Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا، سردار "علی عظیمی" در بازدید از پایانه مرزی مهران با بیان اینکه در اربعین حسینی (ع) امسال تردد زوار در مرز مهران بیشتر از سال گذشته است، اظهار داشت: در ارزیابی به عمل آمده از مرز مهران باید کارهای عمرانی نیمه‌تمام به اتمام برسد تا زائران در تردد با مشکل مواجه نشوند.

وی با تاکید بر لزوم تجهیز و توسعه زیرساخت ها، قبل از اربعین حسینی (ع) با توجه به ازدحام و استقبال زائران افزود: تدابیر لازم جهت امنیت زائران حسینی اندیشیده شده تا در یک زمان بندی کوتاه، فضای مناسبی برای تسهیل تردد در اختیار زائران اربعین حسینی، قرار بگیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده تیپ سوم امام حسین (ع) یگان های ویژه ناجا از تمهیدات یگان ویژه برای کنترل تردد و برقراری نظم و امنیت هنگام رفت و بازگشت زائران خبر داد و یادآور شد: تامین نظم و امنیت مسیر تردد زائران اولویت نخست یگان های ویژه ناجاست.

سردار عظیمی از برنامه ریزی و آمادگی کامل یگان ویژه برای استقبال از زائران اربعین حسینی (ع) در مرز مهران خبر داد و تصریح کرد: کارکنان یگان ویژه خدمت به زائران امام حسین (ع) را مایه سرافرازی خود می دانند و سبقت کارکنان یگان ویژه در خدمت به زائران مصداق آیه شریفه «فستقبوا الخیرات» است که مایه سرافرازی و عزت است.  

فرمانده تیپ سوم امام حسین (ع) یگان های ویژه ناجا عنوان کرد: اربعین حسینی (ع) اینک یک مسئله فراملی است که همه باید تلاش کنیم با برگزاری باشکوه آن اقتدار و اتحاد جهان اسلام را بیش از پیش در منطقه به نمایش بگذاریم.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: امام حسین خدمت رسانی نظم و امنیت امنیت برنامه ریزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۲۱۱۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمادگی کامل وزارت کشور برای برگزاری انتخابات تمام الکترونیک

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، احمد وحیدی درباره­ ­برگزاری انتخابات تمام الکترونیکی در تهران برای دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی، از­ آمادگی کامل برای برگزاری انتخابات تمام الکترونیکی در وزارت کشور خبر داد.

وزیر کشور با بیان اینکه­ در ۸ حوزه انتخابیه که دو نماینده یا بیشتر باید انتخاب شوند، انتخابات را تمام الکترونیکی برگزار می‌کنیم، افزود:­­بزرگ‌ترین حوزه در تهران است که باید ۱۶ نماینده انتخاب شوند.

وی افزود: شعب اخذ رای و سامانه‌های اخذ رأی مشخص شده است.

آقای وحیدی­ ­درباره کوتاه شدن زمان شمارش آراء­ در انتخابات تمام الکترونیکی، گفت: در اخذ رأی الکترونیکی آمار در همان جا داده می‌شود. در دور اول که در ۴ حوزه انتخابات به صورت تمام الکترونیکی برگزار شد، ساعت یک یا دو نیمه­ شب آرای آن حوزه‌ها جمع بندی و مشخص شد.

وزیر کشور­­خاطرنشان کرد: آموزش رای دادن الکترونیکی قرار است به مردم­ از طریق صدا و سیما و به صورت حضوری در مراکز جمعیت به مردم­ داده شود که در روز‌های آینده شدت بیشتری می‌گیرد.

دیگر خبرها

  • تردد روزانه بیش از ۱۰۰۰۰ نفر از مرز مهران
  • آمادگی کامل اصفهان برای برگزاری مرحله دوم انتخابات
  • استان اصفهان آمادگی کامل برای برگزاری مرحله دوم انتخابات را دارد
  • مرز خسروی روز به روز مورد استقبال بیشتر زائران قرار می‌گیرد
  • استقبال مردم مهریز از کشتی‌گیرقهرمان ایران
  • امام صادق (ع) محور وحدت بین مذاهب اسلامی است
  • سهم شهرستان دیر از عوارض آلایندگی کامل پرداخت شود
  • در جنگ اقتصادی و فرهنگی باید به آمادگی کامل برسیم
  • آمادگی کامل وزارت کشور برای برگزاری انتخابات تمام الکترونیک
  • پیشنهاد استاندار خوز‌ستان برای صدور گذرنامه اتباع ‌در اربعین