Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، عبدالرضا فولادوند مدیر کل آموزش و پرورش شهر تهران در آیین واگذاری ۱۰۰ دستگاه دوچرخه به دانش آموزان دبیرستان پسرانه ابوریحان بیرونی ضمن گرامیداشت آغاز هفته دفاع مقدس گفت: باید این اتفاق بزرگ فرهنگی را که می‌تواند موجب تحولات عظیم در جامعه باشد را تبریک بگویم، زیرا آموزش باکیفیت در گرو سلامت محیطی شهر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید؛ دوچرخه هدیه مدارس به دانش آموزان درس‌خوان

مدیر کل آموزش و پرورش شهر تهران افزود: برای آموزش باکیفیت باید سلامت دانش آموزان تأمین شود و کشور برای توسعه فرهنگ و اقتصاد نیاز به نیروی سالم مجرب دارند.

او با اشاره به واگذاری ۱۰۰ دستگاه دوچرخه گفت: این کار در مسیر سلامت نیروی انسانی است و باید اعلام کنم متأسفانه بسیاری از طرح‌های اجتماعی به دلیل نداشتن پیوست‌های مربوطه در پایتخت آن گونه که باید کارآمد نیست.

فولادوند اظهار کرد: ما به عنوان کسانی که مسئول توسعه فرهنگی در پایتخت هستیم از واگذاری و اشاعه فرهنگ دوچرخه سواری استقبال می‌کنیم و از شهرداری می‌خواهم اجازه دهد این برنامه‌ها بیشتر در دستور کار قرار بگیرد.

مدیر کل آموزش و پرورش شهر تهران با اشاره به اجرای طرح‌های مشارکتی گفت: ساماندهی سرویس مدارس یکی دیگر از برنامه‌های مشارکتی با شهرداری تهران است که امیدواریم هرچه بیشتر این تعداد پروژه‌های مشارکتی در تهران افزایش پیدا کند.

انتهای پیام/

واگذاری ۱۰۰ دستگاه دوچرخه به دانش آموزان دبیرستان پسرانه ابوریحان بیرونی

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار شهری شهرداری تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۱۹۲۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روایت یک معلم درحوزه تدریس به دانش آموزان خاص

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکزاصفهان؛ میر حافظ حسینی که از سال ۱۳۹۲ تا کنون به دانش آموزان نابینا آموزش می‌دهد با برجسته سازی وسایل آموزشی ازجمله وسایل ریاضی و جغرافیا و علوم زمینه آموزش ساده را برای دانش آموزان نابینا فراهم کرده است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی


این معلم پرتلاش در جشنواره جایزه معلم بهمن سال ۱۴۰۲ در تهران برگزیده شد.

دیگر خبرها

  • تداوم طرح«بازی یادگیری»در استان تهران/‏تأمین مسکن معلمان بررسی شد
  • افزایش آسیب‌های اجتماعی در دانش‌آموزان / چرا طرح نماد ناقص اجرا شد؟
  • ۱۰ هزار و ۲۰۸ معلم جدید در خراسان رضوی جذب می‌شوند
  • بانک مهر ایران گره‌گشای مشکلات دانش آموزان نیازمند در کردستان
  • آیا دختران ازدواج کرده می توانند در مدارس روزانه هم تحصیل کنند؟
  • تاکید استاندار بر پیشگیری و کاهش آسیب‌های اجتماعی دانش آموزی
  • ۳۰۲ نفر جذب آموزش و پرورش قزوین خواهند شد
  • اهدا کارت همیار پسماند به دانش آموزان لاهیجانی
  • سؤالات امتحانات نهایی سخت بوده است؟
  • روایت یک معلم درحوزه تدریس به دانش آموزان خاص