Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-03@00:22:51 GMT

عملیات والفجر ۳ در بیرجند بازسازی شد‌

تاریخ انتشار: ۲ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۲۲۲۱۵۹

عملیات والفجر ۳ در بیرجند بازسازی شد‌

طبق رسم هر ساله در هفته دفاع مقدس نمایشگاه‌های مختلفی در بیرجند برپا می‌شود که در این راستا امسال نمایشگاه گام‌های استوار در منطقه عمومی بیدخت همراه با بازسازی عملیات والفجر۳ به مدت یک هفته برپا‌ست. ۰۲ مهر ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۰ استانها خراسان جنوبی نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بیرجند، هرساله در هفته دفاع مقدس شهر بیرجند رنگ و بوی دیگر به خود می‌گیرد رنگ و بویی که یاد و خاطره دوران دفاع مقدس، توپ و گلوله‌های آتشین را برای همه زنده می‌کند تا نسل جوانی که در آن سال‌ها حضور نداشتند امروز گوشه‌ای از این سختی‌ها را ببینند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به تصویر کشیدن رزم شبانه که بعد از نماز مغرب و عشا با اجرای زنده بسیجیان برگزار می‌شود گوشه کوچکی از سختی آن دوران است اما باز هم سختی رزمندگان در آن شرایط که با دست خالی در برابر دشمن مقاومت کردند را بیان می‌کند.

هر ساله در این ایام عصرها و بعد از نماز مغرب و عشاء جمعیت زیادی از مردم روانه بیدخت بیرجند می‌شوند تا این مراسم را نظاره‌گر باشند.

عملیات والفجر 8 در مازندران بازسازی می‌شودعملیات والفجر در مازندران بازسازی می‌شودنمایشگاه رزمی فرهنگی دفاع مقدس با بازسازی "عملیات والفجر 8 " در اردبیل برپا می‌شود

معاون هماهنگ کننده سپاه انصارالرضا (ع) خراسان جنوبی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در بیرجند اظهار داشت: نمایشگاه گام‌های استوار در منطقه عمومی بیدخت در دو بخش رزمی و فرهنگی افتتاح شده و در این نمایشگاه عملیات والفجر 3 به یاد 33 شهید خراسان جنوبی که در سال 62 در این عملیات به درجه ریفع شهادت نائل شدند بازسازی می‌شود.

حمیدرضا برات‌زاده افزود: هر ساله در این نمایشگاه یک عملیات دوران دفاع مقدس بازسازی می‌شود که خوشبختانه مورد استقبال نوجوانان و جوانان قرار می‌گیرد.

معاون هماهنگ کننده سپاه انصارالرضا (ع) خراسان جنوبی گفت: بخش دیگر نمایشگاه، ویژه اقتصاد مقاومتی و رونق تولید است که در این بخش 30 غرفه پیش‌بینی شده است.

وی افزود: 24 غرفه مربوط به رده‌های بسیج است که از این تعداد 12 غرفه مربوط به فعالیت‌‌های اقتصاد مقاومتی و دستاوردهای بسیجیان در راستای لبیک گفتن به شعار سال و رونق تولید است و غرفه‌های دیگر در زمینه فرهنگ ایثار و شهادت است.

برات‌زاده با بیان اینکه تعدادی غرفه در بخش جنگ نرم و فضای مجازی است و برخی از غرفه‌ها به نقش سایر اقشار بسیج که در دوران دفاع مقدس به صورت مستقیم و غیر مستقیم دست اندرکار بودند به ویژه نقش اصناف، دانش ‌آموزی و دانشجویی پرداخته شده است.

برات زاده عنوان کرد: بنا بر فرمایشات مقام معظم رهبری برای انتقال گنج گرانبهای دوران دفاع مقدس به نسل‌های جدید و استفاده از این ثروت ملی و آشنایی نسل‌های امروزی با آن دوران این عملیاتها هر سال طراحی می‌شود

معاون هماهنگ کننده سپاه انصارالرضا (ع) خراسان جنوبی اظهار داشت: این نمایشگاه با هدف اصلی انتقال فرهنگ دفاع مقدس به نسل آینده به مدت یک هفته در بیدخت بیرجند برپاست.

انتهای پیام/ش

R41348/P/S6,56/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۲۲۱۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نقش جامعه کارگری در دوران دفاع مقدس بسیار پررنگ بوده است

به گزارش خبرنگار مهر، محمد جلایی بعد از ظهر چهارشنبه در نشستی با جمعی از تشکل‌های کارگری استان همزمان با هفته کار و کارگر با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه اگر حال جامعه کارگری خوب باشد حال بیش از نیمی از جامعه خوب خواهد بود، اظهار کرد: ما در قبال مشکلات و دغدغه‌های کارگری علاوه بر وظیفه اداری، وظیفه انسانی و شرعی داریم.

وی با تاکید بر اینکه حرف جامعه کارگری با هر گرایش و سلیقه‌ای باید شنیده شود، تصریح کرد: جامعه کارگری در انقلاب اسلامی و دوران دفاع مقدس، نقش بسزایی و پررنگ داشته است و طیف وسیعی از جامعه ایثارگران متعلق به قشر کارگری است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گیلان با اشاره به نقش اساسی جامعه کارگری در تحولات و رویدادهای سیاسی و اجتماعی، بر لزوم پیگیری مطالبات معیشتی و مشکلات امنیت شغلی و درمانی کارگران و بازنشستگان تأمین اجتماعی تاکید کرد.

گفتنی است در ابتدای این نشست هر یک از نمایندگان تشکل‌های کارگری به بیان مسائل و مشکلات جامعه کارگری پرداختند.

امنیت شغلی، وضعیت معیشتی و درمانی کارگران، مشکلات بیمه‌ای و امور بازنشستگان تأمین اجتماعی از جمله مسائلی بود که در این نشست مطرح و مورد بررسی قرار گرفت.

کد خبر 6094482

دیگر خبرها

  • مردم قم با ۲ شهید گمنام دوران دفاع مقدس وداع کردند
  • نسل جوان با رشادت های دفاع مقدس آشنا شوند
  • مردم قم با پیکر ۲ شهید گمنام دفاع مقدس وداع می‌کنند
  • وداع با جانباز و آزاده سرافراز دوران دفاع مقدس
  • میزبانی دانشگاه قم از یک لاله‌ گمنام دفاع مقدس
  • گناوه میزبان شهید دوران دفاع مقدس خواهد بود
  • نقش جامعه کارگری در دوران دفاع مقدس بسیار پررنگ بوده است
  • ملت ایران توانایی ایستادگی روی پای خود را دارد
  • توضیح درباره یک خبر از دوران دفاع مقدس و محسن رضایی
  • درخشش در سومین جشنواره ملی افتخار من