Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، کتاب «یادهای زلال» اثر مشترک هدایت الله بهبودی و مرتضی سرهنگی که مرور به خاطرات جمعی از رزمندگان جنگ تحمیلی می‌پردازد با ویرایش دوباره و طرح جلد جدید تجدیدچاپ شده است.

هدایت الله بهبودی و مرتضی سرهنگی در مقدمه کتاب «یادهای زلال» نوشته‌اند: ما توانستیم این خاطراتی را که می‌خوانید، از پراکندگی و گم شدن نجات دهیم و آنها را در یک مجموعه پیش روی شما بگشائیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



پای تمام این خاطرات پیش از این در روزنامه جمهوری اسلامی باز شده بود و از همان روز اولی که به روزنامه رسید و تا وقتی که چاپ شد، بالای سرش بودیم؛ و امروز پس از یک ویرایش ساده و دست نزدن به لهجه قلم بچه‌ها آن را با این مقدمه به شما نشان می‌دهیم.

همه این خاطرات در گرمای تنور جنگ نوشته شده است؛ در مرخصی، زیر آتش، در سرما و گرما، در غرب و جنوب و... به همین دلیل بعضی از خاطرات کاستی‌هایی دارند که به سادگی قابل جبران نیست، مثل نداشتن تاریخ حادثه، محل و یا نام رزمنده.

این خاطرات را به این امید کنار بقیه چیدیم که صاحبان آنها بعد از دیدن این کتاب، آن جاهای خالی را پر کنند. اگر شهید نشده باشند...

غالب راویان خاطرات این کتاب رزمندگان ساده‌ای بوده‌اند که دست به قلم شده و خاطراتشان را برای روزنامه نوشته‌اند.

چاپ تازه این اثر در ۲۵۲ صفحه با قیمت ۳۵ هزار تومان منتشر شده است.

کد خبر 4727366

منبع: مهر

کلیدواژه: انتشارات سوره مهر هدایت الله بهبودی مرتضی سرهنگی کتاب و کتابخوانی هفته دفاع مقدس ادبیات گردشگری ترجمه معرفی کتاب بازار نشر دفاع مقدس جنگ تحمیلی سوریه ادبیات دفاع مقدس تجدید چاپ نشر نو جایزه ادبی دفاع مقدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۲۱۴۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خلق اثر هنری شگفت انگیز دیوار چین (فیلم)

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • (ویدئو) اعتراض یهودیان آمریکا علیه جنایات صهیونیست‌ها
  • جلد سوم تاریخ شفاهی دفاع مقدس به زودی چاپ می‌شود
  • روایت یک کارگردان از فیلمسازی در نوجوانی/ چیزی جز گوشی لازم نیست
  • اعتراض یهودیان آمریکا علیه جنایات صهیونیست‌ها | ویدئو
  • خلق اثر هنری شگفت انگیز دیوار چین (فیلم)
  • سیناپس «آپاراتچی» و «آسمان غرب» و فیلمنامه «یادآوری» در فیلم‌نگار
  • انتشارات شهید کاظمی با ۶۰ عنوان جدید به نمایشگاه کتاب می‌آید
  • نوه امام خمینی در خارج از کشور چه کاره است؟ /خاطرات عروس بزرگ امام از فوت دو فرزندش و علت آن
  • انجام ۲۰ دقیقه بازی تتریس می تواند از ابتلا به اختلال اضطراب پس از حادثه جلوگیری کند
  • عرضه چهار نمایشنامه «تیرنگ» در نمایشگاه کتاب