Web Analytics Made Easy - Statcounter

صالحی ارائه خدمات و فعالیت‌های الگویی از سوی خام یاران رضوی را مهم‌ترین برگزاری جشنواره خدمت دانست و گفت: خادم یاران علاقه‌مند به شرکت در این جشنواره می‌توانند با ورود به سامانه خادم یاری آستان قدس در بخش جشنواره خدمت ثبت فعالیت داشته باشند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از ساری، «سهیل صالحی» در کارگاه آموزش سامانه خادم یاران رضوی و مسئولین کانون‌های موضوعی و محلی دفتر کانون مرکزی شهرستان جویبار که با حضور خادم یاران افتخاری امام رضا (ع) در سالن اجتماعات آموزش‌وپرورش شهرستان برگزار شد با اشاره به اینکه خادم یاران افتخاری حضرت رضا (علیه‌السلام) باید تمام تلاششان در جهت رفع محرومیت و کمک به نیازمندان باشد، اظهار کرد: خادم یاران امام رئوف بایستی طرح‌های ابتکاری و الگویی را برای محرومیت‌زدایی ارائه دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مسئول جشنواره خدمت دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در مازندران و کاربر ارشد سامانه ضمن آموزش سامانه ارائه خدمات و فعالیت‌های الگویی از سوی خام یاران رضوی را مهم‌ترین برگزاری جشنواره خدمت دانست و گفت: خادم یاران علاقه‌مند به شرکت در این جشنواره می‌توانند با ورود به سامانه خادم یاری آستان قدس در بخش جشنواره خدمت ثبت فعالیت داشته باشند.

 

وی در ادامه ضمن آموزش سامانه از بدو ورود به سایت، نکاتی پیرامون نحوه بارگذاری اطلاعات از بدو ورود به سامانه، انتخاب عرصه و مصداق خدمت، نحوه گزارش‌نویسی و ثبت گزارش در بخش موردنظر و ویرایش گزارش، آموزش‌های سامانه‌ای و نحوه دادن آزمون در سامانه بیان کرد.

 

صالحی نحوه تائید خدمت و ارزیابی، سهمیه‌بندی و رزرو کشیک حرم، نحوه شرکت در جشنواره خدمت و بارگذاری خدمت در بخش جشنواره، نحوه و مقررات خدمت در حرم مطهر، مراجعه خادم یاران به کانون‌های محلی و موضوعی و نحوه ۶ ساعت فعالیت به‌صورت هفتگی در کانون‌های انتخابی، حرم شناسی و نحوه حل مشکلات غیرفعال شدن خادم یاران در سامانه، آموزش‌های لازم را به خادم یاران و مسئولین کانون‌های محلی و موضوعی ارائه داد.

 

وی به ثبت‌نام  ۱۵ هزار و ۸۰۶ نفر از مازندرانی‌ها به‌عنوان خادم افتخاری امام رضا (علیه‌السلام) در سامانه خادم یاری آستان قدس اشاره کرد و گفت: انتظار می‌رود خادم یاران رضوی این استان که در محرومیت‌زدایی و دستگیری از نیازمندان الگو و نمونه در کشور هستند با ثبت فعالیت در جشنواره خدمت حضوری فعال داشته باشند.

 

به گزارش شبستان، مسئولین کانون‌های جدیدالتأسیس محلی، موضوعی و تخصصی زیرمجموعه کانون مرکزی شهرستان جویبار در این کارگاه آموزشی یک‌روزه معرفی شدند.

 

همچنین «علی فتاحی» مسئول کانون مداحان شهرستان جویبار به مناسبت ایام عزاداری حضرت اباعبدالله الحسین (علیه‌السلام) ویاران وفادار این امام همام مرثیه‌سرایی کرد.

 

 

پایان پیام/286

منبع: شبستان

کلیدواژه: مسجد هفته دفاع مقدس رژه نیروهای مسلح دفاع مقدس کانون های فرهنگی هنری مساجد استان همدان اربعین حسینی اردبیل کانون های مساجد مسجد طراز اسلامی آموزش و پرورش جویبار جشنواره خدمت خادمیاران رضوی محرومیت زدایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۲۱۵۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲۴۰۰۰ خدمت مشاوره‌ای و روانشناسی به مددجویان کرمانشاهی ارائه شد

کامیار جمشیدی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر به مناسبت گرامیداشت روز روانشناس و مشاور، اظهار کرد: ارائه خدمات مشاوره‌ای تأثیر بسزایی در کاهش ناهنجاری‌های موجود و افزایش سطح آگاهی مددجویان در عرصه‌های مختلف دارد.

وی با اشاره ارائه خدمات مشاوره گسترده و رایگان به مددجویان کمیته امداد کرمانشاه، افزود: فرآیند مشاوره به‌صورت فردی و گروهی در زمینه‌های زوج درمانی، خانواده درمانی، مشاوره قبل و بعد از ازدواج، مشاوره طلاق، مشاوره تحصیلی و کنکوری، مشاوره شغلی، کودک و نوجوان، تشخیص و درمان اختلالات روانشناختی در سطح استان انجام می‌شود.

معاون فرهنگی کمیته امداد امام خمینی (ره) استان کرمانشاه ادامه داد: این فعالیت توسط ۲۴ نفر مشاور و روانشناس در مقاطع ارشد و دکتری صورت می‌گیرد.

به گفته جمشیدی، این خدمات مشاوره‌ای بر اساس نیازسنجی و شناسایی موارد مختلف برای خانواده‌های زیر پوشش کمیته امداد این استان در سطح کیفی مطلوب و قابل قبولی انجام شده و تلاش می‌شود که در سطح گسترده‌تری پیرامون رفع مشکلات و معضلات اجتماعی مددجویان ارائه شود.

وی خاطر نشان کرد: طی سال گذشته ۲۴ هزار خدمت مشاوره‌ای به مددجویان این نهاد مقدس در استان کرمانشاه ارائه شده است که همه این فعالیت‌ها به صورت رایگان و با حضور کارشناسان مجرب و با تجربه بوده است.

جمشیدی تاکید کرد: بر اساس بازخورد دریافتی اداره فرهنگی کمیته امداد، این مشاوره‌ها تأثیر بسزایی در کاهش ناهنجاری‌های موجود و افزایش سطح آگاهی این مددجویان در عرصه‌های مختلف داشته است و امیدواریم شاهد نتایج بهتری در سنوات آینده باشیم.

کد خبر 6091474

دیگر خبرها

  • حدود ۸ هزار دانش آموز درجشنواره خوارزمی در خاش
  • خدمت ۱۳ میلیارد تومانی بسیج جامعه پزشکی به مناطق کم‌برخوردار کرمانشاه
  • برای ثبت شرکت خدماتی به چه نکاتی باید توجه کنیم؟
  • راه‌اندازی کانون نهج‌ البلاغه در دانشگاه‌ها تصویب شد
  • ارائه بیش از ۲۳ هزار خدمت روانپزشکی در غرب خراسان رضوی
  • بیش از ۲۳ هزار خدمت روانپزشکی در غرب خراسان رضوی ارائه شد
  • به‌نشر با دست پر به نمایشگاه کتاب تهران می‌ رود / ارائه ۶۰۰ اثر پر فروش و جدید در نمایشگاه کتاب
  • برگزاری میز خدمت پلیس فتا خوزستان در اهواز
  • ۲۴۰۰۰ خدمت مشاوره‌ای و روانشناسی به مددجویان کرمانشاهی ارائه شد
  • جزئیات نحوه بررسی صلاحیت متقاضیان بلوک ۸۵ درصدی سرخابی‌ها