Web Analytics Made Easy - Statcounter

شرکت "آمازون" قصد دارد ایربادهای جدیدی ارائه دهد که قابلیت اتصال به دستیار صوتی "الکسا" و نظارت بر تناسب اندام کاربر را نیز دارند.

به گزارش ایسنا و به نقل از تک‌کرانچ، آمازون در حال ساخت ایربادهایی است که امکان دسترسی به دستیار صوتی "الکسا" (Alexa) و ردیابی تناسب اندام طی فعالیت‌های روزانه را نیز فراهم می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این ایربادها طوری طراحی شده‌اند که قابلیت پژواک دارند و صدای بلندتری ارائه می‌دهند.

ایربادهای جدید آمازون، نخستین محصول این شرکت برای ردیابی سلامت و تناسب اندام کاربر خواهند بود. اگرچه آمازون تاکنون، محصولات بسیاری از جمله دستیار خانگی هوشمند و اسپیکر هوشمند را در انواع گوناگون و سطح گسترده ابداع کرده اما هنوز محصولی برای بررسی سلامت شخصی ارائه نداده است.

ایربادهای آمازون برای اندازه‌گیری حرکت و ردیابی مسافت، کالری‌های سوزانده شده و سرعت، به یک شتاب‌سنج آنبرد مجهز هستند. در واقع، این ایربادها، همه قابلیت‌های ردیاب‌های پوشیدنی تناسب اندام مانند اپل‌واچ یا فیت‌بیت را شامل می‌شوند.

آمازون با ارائه ایربادهای جدید، به کاربران امکان می‌دهد تا بیرون از خانه نیز به الکسا دسترسی داشته باشند. اگرچه این شرکت بارها تلاش کرده تا با همکاری شرکت‌های سازنده هدفون، امکان استفاده از الکسا را در بیرون از منزل نیز فراهم کند اما الکسا همچنان، یک دستیار خانگی است.

گزارش‌ها حاکی از این هستند که قرار است قیمت ایربادهای جدید آمازون، کمتر از 100 دلار باشد و شاید به رقیب سرسختی برای ردیاب‌های تناسب اندام اپل تبدیل شوند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: ایرباد آمازون الکسا تناسب اندام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۲۰۹۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اتصال فیبرنوری برنامه ویژه سال ۱۴۰۳

به گزارش خبرنگار مهر، عیسی زارع پور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در شبکه اجتماعی ویراستی گفت: امسال ان‌شاءالله برنامه ویژه‌ای برای "اتصال فیبرنوری" هم داریم و در تلاشیم تا به فضل الهی و همراهی و همدلی مسئولین شهرهایی که در آنها «پوشش فیبرنوری» کامل شده است، مشترکین فیبرنوری را به دو میلیون برسانیم.

کد خبر 6088343 هنگامه فروغی

دیگر خبرها

  • تولید قوی در گرو استفاده از ظرفیت مردم 
  • احضار ۶ نفر به کمیته انضباطی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام
  • جزییاتی از بیماری ترانه علیدوستی و علت آن
  • برای اولین بار یک زن همزمان پمپ قلب و پیوند کلیه خوک دریافت کرد
  • اولین فردی که همزمان پمپ قلب و کلیه خوک دریافت کرد
  • واکنش متفاوت دستیار رئیسی به رفتارهای تند پلیسی با بی‌حجابی | فیلم
  • پیشنهاد به ژاوی: دستیار پپ را جای برادرت بیاور!
  • اتصال نسخه الکترونیک به بیمه‌های تکمیلی تا یک ماه دیگر
  • پیامک هایی که رویای لاغری تبلیغ می کنند
  • اتصال فیبرنوری برنامه ویژه سال ۱۴۰۳