Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام و المسلمین عبدالله حاجی صادقی دوشنبه شب در مراسم گرامیداشت هفته دفاع مقدس در مدرسه علمیه فیضیه قم افزود: آمریکا دیگر فصل الخطاب هیچ منازعه ای در جهان نیست و هیچ کشوری به همراهی با آمریکا افتخار نمی کند و در برابر دولتهای مخالف قدرت ندارد.

وی با اشاره به بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی، خاطرنشان کرد: نظام ولایی در طول تاریخ اسلام برای نخستین بار به چهل سالگی رسیده و با وجود همه دشمنی ها، موانع و فتنه ها حرکت رو به جلو داشته و سنگرها را یکی پس از دیگری فتح میکند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران با بیان اینکه آمریکا و اسرائیل غاصب امروز نگران برخاستن حزب الله لندن و واشنگتن هستند، اظهار داشت: در طول انقلاب اسلامی شاید رنجها و سختیهایی وجود داشته است، اما انقلاب  هیچگاه عقبگرد نداشته و در جهان بسیار اثربخش بوده است.

وی در ادامه افزود: دشمنان با این تحلیل اشتباه که جمهوری اسلامی ایران ضعیف شده و توان دفع تهدیدات را نداشته و عکس العملی در برابر غربی نشان نخواهد داد و مردم و مسئولان از جنگ هراس دارند، به دنبال فشار حداکثری برکشورمان رفته اند.

حاجی صادقی با بیان اینکه با تدبیر رهبر معظم انقلاب پس از خروج آمریکا از برجام گفتمان جمهوری اسلامی تغییر یافته است، تصریح کرد: آمریکا پیش از این ۱۲ شرط ذلت آور برای مذاکره با کشورمان گذاشته بود، اما امروز برای مذاکره حتی در سطوح پایین تر التماس میکند.

وی با اشاره به انهدام پهپاد آمریکاییها در اوج پیچیدگی فنی و نظامی، آن را از الطاف پروردگار دانست و گفت: بدون تردید اسرائیل غاصب و عربستان می دانند که در صورت تعرض آمریکاییها به ایران اسلامی، نابود خواهند شد.

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران کاهش قیمت دلار پس از سقوط پهپاد را نشانه ای از تأثیر مقاومت و ایستادگی در برطرف شدن مشکلات اقتصادی عنوان کرد و افزود: امروز ایران اسلامی به لحاظ توان نظامی در مجموع امکانات و نیروی انسانی مخلص و متخصص در جهان بی نظیر است.

وی با بیان اینکه شکستهای مفتضحانه آمریکا هر روز در حال تکرار است، خاطرنشان کرد: امروز ابتکار عمل در دست جمهوری اسلامی ایران است و کشورمان در اوج عزت و اقتدار در منطقه و جهان قرار گرفته و همه مردم و مسؤولان به گفتمان مقاومت کاملا اعتقاد پیدا کرده اند.

حاجی صادقی با اشاره به ماندگاری، اثرگذاری و تقدس و معنویت نهضت عاشورای حسینی، گفت: هشت سال دفاع مقدس نیز همچون قیام اباعبدالله الحسین(ع) دارای این ویژگیهای برجسته بوده و جنگ و جهاد تا هنگامی که تقابل میان جبهه حق و باطل وجود دارد، ادامه خواهد داشت.

وی با بیان اینکه امروز جهاد کبیر، مقابله با تهاجم فکری و فرهنگی دشمنان است، اظهار داشت: دشمنان با قدرت هسته ای و حقوق بشر در کشورمان کاری ندارند و مشکل اصلی آنها فرمانبردار نبودن انقلاب اسلامی از آنهاست.

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران با بیان اینکه به برکت دفاع مقدس، پیام انقلاب به سرتاسر جهان صادر شده است، تصریح کرد: ملت غیور ایران اسلامی همچون گذشته در دفاع از اسلام و انقلاب تا پای جان ایستاده است و روحانیت انقلابی باید توانمندی معنوی مردم را در این مسیر ارتقاء دهد.

وی بر ضرورت شناخت وظایف و تکالیف خود در برابر بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی تأکید کرد و گفت: روحانیت و حوزه های علمیه باید بندها و محورهای بیانیه گام دوم را بر اساس آموزه های دینی تبیین کرده و در برابر انحرافات از مسیر ارزشها و آرمانها پرسشگر و مطالبه گر باشد.

۸۱۴۶/ ۶۱۳۳/

منبع: ایرنا

کلیدواژه: قم سپاه پاسداران انقلاب اسلامی هفته دفاع مقدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۱۷۷۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طنین شعار «مرگ بر اسراییل» در سراسر جهان

اسماعیل پاکنژاد نماینده ولی فقیه در دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرعباس در گفت‌وگو با ایسکانیوز بیان کرد: دانشجویان و اساتید دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرعباس برای حمایت از مردم مظلوم فلسطین و غزه و همچنین حمایت از تمامی کسانی که در برابر استکبار جهانی ایستادگی کردند، در جوار گلزار نورانی شهدای گمنام دانشگاه گرد هم آمدند.خوشبختانه امروز می‌بینیم که در سراسر دنیا صدای مرگ بر اسرائیل طنین انداز شده است.

وی افزود: امروز به خوبی شاهد هستیم آن کسانی که دم از حقوق بشر و آزادی بیان می‌زدند توان تاب آوردن در مقابل اعتراضات اساتید دانشگاه‌های غربی را ندارند.

پاکنژاد تصریح کرد: اگر دیروز به بهانه تروریسم، مردم مظلوم غزه را تحت بمباران و کشتار قرار دادند، امروز با دانشگاهیان خود در دانشگاه‌های آمریکا و اروپا چه می‌کنند؟ دیوارکشی دور دانشگاه‌های آمریکا چه معنی دارد؟! شستن خون دانشجویانی که بر روی در و دیوار دانشگاه‌ها ریخته چه معنی دارد؟! برای اینکه می‌خواهند این لکه ننگ را از دامان خودشان پاک کنند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: امروز تمامی کسانی که در دنیا پیرو حق هستند امروز می‌دانند که این لکه ننگ جز با نابودی ستمگران و اسرائیل جنایت کار از بین نخواهد رفت، و قطعاً این تحولات امروز می‌تواند مقدمه‌ای باشد برای ظهور آقا امام زمان باشد.

خبرنگار: فاطمه بکروی

انتهای خبر/

کد خبر: 1228919 برچسب‌ها غزه

دیگر خبرها

  • رژیم صهیونیستی و آمریکا در منطقه سرگردان و متزلزل شدند
  • اولویت امروز جهان اسلام غزه است/ بقاء انقلاب و استحکام آن مرهون وحدت و تقریب است
  • امروزه غزه به مساله اول جهان اسلام تبدیل شده است
  • گفتمان انقلاب و ولایت در سراسر جهان تاثیرات گسترده داشته است
  • جمهوری اسلامی با جنگ‌ها و تحریم‌ها قوی‌تر می‌شود | حمله به اسرائیل همه جهان را آرام کرد | در عملیات وعده صادق هیچ ایرانی از واکنش دشمن نترسید
  • صبح امروز؛ دیدار تیم ملی والیبال دانش‌آموزی ایران با رهبر انقلاب
  • بیداری ملت های آزاده جهان به برکت انقلاب اسلامی است
  • غزه چگونه جهان را ضد استکبار و اشغالگری متحد کرد؟
  • طنین شعار «مرگ بر اسراییل» در سراسر جهان
  • منصوری:‌ جمهوری اسلامی ایران در دوره اقتدار قرار داد