Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- جلسه کارگروه لباس کاروان ایران در المپیک توکیو با حضور رئیس کمیته ملی المپیک برگزار و آثار ارسالی به دبیرخانه فراخوان لباس مورد بررسی قرار گرفت. تاریخ انتشار: 09:53 - 02 مهر 1398 - کد خبر: ۵۵۲۳۴۲

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری میزان و به نقل از روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛ امین عارف‌نیا مسئول فرهنگی کاروان المپیک توکیو در این باره اظهار داشت: بیش از ۱۳۰ اثر به دبیرخانه واصل شده که آثار تعدادی از طراحان سرشناس ایران در میان آنها وجود دارد و این بیانگر اهمیت موضوع برای جامعه طراحان لباس ایرانی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی به نقش موثر دبیرخانه کارگروه ساماندهی مد و لباس کشور در این فراخوان اشاره کرد و گفت: تعامل وزارت فرهنگ و ارشاد و کمیته ملی المپیک در روند برنامه‌ریزی فعالیت‌های فرهنگی و هنری مرتبط با حضور ایران در المپیک ۲۰۲۰ توکیو گسترده و در حوزه‌های مختلف است.

عارف‌نیا ادامه داد: این که لباس کاروان با محوریت معاونت هنری وزارت فرهنگ و ارشاد و کارگروه ساماندهی مد و لباس کشور در دست طراحی است بیانگر توجه کمیته ملی المپیک در ملاحظات کارشناسی و اتخاذ رویکرد حرفه‌ای است.

مسئول فرهنگی کاروان المپیک ۲۰۲۰ اظهار امیدواری کرد تا پایان پاییز طرح نهایی لباس کاروان المپیک جمهوری اسلامی ایران انتخاب و روند تولید آن آغاز شود.

در این جلسه سید مجتبی حسینی معاون هنری وزارت فرهنگ و ارشاد، احمدی معاون فرهنگی وزارت ورزش و جوانان و سجادی سرپرست کاروان المپیک توکیو حضور داشتند.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: المپیک توکیو نصرالله سجادی احمدی کمیته ملی المپیک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۱۹۳۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمرین تیم ملی والیبال و یک تماشاگر ویژه: آقای رئیس!

به گزارش "ورزش سه"، میلاد تقوی رئیس فدراسیون والیبال ایران که چند ماهی است مرد اول این فدراسیون شده، از همان روز اول با انگیزه و تلاش فراوان به میدان آمده و با تجربه‌ای که از دوران قبل از ریاستش در فدراسیون کسب کرده به دنبال موفقیت تیم ملی است.

او که دیروز در تمرینات تیم ملی والیبال ایران حاضر شد، کار شاگردان پائز را دنبال کرد و به آنها روحیه داد. تقوی که برای ملی پوشان در صورت المپیکی شدن پاداش‌های ویژه‌ای در نظر گرفته است، نمی‌خواهد کارنامه کاری‌اش در ابتدای دوران ریاست بر فدراسیون با ناکامی و عدم حضور در المپیک رقم‌ بخورد.

باید دید میلاد تقوی دومین رئیس فدراسیون در تاریخ والیبال ایران پس از محمدرضا داورزنی خواهد شد که تیمش سهمیه المپیک کسب کند یا باید چهار سال دیگر برای تحقق این امر صبر کند. قطعا او از اهمیت المپیکی شدن به‌عنوان تنها سهمیه تیمی باقی‌مانده برای کاروان ورزشی ایران با خبر است و تمامی امکانات را برای موفقیت ملی پوشان مهیا خواهد کرد.

دیگر خبرها

  • حرکت کاروان عزاداری شهادت امام صادق (ع) از میدان المپیک تا دانشگاه علامه طباطبایی 
  • ایران در المپیک پاریس چند ورزشکار دارد
  • حمایت زاکانی از طرح نور پلیس
  • هاشمی: درباره اسم و شعار کاروان هفته آینده تصمیم می‌گیریم/ بودجه کمیته المپیک در پایان اسفند ابلاغ نشد+ فیلم
  • عمره‌گزاران ایرانی لباس احرام به تن کردند
  • خداحافظی 4 قهرمان توکیو با المپیک پاریس!
  • برگزاری نشست کارگروه ورزش حزب موتلفه و کمیته ملی المپیک
  • هوش مصنوعی نخستین طلایی ایران در المپیک را پیش‌بینی کرد | پادشاه ایرانی کشتی جهان باز هم طلا می‌گیرد
  • مطیعی: دو و میدانی را با کمترین تنش به رئیس جدید تحویل می‌دهیم
  • تمرین تیم ملی والیبال و یک تماشاگر ویژه: آقای رئیس!