Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده بافق و مهریز در واکنش به صحبت‌های یکی از وعاظ در توهین به مجلس برای رای ندادن به طرح شفافیت آرا گفت که با وجود موافقت و شفافیت در مجلس بهتر است این آقای مداح خودش قبل از همه بگوید که چقدر برای خواندن هر روضه و حضور در پشت تربیون پول می‌گیرد، آقایان شفاف سازی را از خودشان شروع کنند

نماینده بافق و مهریز در واکنش به صحبت‌های یکی از وعاظ در توهین به مجلس برای رای ندادن به طرح شفافیت آرا گفت که با وجود موافقت و شفافیت در مجلس بهتر است این آقای مداح خودش قبل از همه بگوید که چقدر برای خواندن هر روضه و حضور در پشت تربیون پول می‌گیرد، آقایان شفاف سازی را از خودشان شروع کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش ایسنا، محمد رضا صباغیان در جلسه علنی امروز سه شنبه مجلس در تذکری اظهار کرد: بنده به عنوان یکی از موافقان شفافیت در مجلس که خودم میزان حقوق، اموال و هزینه‌های انتخاباتیم را اعلام کردم، تاکیدم بر آن است که اگر انتقاد و حرف حقی هم زده می‌شود باید حرمت مجلس را حفظ کرد. این آقای مداح که صحبت‌هایی را علیه مجلس مطرح کرده قبل از هر چیز بگوید که برای روضه خواندن چقدر پول می‌گیرد؟ در حوزه انتخابیه بنده برخی مداحان در ایام عزاداری چند میلیون پول می‌گیرند تا روضه بخوانند. آقایان قبل از آن که دنبال شفافیت باشند از خودشان شروع کنند و وضعیتشان را مشخص کنند.

وی همچنین در اخطار دیگری اظهار کرد: یکی از نمایندگان در صحبت‌هایش اشاره‌ای داشت که برخی از نمایندگان فرهنگی و معلم که از وزارت آموزش و پرورش به مجلس آمده و به وزارت نفت رفته بهتر است به جای آن که این موضوع را به همه مجلس منتسب کنید به صورت مصداقی نام ببریم نه این که با کلی گویی شان مجلس را زیر سوال ببریم.

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۲۱۰۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جامعه کارگری باید مورد تکریم و احترام قرار گیرد

به گزارش خبرنگار مهر، آیت‌الله سید محمدعلی آل‌هاشم ظهر یکشنبه در مراسم گرامیداشت روز جهانی کار و کارگر و تجلیل از منتخبان اظهار کرد: نگاه اسلام به کارگر، نگاه قدرشناسانه است ولی نگاه نظام‌های سرمایه‌داری به کارگران نگاه بهره‌گیرانه و استثمارگرانه می‌باشد.

وی با تاکید بر اینکه جامعه کارگری باید مورد تکریم و احترام قرار گیرد، افزود: این احترام باید تنها مختص یک روز در سال نباشد بلکه در طول سال این تکریم باید صورت پذیرد. کار و کارگر باید به یک ارزش جاری تبدیل شود و همه خود را به معنای واقعی مدیون کارگر بدانند.

نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان‌شرقی با بیان اینکه ارزشمندی کارگر در مرحله اول ناشی از کار است، خاطرنشان کرد: جهش تولید با مشارکت مردم که توسط مقام معظم رهبری به‌عنوان شعار سال جدید نامگذاری شده است بدون تلاش کارگران امکان‌پذیر نیست.

وی ادامه داد: دولت و مجلس برای بهبود کسب و کار توان مضاعف را به‌کار گیرند و برای تحقق این امر شعار کافی نیست و کارگران انتظار دارند اقدام عملی رخ دهد. تأمین امنیت شغلی جز مسائل مهم جامعه کارگری است و حقوق و مزایای کارگر متناسب با شرایط اقتصادی باید در نظر گرفته شود.

آیت‌الله آل‌هاشم با بیان اینکه معیشت یکی از دغدغه‌های جامعه کارگری است، تصریح کرد: باید به تأمین مسکن کارگران و ساماندهی قراردادهای کار توجهی بیشتری کرد. کارگر و کارفرما ۲ بال پرواز هستند که دولت و مجلس باید با سیاست‌گذاری درست رابطه منصفانه بین این ۲ بال را ایجاد کند.

کد خبر 6097648

دیگر خبرها

  • رسالت معاونت پارلمانی تعامل گسترده، شفاف و سالم با مجلس است
  • شرکای پشت پرده بابک زنجانی چه کسانی بودند؟ /چرا پرونده اختلاس او شفاف سازی نمی شود؟ /مبلغ کلان ارزی قرار است به صورت املاک به بیت المال بازگردد؟
  • جامعه کارگری باید مورد تکریم و احترام قرار گیرد
  • دروغی بزرگ در طرح شفافیت مجلس
  • پوشش مناطق خطرآفرین دریا در دستور کار طرح سالم‌سازی
  • برکناری رییس هیات ژیمناستیک اصفهان در آستانه انتخابات/ نکویی: وزارت ورزش شفاف‌سازی کند
  • فیلتر کوچکی که دوربین موبایل را گران می‌کند
  • ۶۰ نقطه حادثه خیز در سواحل رشت شناسایی شد
  • اعتصاب طلافروشان برای فرار از شفافیت/ سامانه‌های مودیان و جامع تجارت به نفع فعالان قانونی است
  • فرار کانون سردفتران از شفاف‌سازی عملکرد مالی