Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-02@02:04:26 GMT

شجاع: عبدی با کوله پشتی مدرسه آمد و در دربی گل زد

تاریخ انتشار: ۲ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۲۲۰۵۶۶

شجاع: عبدی با کوله پشتی مدرسه آمد و در دربی گل زد

مدافع پرسپولیس با اعلام اینکه در لیست سیاه تیم ملی قرار ندارد و تلاش خواهد کرد با عملکردی موفق در لیست ویلموتس قرار گیرد، از ایجاد درگیری در دربی، رفع اتهام کرد.

به گزارش "ورزش سه"، شجاع خلیل زاده که در دربی روز پر دردسری را پشت سر گذاشته بود، با حضور در برنامه "سلام، صبح بخیر" در خصوص موضوع دعوتش به کمیته انضباطی گفت: نمی دانم به کمیته انضباطی دعوت شدم یا نه و نمی دانم چریان چیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اتفاقا هر اتفاقی در زمین می افتاد من بچه ها را جدا می کردم. شنیدم به کمیته انضباطی دعوت شدم و امیدوارم که چیزی نباشد.


وی با اشاره به اینکه با داور برخوردی نداشته گفت: داور بازی باید گزارش بدهد که من با او صحبت کرده ام. فیلم را هم که همه دارند می بینند. در صحنه پنالتی که داور اشتباه کرده است هیچ جا نیست که من پیش داور بروم. برای تیمی که پنالتی می گیرند، آن هم پرسپولیس که پرطرفدارترین تیم آسیا است، من نمی توانم دست روی دست بگذارم تا پنالتی الکی بگیرند و توپ هم گل شود! فیلم و عکسهای بازی هست. من هم نمی توانم بنشینم و تماشا کنم، بنیادی فر هم رفیق‌مان است و دوستش داریم و داور جوانی است اما او اشتباه کرد. من هم به او گفتم اشتباه کرده اما او پنالتی گرفت و خداراشکر که توپ، گل نشد.


خلیل زاده درباره شکر بعد از اینکه پنالتی کریمی راهی گل نشد گفت: می دانستم که این توپ گل نمی شود و می دانستم بیرانوند آن را می گیرد. علی بچه دل‌پاکی است و خدا دوستش دارد، من هم از خدا خواستم که اگر پنالتی ناحق بوده است توپ گل نشود.


وی درباره جدال با سپاهان به عنوان تیم سابقش نیز گفت: سپاهان تیم خوب و با شخصیتی است که برای قهرمانی بسته شده است. مربی آن هم امیرخان قلعه نویی قبلا مربی خودم بوده است و با شخصیت و خوب است. تیم هم از تیم های خوب لیگ است. امیدوارم بازی خوبی باشد که هواداران لذت ببرند، دور از حاشیه باشد و همراه با سه امتیاز تیم ما! مثل قبل این حساسیت وجود ندارد. بازی پرسپولیس و سپاهان همیشه جذاب بوده است و امیدوارم این بازی هم جذاب باشد و پرتنش نباشد و همه صحیح و سالم پیش خانواده هایشان برگردند.

 


خلیل زاده که پیش از جام جهانی برزیل و با توجه به اتفاقات و مصاحبه ها دیگر جایی در لیست تیم ملی به دست نیاورده، در واکنش به اینکه آیا همچنان در لیست سیاه قرار دارد گفت: چنین چیزی نیست. من باید عملکردم خیلی بهتر باشد و تلاش می کنم بی حاشیه جلو بروم، کاری به کار کسی نداشته باشم و کارم را انجام بدهم. اگر سرمربی تیم ملی نظرش بود مرا دعوت می کند اگر هم نظرش این نبود برای تیم ملی آرزوی موفقیت دارم.


مدافع پرسپولیس درباره شرایط همکاری با گابریل کالدرون سرمربی جدید این باشگاه نیز گفت: او طرز تفکر متفاوتی با برانکو دارد. مربی خوبی است و با بازیکنان رفیق است امیدوارم حضور او هم موفق و همراه با قهرمانی باشد.


خلیل زاده در واکنش به سوالی درباره گلزن دربی و اینکه در فضای مجازی عنوان می‌شود او از مدرسه آمد و گل زد نیز گفت: عبدی همشهری ما است. او سر تمرین با یک کوله پشتی آمده بود و گفت از مدرسه آمده است. او اولین بازی لیگ را تجربه کرد که با دربی و گل همراه بود. قبل بازی گفته بود خواب دیده ام در دربی بازی می کنم و گل می زنم. ولی من حتی فکر نمی کردم او در لیست 18 نفره باشد اما خدا خواست و دوستش داشت. او گل زد و برایش خیلی خوشحال شدم. امیدوارم با این گل اتفاق دیگری برایش نیفتد و موفق باشد.

