Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-30@11:08:41 GMT

قم میزبان مسابقات ورزش سه گانه قهرمانی کشور شد

تاریخ انتشار: ۲ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۲۱۹۱۹۷

قم میزبان مسابقات ورزش سه گانه قهرمانی کشور شد

به گزارش خبرنگار مهر، بر اساس اعلام فدراسیون سه گانه مسابقات ورزش سه گانه قهرمانی کشور در قم برگزار می‌شود و قم طی روز پنج شنبه ۴ مهر از ورزشکاران حاضر در این مسابقات میزبانی خواهد کرد.

این رقابت‌ها با حضور تیم‌هایی از اغلب استان‌های کشور به میزبانی بوستان جوان قم برگزار می‌شود و ورزشکاران از صبح روز ۴ مهر از ساعت ۸ تا ساعت ۱۱ صبح مسابقات خود را در حوالی دریاچه جوان برگزار می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رشته سه گانه شامل دو، دوچرخه سواری و شنا است به طوری که ورزشکاران مسافتی را در قالب دو طی می‌کنند، در مسافتی رقابت با دوچرخه انجام می‌شود و بخشی از مسیر نیز درون دریاچه و یک مسابقه شنا محسوب می‌شود.

قم پیش از این سابقه برگزاری رویدادی مشابه در رده‌های سنی پایه را داشته است. رشته سه گانه یکی از رشته‌های المپیکی است که به دلیل سنگینی و استقامتی این رشته از یک سو و نیاز آن به محدوده آبی از سوی دیگر، قابل اجرا در هر نقطه‌ای نیست و رشته دوگانه با حذف شنا، از رشته سه گانه مشتق شده است.

کد خبر 4727043

منبع: مهر

کلیدواژه: ورزش سه گانه قم ورزش قهرمانی هفته دفاع مقدس قزوین اربعین حسینی بوشهر شهرکرد شیراز اربعین 98 بازگشایی مدارس خطبه های نماز جمعه بیرجند استانداری سمنان گرگان ایلام سانحه تصادف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۱۹۱۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ورزشکاران پاراکانو در قهرمانی جهان مشخص شدند

رقابت‌های پاراکانو قهرمانی جهان اردیبهشت در مجارستان اعزام می‌شود و ۴ ورزشکار عازم این رقابت‌ها می‌شوند.

به گزارش ایسنا، رقابتهای پاراکانو قهرمانی جهانی که آخرین فرصت برای کسب سهمیه پارالمپیک پاریس است ۱۹ اردیبهشت در مجارستان برگزار می‌شود. تیم پاراکانو ایران برای شرکت در این رقابت‌ها با ۴ ورزشکار ۱۶ اردیبهشت عازم این مسابقات می‌شوند.

شهلا بهروزی راد و مسعود قیصری در کلاس KL۳، سعید حسین پور در KL۱ و اسلام جاهدی در VL۲ نفرات اعزامی به قهرمانی جهان هستند.

هدایت این تیم را احمدرضا طالبیان بر عهده دارد.

در این رقابت ها علاوه بر کسب سهمیه پارالمپیک، قایقرانان کلاس بندی بین‌المللی نیز می‌شوند.

در حال حاضر سعید حسین پور تنها قایقران پاراکانو است که سهمیه پارالمپیک پاریس را کسب کرده و در این تورنمنت به دنبال کلاس بندی و تایید نهایی سهمیه پارالمپیک است.

آخرین اردوی تیم ملی پاراکانو برای شرکت در مسابقات قهرمانی جهان در دریاچه آزادی در حال برگزاری است و تا ۱۶ اردیبهشت قبل از اعزام به این مسابقات ادامه دارد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • چهارسوی ورزش خوزستان
  • همدان، میزبان برگزاری مسابقات قهرمانی وزنه‌برداری کشور
  • ۵۵۰ وزنه‌بردار در مسابقات قهرمانی کشور حضور پیدا می‌کنند
  • ملایر در میزبانی مسابقات قهرمانی کشور سنگ تمام گذاشت
  • مروری بر چند خبر کوتاه از ورزش قزوین
  • اعزام ۱۰ تیم ورزش نابینایان البرز به مسابقات قهرمانی کشور
  • تبریک رئیسی به‌ مناسبت قهرمانی تیم ملی فوتسال
  • ورزشکاران کشتی پهلوانی یاسوج جشن گلریزان برگزار کردند
  • همدان میزبان مسابقات وزنه‌برداری قهرمانی کشور است
  • ورزشکاران پاراکانو در قهرمانی جهان مشخص شدند