Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان چهارمحال وبختیاری ، مهرداد جوادی تأکید کرد: به مناسبت روز جهانی جهانگردی و هفته گردشگری برنامه های کوه گشت و پاکسازی محیط زیست کوه جانبین انجام می شود.

وی افزود: به همین مناسبت زنگ گردشگری در مدرسه های شهرستان های شهرکرد، بروجن و فارسان نواخته خواهد شد.

جوادی تصریح کرد: در این هفته اقامتگاه بوم گردی دیار کهن بلداجی از توابع شهرستان بروجن به بهره برداری خواهد رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان داشت: به مناسبت روز جهانی جهانگردی و هفته گردشگری کارگاه آموزشی نقشه خوانی با همکاری جمعیت هلال احمر شهرستان بروجن برگزار می شود.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی چهارمحال و بختیاری اضافه کرد: به همین مناسبت دومین نمایشگاه سراسری صنایع دستی و هنرهای سنتی استان در شهرکرد به بهره برداری می رسد.

وی عنوان داشت: افتتاح هتل سونک از توابع شهرستان لردگان جزو دیگر برنامه های اداره کل مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی چهارمحال و بختیاری به مناسبت روز جهانی جهانگردی و هفته گردشگری است.

جوادی اظهار کرد: در این هفته همایش گردشگری آداب و رفتار گردشگران با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان فارسان برگزار می شود.

وی ادامه داد: رصد ستارگان و ماه در موزه باستان شناسی و تچه نورالشهداء شهرکرد، برگزاری مراسم آئینی تعزیه در مجموعه فرهنگی تاریخی قلعه چالشتر و غبارروبی گلزار شهداء به مناسبت روز جهانی جهانگردی و هفته گردشگری از سوی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی چهارمحال و بختیاری برگزار خواهد شد.

46

کد خبر 1303007

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: استان چهارمحال و بختیاری وزارت میراث فرهنگی گردشگری و صنایع دستی گردشگری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۲۰۵۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نمایش ۵۹ شیء تاریخی به زودی در موزه‌های استان همدان

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گفت: ۵۹ شیء تاریخی از سوی یک خانواده ملایری به اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان ملایر اهدا شد و پس از تعیین قدمت در مخزن‌های نگهداری و در موزه‌های استان در معرض دید عموم قرار می‌گیرد.

به گفته معصوم علیزاده این آثار تاریخی مربوط به دوره‌های پیش از تاریخ، تاریخی و دوره اسلامی است که پدر مسعود محبی، اهدا کننده این اشیاء، آنها را خریداری و در موزه شخصی نگهداری کرده است.

او همچنین گفت: این اشیاء قدیمی هم اکنون به رایگان در اختیار موزه‌های استان قرار گرفته است و با نام اهدا کننده در معرض دید عموم قرار می‌گیرد.

باشگاه خبرنگاران جوان همدان همدان

دیگر خبرها

  • ثبت روز گل محمدی و گلاب
  • آغاز احیای رشته چادر شب‌بافی در چهارمحال و بختیاری
  • نمایش ۵۹ شیء تاریخی به زودی در موزه‌های استان همدان
  • بوم‌گردی عشایری در لرستان راه‌اندازی می‌شود
  • اقامتگاه سنتی گل‌سنگ دربند افتتاح شد
  • افتتاح هتل در ارومیه
  • هنرنمایی زنان عشایر در ۳۰ رشته صنایع دستی
  • تائید بیمه هنرمندان صنایع‌دستی فارس پس از ۱۵ سال
  • مراسم کومسای در منطقه جهانی هورامان برگزار می‌شود
  • مسجد جامع ارومیه قابلیت جهانی شدن را دارد