Web Analytics Made Easy - Statcounter

رضایی گفت: طی یک سال گذشته ۲۳ میلیارد تومان تسهیلات از صندوق کارآفرینی امید برای بانوان کارآفرینان جهت حل اشتغال آنان اعطاء شده است.

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری شبستان، «محسن رضایی» در جلسه فعالان اقتصادی بانوان استان تهران گفت: برگزاری این جلسات نقش بسیار مهمی در حل مشکلات کارآفرینان دارد. طی یک سال گذشته 23 میلیارد تومان تسهیلات از صندوق کارآفرینی امید برای بانوان کارآفرینان جهت حل اشتغال آنان اعطاء شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

رييس صندوق کارآفريني استان تهران تصریح کرد: اشتغال روستایی صندوق کارآفرینی امید با توجه به نداشتن طرح هایی که آنها را بررسی کند، نزدیک به پنج میلیارد تومان از طریق مراجعه به بانک تسهیلات دریافت کردند.

 

وی با اشاره به نقدینگی به عنوان مهمترین مشکل زنان کارآفرین، بیان کرد: نقدینگی مسئله ای است که همه کسبه های دنیا با آن مواجه هستند، در حال حاضر هیچ جنسی نیست که با سود چهار درصد خریداری شود و 25 درصد سود داشته باشد؛ بنابراین بحث وام های کم بهره و چهار درصد برای راه اندازی و استارت کار، شروع خوبی است.

 

رضایی اظهار کرد: با توجه به اینکه اعتبارات روستایی صندوق کارآفرینی امید حدود 40 میلیارد تومان اش موجود است، بنابراین هر تعداد از این جمع اگر طرح هایی داشته باشند که در محیط روستا قابل اجرا است، از 10 میلیون تومان به بالا قابل پذیرش است. می توانند جزییات طرح های خود را جهت ثبت در سامانه کارا در اختیار ما بگذارند تا ما هم همکاری های لازم را با شما داشته باشیم. شاید برخی از مشکلاتی که عنوان می شود به دلیل عدم اطلاع از سامانه، اعتبارات و قوانین مختلفی است که با تدابیر لازم قابل حل است، بنابراین صندوق کارآفرینی امید آمادگی برای کمک جهت اجرای طرح های شما را دارد.

پایان پیام/35

منبع: شبستان

کلیدواژه: مسجد هفته دفاع مقدس رژه نیروهای مسلح استان همدان دفاع مقدس کانون های فرهنگی هنری مساجد اربعین حسینی کانون های مساجد خبرگزاری شبستان مسجد طراز اسلامی زنان کار افرین تسهیلات اشتغالزایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۱۹۸۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طرح توانمندسازی و کارآفرینی مردم پایه در دشتستان اجرا می‌شود

به گزارش خبرنگار مهر، احمد بنافی ظهر شنبه در نشست تبیینی طرح تکام «توانمندسازی و کارآفرینی مردم پایه» بیان کرد: توسعه اشتغال روستایی را به عنوان یک برنامه و اولویت مهم در دستور کار داریم.

وی اضافه کرد: اگر طرح توانمندسازی و کارآفرینی مردم پایه در دشتستان با جدیت دنبال شود تحول در حوزه روستایی به ویژه در اشتغال و اقتصاد روستایی رخ می‌دهد و به عبارتی تبلور مردمی سازی اقتصاد روستا است.

وی اضافه کرد: تجربه‌های خوب دهیاران در این حوزه به اشتراک گذاشته شود و تلاش شود تا سند توسعه هر روستا بر پایه الگوی مردمی تدوین و عملیاتی شود.

کد خبر 6089974

دیگر خبرها

  • اختصاص اعتبار برای تکمیل خط ریلی چهارمحال‌وبختیاری ضروری است
  • اختصاص ۱۰۰ میلیارد تومان برای ساخت خوابگاه‌ دانشجویی
  • ساخت پایگاه اورژانس روستایی با اختصاص ۳۰ میلیارد ریال اعتبار در شهرستان بهار
  • طرح توانمندسازی و کارآفرینی مردم پایه در دشتستان اجرا می‌شود
  • اختصاص وام تحصیلی به بیش از ۴ هزار دانشجوی متاهل
  • اختصاص ۳ هزار میلیارد تومان برای رفع نقاط حادثه خیز
  • ۳ هزار میلیارد تومان برای رفع نقاط حادثه خیز اختصاص یابد
  • اختصاص یک هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال برای تکمیل کمربندی ایلخچی
  • رونق و توسعه گردشگری شادگان با اختصاص اعتبار
  • اختصاص اعتبار برای ساماندهی مسیل‌های شهر ایلام