Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-27@17:14:11 GMT

تابلوهای بدون عنوان شهید اصلاح شد

تاریخ انتشار: ۲ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۲۱۹۳۰۱

تابلوهای بدون عنوان شهید اصلاح شد

رئیس سازمان بسیج شهرداری تهران گفت: تابلوهای بدون عنوان شهید اصلاح و تمثال شهدا بر سردر کوچه‌ها بازسازی شد.

به گزارش ایمنا و به نقل از روابط عمومی سازمان بسیج شهرداری تهران، مجتبی سالک رازی با بیان اینکه شهدا بسیار بزرگ و عزیز هستند که هیچکس توان حذف نام و یاد آنها را ندارد، اظهار کرد: با توجه به بررسی صورت گرفته بیشتر تابلوهایی که عنوان شهید از آن حذف شده بود تابلوهایی بودند که به صورت سهوی توسط پیمانکار نصب شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی ادامه داد: در همین راستا سازمان بسیج شهرداری با جدیت تمام در این موضوع ورود کرده و نسبت به اصلاح این تابلوها اقدامات لازم را انجام داد.

رئیس سازمان بسیج شهرداری تهران افزود: به همه حوزه‌ها و پایگاه‌های تابعه این سازمان ابلاغ شد تا با همکاری نواحی سپاه در حد توان اقدام به چسباندن برچسب عنوان شهید بر روی تابلوهای سر درب معابر و کوچه‌ها کنند.

وی یادآور شد: از حوزه‌ها و پایگاه‌های خود خواسته‌ایم که با مشاهده کوچک‌ترین مغایرت در خصوص عناوین معابر مزین به نام شهدای والامقام در کمترین زمان ممکن و در حد توان نسبت به اصلاح تابلوها اقدامات لازم را به عمل آورند.

سالک از اختصاص اعتبار برای بازسازی تابلوهای تمثال شهدای نصب شده سر در کوچه‌ها توسط شهرداری خبر داد و گفت: یکی از دغدغه‌ها بازسازی تابلوهای فرسوده شده تمثال شهدا بود که با رایزنی‌های صورت گرفته و به دستور شهردار با همکاری سازمان زیباسازی نصب تابلوها در هفته دفاع مقدس انجام خواهد شد.

وی با بیان اینکه نباید بگذاریم یاد و نام شهدا فراموش شود، خاطرنشان کرد: استقلال امروز ایران و هر دستاورد دیگری هدیه گران بهایی است که شهیدان، همسران و مادران و پدران آن‌ها به ملت ایران ارزانی داشته‌اند و نام و یاد شهدا معرف انقلاب اسلامی در جهان است.

نصب تمثال ۲۰۰۰ شهید در هفته دفاع مقدس 

رئیس سازمان بسیج شهرداری تهران از نصب دو هزار تمثال بازسازی شده شهدا سر در کوچه‌ها خبر داد و گفت: این طرح همزمان در سطح مناطق ۲۲ گانه شهر تهران با حضور شهرداران مناطق و فرماندهان سپاه نواحی به اجرا در می آید.

وی اعزام نمادین نیروها به جبهه با اتوبوس‌های قدیمی، بازسازی و تعمیر تعدادی از منازل شهدا و جانبازان، نصب شعارهای دفاع مقدس روی پنج هزار تاکسی شهر تهران، اکران فیلم‌های ارزشی به صورت سیار در بوستان‌ها، برپایی نمایشگاه عکس و پوستر در برخی نقاط شهر تهران، دیدار با خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران با عنوان آبروی کوچه‌ها، دعوت از نویسندگان کتاب با موضوع هشت سال دفاع مقدس در مرکز تبادل کتاب، فضاسازی محیطی و برپایی نمایشگاه دفاع مقدس در سطح حوزه‌های ۲۲ گانه شهر تهران و بازدید بسیجیان شهرداری تهران را از دیگر برنامه‌های شهرداری تهران در هفته دفاع مقدس ذکر کرد.

اجرای طرح "خادم منتظر" در مسیر پیاده روی نجف به کربلا

سالک با اشاره به اجرای طرح "خادم منتظر" همزمان با ایام اربعین حسینی گفت:  طرح "خادم منتظر" به منظور ساماندهی موضوعات خدماتی، نظافت و رفت و روب، امدادی و فرهنگی در مسیر پیاده‌روی نجف به کربلا توسط شهرداری تهران به اجرا در خواهد آمد.

وی افزود: در این طرح محبان اباعبدالله الحسین (ع) با ثبت‌نام در یکی از عناوین مذکور و به صورت زمان‌بندی شده در اجرای این طرح‌ها و خدمت‌رسانی به زائرین مشارکت خواهند کرد.

رئیس سازمان بسیج شهرداری تهران گفت: به همین منظور علاقمندان به مشارکت در این طرح می‌توانند تا دهم مهرماه سال جاری از طریق آدرس Khadem.tehran.ir نسبت به ثبت‌نام خود اقدام کنند.

