Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، پس از بررسی جزییات محتوایی و اجرایی، 14 طرح‌ برگزیده در سومین جشنواره انجمن‌های ادبی -جایزه ملک‌الشعرا بهار- در کارگروه امور انجمن‌های ادبی، این کارگروه انجام فعالیت‌های ادبی پیشنهادشده توسط تشکل‌های ادبی را تصویب کرده و سهم مشارکت بنیاد به این انجمن‌ها پرداخت شد.

بنا بر این گزارش، در سومین دوره جشنواره انجمن‌های ادبی سراسر کشور از میان بیش از 700 طرح رسیده از سوی 270 انجمن شناسه‌دار، 5 طرح به عنوان برگزیده و 9 طرح نیز به عنوان شایسته تقدیر انتخاب شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پس از برگزاری جشنواره، کارگروه امور انجمن‌های ادبی با بررسی طرح‌های اجرایی، تمام  14 طرح منتخب را به تصویب رساند و مقرر کرد که جوایز وعده داده شده به عنوان سهم مشارکت بنیاد در اجرای طرح‌های مذکور در نظر گرفته شود.

گفتنی است برنامه‌های یاد شده قرار است با حمایت بنیاد شعر و ادبیات داستانی تا پایان بهمن‌ماه سال جاری در استان‌های کرمان، زنجان، گیلان، خراسان رضوی، کردستان، خوزستان، سمنان، خراسان جنوبی، قزوین و هرمزگان برگزار شود.

کد خبر 4727328

منبع: مهر

کلیدواژه: بنیاد شعر و ادبیات داستانی ایرانیان ملک الشعرای بهار بودجه فرهنگی کتاب و کتابخوانی هفته دفاع مقدس ادبیات گردشگری ترجمه معرفی کتاب بازار نشر دفاع مقدس جنگ تحمیلی سوریه نشر نو جایزه ادبی دفاع مقدس ادبیات کودک و نوجوان ادبیات جهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۲۰۸۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فراخوان جایزه داستان و بازآفرینی منتشر شد

.به گزارش خبرنگار خبرگزاری صداوسیما؛ جایزه ملی داستان و بازآفرینی در پنج بخش برگزار می‌شود این جشنواره در همه گروه‌های سنی با هر موضوعی می‌توانند در آن شرکت کنند

.بخش رقابتی در پنج قسمت رمان و داستان کوتاه، داستان کوتاه کوتاه، جستارنویسی و طرح داستان انجام می‌شود و بخش ترویجی این جشنواره نیز کارگاه‌های هنری و داستانی است که در شهر‌های مختلف برگزار می‌شود

:این خبر و خبر‌های دیگر در بسته کتاب هفته 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

دیگر خبرها

  • تجلیل از برگزیدگان جشنواره قرآنی «پله‌های آسمانی» در تبریز
  • برگزیدگان جشنواره عروسک خونه معرفی شدند
  • جشنواره «عروسکخونه» برگزیدگان خود را شناخت/ تجلیل از حسن دادشکر و عادل بزدوده
  • برگزیدگان جشنواره تلویزیونی «عروسک‌خونه» معرفی شدند
  • فراخوان جایزه داستان و بازآفرینی منتشر شد
  • معرفی برگزیدگان نخستین جشنواره ملی کیش بهشت خانواده‌ها
  • مشارکت ۳۲۵ نفر در مسابقات قرآنی شرکت گاز خراسان جنوبی
  • تقدیر از برگزیدگان سیزدهمین جشنواره نوجوان سالم
  • افزایش جایزه جشنواره البرز به برگزیدگان / ۱۰ میلیارد برای ۶۲ نخبه علمی + فیلم
  • انتشار فراخوان دوسالانه بین‌المللی «کارتون کتاب»