Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-26@09:58:02 GMT

فاصله دانشگاه و صنعت خسارت بار است

تاریخ انتشار: ۲ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۲۲۲۱۱۳

فاصله دانشگاه و صنعت خسارت بار است

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان گفت: فاصله مراکز دانشگاهی و مراکز صنعتی برای توسعه اقتصادی خسارت بار است.

به گزارش ایسنا، فرها دلق پوش گفت: گسترش همکاری، استفاده بهینه از ظرفیت ها و توان آموزشی و پژوهشی، افزایش توانمندی های حرفه ای و بسترسازی اشتغال پایدار و ساماندهی دانش آموختگان مراکز دانشگاهی در بخش صنعت و تعمیق روابط فضای علمی با تجارب عملی، ضروری است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی فاصله مراکز دانشگاهی و مراکز صنعتی را برای توسعه اقتصادی خسارت بار عنوان کرد و افزود: توانمندی و استعدادهای علمی باید شناسایی و بکارگیری شوند و این همان استفاده بهینه از ظرفیتهای موجود و سرمایه های انسانی کشور است.

دلق پوش ادامه داد: برنامه داریم از این پس کارخانجات استان بستری مناسب برای ارائه باز آموزی و نوآموزی مستمر فناوری های روز متخصصین و محققین باشند .

وی خاطرنشان کرد:همچنین با همکاری دانشگاه تربیت دانشجویان رشته های مورد تقاضای بخش صنعت استان به نحوی که  فعالیت خود را به صورت عملیاتی 70 درصد عملی و 30 درصد تئوریکال باشد برنامه ریزی خواهد شد.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان در ادامه به راه اندازی 50 طرح صنعتی تا پایان سالجاری اشاره کرد و گفت: پیش بینی می شود با افتتاح این طرح های صنعتی در استان با میزان سرمایه گذاری7 هزار میلیارد ریال، زمینه اشتغال 1900 نفر در زمینه صنایع غذایی، سلولزی، شیمیایی و فلزی فراهم شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی علمی آموزشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۲۲۱۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرداخت ۲۲۰۰ میلیارد تومان از مطالبات مراکز دانشگاهی طرف قرارداد تامین‌اجتماعی

معاون درمان سازمان تأمین‌اجتماعی از پرداخت ۲۲۰۰ میلیارد تومان دیگر از مطالبات مراکز دانشگاهی طرف قرارداد این سازمان در سراسر کشور خبر داد.

به گزارش ایسنا، دکتر مهدی اسلامی معاون درمان سازمان تأمین‌اجتماعی از پرداخت ۲۲۰۰ میلیارد تومان دیگر از مطالبات مراکز دانشگاهی طرف قرارداد این سازمان در سراسر کشور خبر داد و گفت: علاوه بر این پرداخت، در هفته جاری نیز ۲۲۵۰ میلیارد تومان از مطالبات داروخانه‌ها، پزشکان و مراکز طرف قرارداد پرداخت شده بود.

اسلامی با سپاس از همراهی و همکاری کلیه ارائه‌دهنگان خدمات سلامت به‌ویژه مراکز دانشگاهی در ارائه خدمات به بیمه‌شدگان تأمین‌اجتماعی گفت: با برنامه‌ریزی صورت گرفته و تأمین منابعی که توسط همکاران انجام شده، در روز چهارم اردیبهشت ماه ۲۲۰۰ میلیارد تومان از مطالبات مراکز دانشگاهی طرف قرارداد این سازمان واریز شد. این پرداخت بابت مطالبات مراکز دانشگاهی شامل مراکز پاراکلینیک، درمانگاه‌ها، کلینیک‌های ویژه دانشگاهی و نیز بیمارستان‌های دانشگاهی در سراسر کشور انجام شد. همچنین در همین هفته ۲۲۵۰ میلیارد تومان از مطالبات داروخانه‌ها، پزشکان و مراکز طرف قرارداد پرداخت شد.

به‌گزارش روابط‌عمومی سازمان تأمین‌اجتماعی، وی افزود: فرایند پرداخت مطالبات مراکز طرف‌قرارداد در بخش سلامت فرایندی مستمر است و سایر مطالبات رسیدگی‌شده مراکز طرف قرارداد نیز در اسرع وقت پرداخت خواهد شد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • پرداخت ۲۲۰۰ میلیارد تومان از مطالبات مراکز دانشگاهی طرف قرارداد تامین‌اجتماعی
  • پرداخت ۲۲۰۰ میلیارد تومان از مطالبات مراکز دانشگاهی طرف قرارداد
  • معرفی برگزیدگان رویداد مدیریت مصرف آب در صنعت نساجی
  • نظم و انضباط اجتماعی بر پایه نظام آموزشی و تربیتی یک جامعه شکل می‌گیرد
  • تقویت ارتباط صنعت و دانشگاه مشکلات اقتصادی را حل می‌کند
  • استقرار مراکز آموزشی فنی و حرفه‌ای در جوار مجموعه های صنعتی
  • انعقاد تفاهم‌نامه همکاری دانشگاه صنعتی شریف و شرکت ایرانول
  • تقویت ارتباط صنعت و دانشگاه با انعقاد تفاهم نامه شرکت ایرانول و دانشگاه شریف
  • برگزاری رویداد فن‌آب برای صرفه‌جویی مصرف آب در صنایع نساجی
  • دانشگاه صنعت ماشین‌سازی تاسیس می‌شود