Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روسیا الیوم، دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا با عبدالفتاح السیسی همتای مصری خود در حاشیه نشست های مجمع عمومی سازمان ملل دیدار کرد.

ترامپ در این دیدار، السیسی را یک «رهبر واقعی» توصیف کرد.

وی در اشاره به تظاهرات علیه السیسی در مصر گفت: معتقدم که علیه همه تظاهرات برگزار می شود حتی علیه باراک اوباما رئیس جمهور سابق آمریکا تظاهرات برگزار می شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ترامپ گفت: سیسی یک رهبر بزرگ و محترم است و قبل از آنکه به قدرت برسد در مصر آشوب بود.

سیسی نیز در اشاره به تحولات خلیج فارس گفت: تدبیر رئیس جمهور آمریکا در برخورد با گزینه نظامی در منطقه خلیج فارس به عنوان آخرین گزینه قابل توجه است.

این در حالیست که تظاهرات گسترده در مصر علیه السیسی سرخط اخبار جهان قرار گرفته است.

310 310

کد خبر 1302941

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: دونالد ترامپ ایالات متحده آمریکا مصر عبدالفتاح سیسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۱۸۰۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شکست شمشیرباز اول جهان در فینال مسابقات جایزه بزرگ سئول

به گزارش خبرنگار مهر، فینال مسابقات شمشیربازی جایزه بزرگ سئول امروز دوشنبه میان «ساندرو بازادزه» نفر اول رنکینگ جهانی از گرجستان و «زیاد السیسی» نفر سوم رنکینگ جهانی از مصر برگزار شد. در این دیدار شمشیرباز مصری حریف خود را ۱۵ بر ۱۳ شکست داد و به عنوان قهرمانی دست یافت.

بازادزه و حریف مصری اش هر دو با غلبه بر حریفانی از آمریکا فینالیست جایزه بزرگ گرجستان شدند. «زیاد السیسی» در مرحله نیمه نهایی «فیلیپ دلگویچ» را ۱۵ بر ۱۴ شکست داد. «بازادزده» هم با شکست ۱۵ بر ۱۳ «کالین هیچکاک» فینالیست شد.

«کالین هیچکاک» در مرحله ۸ نفره با غلبه بر «ادهم بحقاط» باعث حذف این بازیکن مصری شد. شمشیربازی مصری در جدول ۱۶ نفره مقابل علی پاکدامن صاحب برتری شده بود.

در جدول رده بندی نهایی شمشیربازان شرکت کننده در جایزه بزرگ سئول، بعد از بازادزده و السیسی، شمشیربازان گرجستانی در جایگاه مشترک سوم قرار گرفتند. در این جدول، علی پاکدامن نهم است، محمد رهبری در جایگاه ۳۴ قرار گرفته است. محمد فتوحی رده ۸۶ را در اختیار گرفت و فرزاد باهر ارسباران هم در جایگاه ۱۰۱ ایستاد.

کد خبر 6097987

دیگر خبرها

  • برنی سندرز بار دیگر نامزد سنا می‌شود
  • انتخابات محاکمه ترامپ را به تعویق انداخت!
  • رئیس‌جمهور در مراسم گرامیداشت روز دختر: منزوی کردن زنان را به هیچ وجه قبول نداریم / دختران سرمایه بزرگ کشور هستند
  • رئیس جمهور: دختران سرمایه بزرگ برای کشور هستند
  • ترامپ: حاضرم به زندان بروم
  • با سقوط اوکراین آمریکا وارد جنگ می شود؟/ اوکراین: ترور زلنسکی توسط روسیه خنثی شد/ تهدید بلاروس به اقدام نظامی علیه لهستان
  • شکست شمشیرباز اول جهان در فینال مسابقات جایزه بزرگ سئول
  • واکنش کاخ سفید به «گشتاپو» خواندن دولت بایدن از سوی ترامپ
  • یک رهبر ارشد حماس: پیروزی نزدیک است
  • ۳ دروغ بزرگ درباره تظاهرات دانشجویی در آمریکا