پرسپولیس تهران مهدی عبدی کمیته انضباطی شجاع خلیل زاده

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: پرسپولیس تهران مهدی عبدی کمیته انضباطی شجاع خلیل زاده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۲۰۵۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مرور اتفاقات آخرین تقابل تراکتور و استقلال| حضور خواننده استقلالی و تشویق مدافع تراکتور/ حرکت تند خلیل زاده به سمت هواداران استقلال+تصاویر و فیلم

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، تیم‌های تراکتور و استقلال در چارچوب هفته بیست و پنجم لیگ برتر فوتبال ایران ساعت ۱۷ فردا در ورزشگاه یادگار امام تبریز به مصاف هم خواهند رفت.

آخرین دیدار دو تیم با برتری ۲ بر صفر به سود استقلال خاتمه پیدا کرد. استقلال و تراکتور تا به حال ۵۵ بار به مصاف یکدیگر رفتند که ۲۷ مسابقه با پیروزی آبی‌پوشان پایتخت و ۱۴ بازی با برتری سرخپوشان دیار آذربایجان همراه بوده و ۱۴ دیدار از رویارویی‌های دو تیم نیز با تساوی به پایان رسیده است. 

حواشی آخرین رویارویی دو تیم به شرح زیر است:

*علی خطیر مدیرعامل باشگاه استقلال پیش از آغاز بازی در ورزشگاه آزادی حضور پیدا کرد و با هوشنگ نصیرزاده مدیرعامل باشگاه تراکتور به خوش و بش پرداخت. 

دانلود فیلم اصلی کد ویدیو

*آنتونیو مانیکونه مربی تیم ملی ایران برای تماشای دیدار در ورزشگاه آزادی حضور یافت.

دانلود فیلم اصلی کد ویدیو

*محمد نادری مدافع سابق استقلال از سوی هواداران تشویق شد. 

*خداداد افشاریان، رئیس کمیته داوران به عنوان ناظر ویژه این مسابقه را زیر نظر داشت.

*رضا میرزایی و جابر انصاری بازیکنان سابق استقلال این بازی را تماشا ردند.

*میرشاد ماجدی عضو هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال و رئیس هیئت فوتبال تهران نظاره‌گر این بازی بود. او به محض دیدن نکونام با وی خوش و بش کرد. ماجدی در زمان حضور نکونام در استقلال سرپرست ابی پوشان بود.

*یکی از هواداران تراکتور به دلیل بیماری ناچار به ترک ورزشگاه شد.

*جواد نکونام و پاکو خمز سرمربیان دو تیم برخورد بسیار صمیمانه‌ای داشتند.

*بهنام بانی خواننده مطرح استقلال برای تماشای این بازی در ورزشگاه حضور داشت.

*از پرچم لباس جواد نکونام رونمایی شد و سرمربی آبی‌های پایتخت مورد تشویق قرار گرفت.

دانلود فیلم اصلی کد ویدیو

*عارف آقاسی، مهدی شیری و محمد نادری پیش از آغاز بازی به سمت جواد نکونام رفتند.

*جو بازی در ابتدای کار کاملا به نفع استقلالی‌ها بود و تشویق بی‌امان هواداران استقلال، مجالی برای طرفداران تراکتور نگذاشت.

*در دقیقه ۲۶ بازی، ایمان سلیمی گل اول استقلال و اولین گلش برای این تیم را به ثمر برساند که خوشحالی بی‌حد و اندازه هواداران استقلال را به همراه داشت و کادر فنی آبی‌ها نیز به شدت خوشحالی کردند.

*شجاع خلیل زاده پس از گل استقلال با انگشت دست راست خود به هواداران استقلال علامت هیس نشان داد.

*در روند بازی، چند بار نزدیک بود تا درگیری میان بازیکنان دو تیم شکل بگیرد اما داور مانع از این اتفاق شد.

*هواداران استقلال برای کری خوانی خطاب به هواداران تراکتور، شعار «عیبی یوخ» را سر دادند.

*روی یک ضربه کرنر برای تراکتوری‌ها، هواداران استقلال به سمت بازیکن تراکتور اشیایی پرتاب کردند که به درخواست چند بازیکن استقلال این کار متوقف شد.

 

 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • قلم قرمز سرمربی پرسپولیس روی نام ۲ بازیکن
  • کارشناس داوری: پنالتی و اخراج علیه استقلال اعلام نشد
  • مصدومیت شجاع خلیل زاده پس از برخورد با بازیکن استقلال؛ هشت بخیه و دندانی که شکست!
  • اوسمار این دو بازیکن پرسپولیس را نمی‌خواهد | انتقال قطعی در تابستان
  • خوشحالی مشکوک یک بازیکن پرسپولیس!
  • مس رفسنجان - گل گهر سیرجان؛ در انتظار دربی ال کرمانو | پیش بازی
  • مرور اتفاقات آخرین تقابل تراکتور و استقلال| حضور خواننده استقلالی و تشویق مدافع تراکتور/ حرکت تند خلیل زاده به سمت هواداران استقلال+تصاویر و فیلم
  • انتقاد تند حمید درخشان از اوسمار ویرا
  • سرمربی سابق پرسپولیس: اوسمار نباید به این بازیکن پنالتی می داد | نبردن سپاهان یعنی خداحافظی با جام
  • جمله عجیب کاپیتان استقلال به وحید امیری پس از خراب کردن پنالتی