کد خبر 390716

منبع: ایمنا

کلیدواژه: شهید کوچه های تهران کلانشهر کلانشهر تهران تهران شهرداري تهران شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۱۹۳۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره‌برداری از تقاطع غیرمسطح تندگویان در مردادماه امسال

معاون فنی عمرانی شهرداری تهران از بهره‌برداری تقاطع غیرهمسطح تندگویان در مردادماه سال جاری خبر داد. - اخبار اجتماعی -

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم، هادی حق‌بین؛ معاون فنی عمرانی شهرداری تهران امروز در حاشیه آیین افتتاح تحکیم بستر 12 کیلومتر از بزرگراه آزادگان و تعریض و ایمن‌سازی کندروی شرقی آزادگان با بزرگراه شهید لشگری در قالب یکصد و هجدهمین پویش امید و افتخاردر جمع خبرنگاران در رابطه با‌ آخرین وضعیت پروژه تقاطع شهید تندگویان اظهار کرد‌: این پروژه به حسب شرایط تاسیساتی شرایط ویژه‌ای را دارد و اقدامات لازم در قالب این پروژه در حال انجام است.

وی افزود: اخیرا ما با یک چالشی در فرآیند این پروژه روبرو شده‌ایم به طوریکه یک ماه پیش با یک مسیر فاضلاب روبرو شده‌ایم که البته هفته گذشته این مشکل حل و فصل شده و ان‌شاءالله ظرف دو هفته آینده زیرگذر این تقاطع به بهره‌برداری خواهد رسید و ان‌شاءالله با بهره‌برداری این زیرگذر فرایند ادامه خواهد داشت.

معاون فنی عمرانی شهرداری تهران در خصوص زمان بهره‌برداری کامل این تقاطع گفت: همانطور که گفته شد ظرف دو هفته دیگر به بهره‌برداری می‌رسد و حداکثر این پروژه در مردادماه تکمیل خواهد شد.

وی در خصوص بهره‌برداری از فاز نخست آزادراه شهید شوشتری گفت: فاز اول این پروژه در سال جاری به بهره‌برداری خواهد رسید که فاز نخست آن 9.6 کیلومتر است و در رابطه با فاز دوم آن نیز ما 3 پیشنهاد را به سازمان محیط زیست داده‌ایم که هنوز در این باره جوابی را نداده‌اند.

حق‌بین گفت: به محض اینکه سازمان محیط زیست به پیشنهادات ارائه شده از سوی معاونت فنی عمرانی شهرداری تهران در رابطه با فاز دوم آزادراه شهید شوشتری پاسخ بدهند اقدامات لازم برای اجرای فاز دوم آغاز خواهد شد.

معاون فنی عمرانی شهرداری تهران درباره بازدید وزیر کشور از فاز دوم بزرگراه شهید بروجردی گفت: این بازدید روز پنجشنبه هفته گذشته انجام شد و در رابطه با فاز دوم این پروژه که حدود یک کیلومتر است کماکان معارضین ملکی و تاسیساتی وجود دارند.

وی تصریح کرد: با توجه به اعلام شهرداری منطقه 18 ظرف یک ماه آینده مشکل معارضین در مسیر فاز دوم شهید بروجردی حل خواهد شد و به محض حل این موضوع جبهه کاری در این محدوده مستقر و اقدامات لازم را برای اجرای این پروژه انجام خواهند داد.

حق‌بین در پاسخ به این پرسش که فاز دوم شهید بروجردی در چه زمانی به بهره‌برداری خواهد رسید، گفت: بر اساس برنامه‌ریزی انجام شده و اگر مشکلی پیش نیاید فاز دوم آن تا پایان سال به بهره‌برداری خواهد رسید.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تشییع و تدفین چهار شهید گمنام در ایام شهادت امام صادق(ع) در استان کرمان
  • بهره‌برداری از تقاطع غیرمسطح تندگویان در مردادماه امسال
  • بهره‌برداری از پروژه‌های عمرانی بزرگراه آزادگان در یکصد و هجدهمین پویش امید و افتخار
  • برگزاری مراسم بزرگداشت شهید مدافع حرم محرم علیپور در مرند
  • مراسم بزرگداشت شهید مدافع حرم "محرم علیپور" برگزار شد
  • پیکر جانباز شهید پاسبان در تربت جام آرام گرفت
  • پیکرهای 392 شهید از بیمارستان ناصر در غزه بیرون کشیده شد
  • تفحص پیکر پاک هفت شهید دفاع مقدس در منطقه عملیاتی فکه دهلران
  • پیدا شدن پیکر مطهر ۷ شهید دوران هشت سال دفاع مقدس در فکه دهلران
  • باید، حول محور وحدت از آرمان‌های انقلاب دفاع کنیم