Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، سپیده توکلی دوومیدانی‌کار ایران طی گفتگو با خبرنگار برنا در خصوص سطح مسابقات لیگ بانوان بیان کرد: خداروشکر امسال سطح مسابقات خیلی خوب بود و تیم‌های زیادی در این دوره حضور داشتند. رقابت خیلی تنگاتنگ بود و خوشبختانه توانستیم تیم دانشگاه آزاد لرستان را برای پنجمین سال متوالی قهرمان کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اظهار داشت: مسابقات در مرداد و شهریور برگزار شد و تقریبا آخر فصل بود. بچه‌ها فقط برای حضور در لیگ‌ها آمده بودند و بدین صورت نبود که بخواهند برای رقابت خاصی آماده شوند، رکوردگیری کنند یا انتخابات مسابقات آسیایی باشد. این لیگ تقریبا آخر فصل برگزار شد و بیشتر بچه‌ها سعی کرده بودند سطح بدنی خود را بالا نگهدارند چون از طرفی با تیم‌های باشگاهی قرارداد امضا کرده بودند. با این وجود هم حدود 7-8 رکورد باشگاهی و ملی در این مسابقات جابه‌جا شد.

توکلی عنوان کرد: در بخش بانوان پتانسیل‌های خیلی خوبی داریم که شاید نتوانند کسب سهمیه کنند اما می‌توانند نزدیک به ورودی‌های المپیک امتیاز و مقام بیاورند. اعزام‌های بیشتر می‌تواند به بچه‌های دوومیدانی کمک کند تا شاید امسال نه ولی در المپیک‌های آینده بتوانیم کسب سهمیه کنیم و نماینده‌ای داشته باشیم.

دوومیدانی‌کار تیم ملی بانوان ایران در پایان گفت: لیلا رجبی تنها بانوی دوومیدانی‌کار ایران بود که توانست در المپیک حضور داشته باشد. متأسفانه در دوومیدانی کسی را در سطح او نداشتیم و از دست دادن او و رفتنش از تیم ملی خیلی اتفاق بدی برای دوومیدانی ایران بود.

خبرنگار: پرفام ذاکرانی

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: خبرگزاری برنا فدراسیون دوومیدانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۲۰۲۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

غیبت وزنه‌برداری ایران در قهرمانی نوجوانان جهان

تیم ملی وزنه‌برداری نوجوانان ایران در مسابقات قهرمانی جهان ۲۰۲۴ پرو شرکت نمی‌کند.

به گزارش ایسنا، مسابقات وزنه‌برداری قهرمانی نوجوانان جهان از ۲۲ تا ۲۶ می (۳ تا ۶ خرداد) در لیما پرو آغاز می‌شود. فدراسیون جهانی وزنه‌برداری لیست وزنه‌برداران حاضر در این مسابقات را اعلام کرد و نامی از وزنه‌برداران ایران وجود نداشت.

علاوه بر ایران کشورهایی مانند چین، کره جنوبی و کره شمالی هم وزنه‌بردار در این لیست ندارند و شرکت نمی‌کنند.

سجاد انوشیروانی رییس فدراسیون وزنه برداری پیش از این در گفت‌وگو با ایسنا در مورد اعزام نوجوانان به قهرمانی جهان پرو اعلام کرده بود: باید تمرکز اصلی ما بر روی المپیک باشد. بعد از بازی‌های المپیک مسابقات متعددی در رده‌های سنی مختلف داریم از این رو احتمال دارد که فدراسیون تمرکزش را بر روی المپیک و مسابقات متعددی که بعد از آن وجود دارد، بگذارد."

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • اسبقیان خطاب به دوومیدانی‌کاران: عملکرد شما را تحت نظر داریم
  • معتمدی: رکورد المپیک برای دوومیدانی ایران دست نیافتنی است
  • گلف بازان قم در مسابقات قهرمانی ایران درخشیدند
  • رکورد تیمی ریکرو بانوان ایران شکسته شد
  • تیراندازی با کمان کاپ جهانی| رکورد تیمی ریکرو بانوان ایران شکسته شد
  • «پائز»: می‌خواهیم بهترین اتفاق را برای والیبال ایران رقم بزنیم
  • هدفم شکستن رکوردهای استقامت ایران است
  • قهرمان دوومیدانی جهان امباپه را به چالش دوی ۱۰۰ متردعوت کرد
  • غیبت وزنه‌برداری ایران در قهرمانی نوجوانان جهان
  • اعلام مسیر رسیدن به المپیک در دوومیدانی/ برنامه اعزام‌ها مشخص شد