Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-09@13:17:14 GMT

دو نماینده از سوال از وزیر ارتباطات انصراف دادند

تاریخ انتشار: ۲ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۲۲۱۰۴۹

دو نماینده از سوال از وزیر ارتباطات انصراف دادند

علی اصغر یوسف نژاد در جلسه علنی امروز سه شنبه مجلس شورای اسلامی افزود: طرح استفساریه تبصره بند الف ماده ۱۰۳ قانون مدیریت کشوری اعلام وصول شد.

وی افزود: همچنین مهرداد لاهوتی نماینده لنگرود از سوال خود از وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در مورد عدم توسعه خدمات الکترونیکی در مناطق محروم و روستایی انصراف داد، همچنین نصرالله پژمان فر نماینده مشهد از طرح دو سوال از وزیر ارتباطات در خصوص عدم شفافیت در سامانه های ویدئویی درخواستی و همچنین عدم نظارت بر فیلترینگ تلگرام علارغم دستور قضایی در مسدودسازی کامل انصراف داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: سوال ملی حسن کامران نماینده اصفهان از وزیر صنعت در خصوص زمان اخذ و تایید مدرک دکترا از وزارت علوم و تحقیقات و همچنین سوال ملی ناصر موسوی لارگانی نماینده فلاورجان از وزیر بهداشت در خصوص عدم ایجاد رونق تولید و عدم مقابله با رانت در صنعت دارو و همچنین سوال ملی سیده حمیده زرآبادی نماینده قزوین از وزیر راه و شهرسازی در خصوص انفعال و عدم برنامه ریزی مناسب برای کنترل قیمت در بازار مسکن اعلام وصول شد.

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مجلس شورای اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۲۱۰۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زارع پور: ظرفیت پهنای باند کشور حدود دو برابر شده است

وزیر ارتباطات با بیان اینکه ظرفیت شبکه IP کشور دو برابر شده و از ۲۸ به ۵۵ ترابیت برثانیه رسیده است، گفت: ظرفیت پهنای باند کشور هم حدود دو برابر شده است. - اخبار سیاسی -

به گزارش خبرنگار حوزه دولت خبرگزاری تسنیم، عیسی زارع پور وزیر ارتباطات صبح امروز چهارشنبه در حاشیه نشست هئیت دولت در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: فردا با افتتاح پروژه فیبر نوری قم، پوشش فیبر نوری به 7.5 میلیون خانوار می‌رسد و این پوشش تا پایان سال به 14 میلیون خانوار خواهد رسید.

وزیر علوم: دانشگاه‌های کم دانشجو ادغام می‌شوند

وی افزود: ظرفیت شبکه انتقال کشور در ابتدای دولت 31.5 ترابیت برثانیه بوده است که اکنون به بیش از 60 ترابیت برثانیه رسیده است و حدود 20 ترابیت برثانیه آن با تجهیزات داخلی توسعه یافته است.

وزیر ارتباطات با بیان اینکه ظرفیت شبکه IP کشور دو برابر شده و از 28 به 55 ترابیت برثانیه رسیده است، گفت: ظرفیت پهنای باند کشور هم حدود دو برابر شده است.

در حال تکمیل...

دیگر خبرها

  • تمهیدات لازم برای مرحله دوم انتخابات در نظر گرفته شده است
  • وزیر ارتباطات: پوشش فیبر نوری امسال به ۱۴ میلیون می‌رسد
  • وزیر ارتباطات: با تولید تلفن همراه ایرانی قصد رقابت با مدل های موجود را داریم (فیلم)
  • شما نظر بدهید / با ادعای وزیر ارتباطات در مورد سرعت مناسب اینترنت موافقید؟
  • شما نظر بدهید / آیا با ادعای وزیر ارتباطات در مورد سرعت اینترنت موافقید؟
  • وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات: ۷ شهر استان قم فردا تحت پوشش فیبر نوری قرار می‌گیرند
  • خبر جدید یک نماینده مجلس در خصوص اصلاح سیاست‌های ارزی/ دولت و مجلس به توافق رسیدند؟
  • زارع پور: ظرفیت پهنای باند کشور حدود دو برابر شده است
  • کارگروه تعیین مصادیق مجرمانه چند عضو دارد؟ ۱۲ یا ۱۳؟
  • نکونام:می دانستیم غفلت کنیم ذوب آهن دردسرساز می‌شود/بازیکنان استقلال را با تیم رقیب قیاس کنید بعد نظر بدهید