشان کرد: به نظرم هنوز هم زود است کالدرون و استراماچونی را تحلیل کرد. آنها هنوز هم بازی های سختی پیش رو دارند اما مطمئنا می توانند تاکتیک های بهتری را در هفته های پیش رو داشته باشند. در همین دیدار وریاغفوری برای استقلال و بیرانوند و نوراللهی برای پرسپولیس عالی بودند اما فکر می کنم تعداد این نفرات در بازی های بعدی بیشتر خواهد شد.

کد خبر 4726259 مهدی مرتضویان

منبع: مهر

کلیدواژه: محمدرضا زادمهر تیم فوتبال پرسپولیس تیم فوتبال استقلال تهران تیم فوتبال پرسپولیس تیم فوتبال استقلال تهران دربی مسابقات قهرمانی جهان کشتی فرنگی کشتی آزاد تیم ملی والیبال ایران لیگ برتر فوتبال ایران والیبال قزاقستان قهرمانی آسیا برانکو ایوانکوویچ گابریل کالدرون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۱۷۵۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امید عالیشاه به بازی با سپاهان رسید

کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس شرایط همراهی این تیم در دیدار مقابل سپاهان را پیدا کرد.

طرفداری | امید عالیشاه کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس می‌تواند تیمش را در بازی حساس با سپاهان همراهی کند. این بازیکن در بازی مقابل صنعت نفت آبادان دچار مصدومیت شد، ولی بعد از انجام مراحل درمانی، حالا به شرایط بازی رسیده است.

بر اساس این گزارش، عالیشاه از لحاظ پزشکی مشکلی برای بازی فردا با سپاهان ندارد، ولی اینکه او برای این بازی در لیست پرسپولیس قرار بگیرد یا نه، به تصمیم اوسمار لوس ویرا سرمربی برزیلی پرسپولیس مربوط می‌شود.

دیدار پرسپولیس - سپاهان اصفهان در چارچوب هفته بیست‌وپنجم مسابقات فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور از ساعت 19:30 فردا (چهارشنبه) در ورزشگاه آزادی برگزار خواهد شد.

از دست ندهید ????????????????????????

کری عجیب ستاره سپاهان برای پرسپولیس؛ داستان پلنگ و تمساح هالند سیبیلو؛ استایل عجیب غول نروژی تعجب بایرن مونیخ از پدرخوانده: چرا آن حرف‌ها را زدی؟  سرمربی شمس‌آذر: بین ما و پرسپولیس فرق نگذارید

دیگر خبرها

  • فردا بازی سختی برای بازیکنان است/ علی عدنان انضباط نداشت
  • عالیشاه به بازی سپاهان رسید
  • مس رفسنجان - گل گهر سیرجان؛ در انتظار دربی ال کرمانو | پیش بازی
  • خبر خوش به پرسپولیسی‌ها در آستانه بازی با سپاهان
  • امید عالیشاه به بازی با سپاهان رسید
  • دقیقی: شهرداری قزوین از پرسپولیس حمایت می‌کند از شمس‌آذر نه!
  • بیرانوند مشکلی برای بازی کردن مقابل سپاهان ندارد
  • بیرانوند به بازی با سپاهان می‌رسد
  • قاسمپور: خط دفاع پرسپولیس سردرگم است/ آلومینیوم چیزی برای از دست دادن نداشت
  • شوک سنگین رضا اسدی به سپاهان در آستانه بازی با پرسپولیس