Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-30@12:22:11 GMT

آغاز طرح حذف قبوض گاز در فارس

تاریخ انتشار: ۲ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۲۱۸۸۴۷

آغاز طرح حذف قبوض گاز در فارس

مدیرعامل شرکت گاز استان فارس اعلام کرد که طرح حذف قبوض کاغذی گاز بها هم اکنون در این استان آغاز شده است.

به گزارش ایسنا منطقه فارس غلامعباس حسینی سه شنبه 2 مهر در جمع خبرنگاران گفت: طرح حذف قبوض کاغذی، اقدامی در راستای کاهش هزینه‌های جاری، تسهیل و توسعه خدمات الکترونیک و حرکت به سمت انجام بخشی از مسئولیت‌های اجتماعی انجام می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او یادآور شد: در مرحله اول این طرح، دریافت تلفن همراه مشترکان شروع شده و پس از آن کامل شدن این مرحله با اطلاع رسانی به مشترکان و آگاه سازی آنها، مراحل بعدی تکمیل خواهد شد.

حسینی تاکید کرد که اگر همه شرایط مهیا باشد، پایان آذر امسال قبوض در صورت مهیا شدن همه شرایط از پایان آذرماه امسال قبوض کاغذی برای مشترکان گاز صادر نخواهد شد.

او یادآور شد: ثبت شماره اشتراک و تلفن همراه مشترکان گاز استان فارس برای حذف قبض کاغذی هم اکنون آغاز شده و مشترکین می‌توانند شماره اشتراک خود را به سامانه پیام کوتاه ۳۰۰۰۷۱۱ ارسال کنند.

حسینی، صرفه‌جویی در مصرف کاغذ و صیانت از جنگل‌ها و منابع طبیعی، کاهش هزینه‌های چاپ و توزیع قبوض، تسریع در دریافت صورتحساب اشتراک گاز، تسریع در پرداخت صورتحساب و وصول مطالبات و کاهش مراجعات مردمی به ادارات گاز نواحی را از مزایای اجرای طرح حذف قبض کاغذی گاز دانست.

مدیرعامل شرکت گاز استان فارس گفت: در حال حاضر بیش از یک میلیون و ۴۰۰  هزار مشترک در گاز فارس وجود دارد.

حسینی ادامه داد: مشترکان برای دریافت اطلاعات صورتحساب گاز خود می‌توانند به 3 روش شامل مراجعه به وب‌سایت شرکت گاز استان، مراجعه به سایت شرکت ملی گاز و سامانه پیامکی ۳۰۰۰۷۱۱ اقدام کنند.

انتهای پیام/

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اقتصادی حذف قبوض کاغذی قبض گاز استان فارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۱۸۸۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پاسخگویی مرکز امداد شرکت گاز به ۸۴ هزار تماس تلفنی مشترکان گاز طبیعی 

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مازندران، ‌‌مدیرعامل شرکت گاز مازندران از پاسخگویی به ۸۴ هزار و ۱۷۴ تماس تلفنی مشترکان گاز طبیعی با مرکز امداد و حوادث ۱۹۴ شرکت گاز استان، طی سال گذشته خبر داد.

دکتر مایلی رستمی با اعلام این خبر گفت: از این تعداد تماس ۷۹ هزار و ۶۷۶ مورد منجر به اعزام عملیاتی و ۹۸۹ مورد نیز منجر به اعزام فوری گروه‌های امداد و حوادث شده است.

وی رفع نشتی از کنتور و رگولاتور، بررسی صدای ناهنجار از رگولاتور، وصل کردن مجدد انشعاب، بازدید از حفاری، کنترل آتش‌سوزی و رفع شکستگی علمک در اثر برخورد خودرو را از جمله اقداماتی عنوان کرد که اعزام گروه‌های امداد و حوادث در پی داشته است.

مدیرعامل شرکت گاز مازندران با اشاره به ضرورت آمادگی و انجام واکنش سریع نیرو‌های امدادی برای مقابله با حوادث احتمالی، گفت: برگزاری مانور مقابله با زلزله، انفجار، آتش‌سوزی، گازگرفتی و شکستگی علمک، نقشه‌خوانی و تعیین موقعیت مکانی از جمله اقداماتی است که در این راستا طی سال ۱۴۰۲ انجام شده است.

دیگر خبرها

  • پاسخگویی مرکز امداد شرکت گاز به ۸۴ هزار تماس تلفنی مشترکان گاز طبیعی 
  • هزینه ۳۰۰ میلیارد تومانی شهرداری در حوزه گردشگری همدان
  • پرداخت بیش از ۳۸ میلیارد تومان پاداش به کم مصرف‌ها در قزوین
  • پرداخت ۳۸ میلیارد تومان پاداش به کم مصرف‌ها
  • قطعی ۲ ساعته گاز در برخی مناطق شهر رضوانشهر
  • کشاورزان هم پاداش می گیرند هم برق رایگان
  • ۲۰ دوربین پلاک خوان برای نخستین بار در زابل نصب می‌شود
  • کنترل هوشمند ترافیکی شهر زابل
  • ثبت نام طولانی‌ترین پیاده‌روی اربعین آغاز شد
  • ۲۴ برابر شدن قبوض برق برای مشترکان پر مصرف