Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا - معاون امور بانک، بیمه و شرکت‌های دولتی وزارت اقتصاد گفت: بخش عمده زیان دهی بانک‌ها ناشی تفاوت بین نرخ مؤثر تسهیلات و قیمت تمام‌شده پول است و آن‌ها باید برای خروج از زیاندهی برنامه داشته باشند.
به گزارش خبرگزاری آریا، عباس معمارنژاد در مجمع عمومی عادی سالیانه بانک سپه با اشاره به اهمیت بالای اجرای طرح ملی ادغام بانک‌های وابسته به نیروهای مسلح در بانک سپه، تصریح کرد: بانک سپه به‌منظور بررسی صورت‌های مالی بانک‌های ادغام شونده برای برگزاری مجمع سال‌های آتی این بانک، باید تیم‌های تخصصی تشکیل دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با اشاره به لزوم ساماندهی شعب بانک‌های ادغام شونده و بانک ادغام پذیر، گفت: تعداد شعب بانک‌های حاضر باید با برنامه‌ریزی و رعایت ملاحظات منطقه‌ای و اجتماعی کاهش یابد.
معمارنژاد ضمن تشکر از بانک سپه به سبب رعایت نرخ سود سپرده‌ها از دیگر بانک‌های کشور هم خواست ضمن رعایت نرخ سود سپرده‌ها در نحوه محاسبه مطالبات از دولت دقت لازم را داشته باشند.
معاون امور بانک، بیمه و شرکت‌های دولتی وزارت اقتصاد با اشاره به پیشگامی بانک سپه در بانکداری الکترونیک اظهار داشت: بانک سپه در گذشته پیشگام بانکداری الکترونیک در دهه هفتاد بوده و امیدوارم با پیگیری امور سامانه بانکداری متمرکز بانک، شاهد پیشرفت بیشتر این بانک در بانکداری الکترونیک باشیم.
وید پس از بررسی صورت‌های مالی بانک سپه گفت: از همه کارکنان و مدیران بانک سپه در اقصی نقاط کشور برای تلاش‌های صورت گرفته در سال گذشته و امسال خصوصاً همت و مساعی صورت گرفته در طرح ملی ادغام تشکر می‌کنم.
-->

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۲۲۴۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکسیناسیون متقاضیان حج تمتع از امروز آغاز شد/ متقاضیان ۱۵ روز قبل از اعزام ادغام کنند

به گزارش خبرآنلاین از خراسان، حسن پرکار در گفتگویی با بیان اینکه متقاضیان حج تمتع امسال این استان طبق نوبت اعلام شده از امروز (پنجم) تا شانزدهم اردیبهشت ماه برای انجام واکسیناسیون اجباری فرصت مراجعه دارند، اظهارکرد: هر فرد متقاضی سفر به حج تمتع باید ۱۵ روز قبل از اعزام، واکسن مننژیت را به منظور ایمن سازی در مقابل این بیماری دریافت کرده باشد.

وی اظهار کرد: تزریق واکسن مننژیت برای متقاضیانی که در ۲ سال گذشته این واکسن را تزریق نکرده‌اند، اجباری است.

معاون درمان و توانبخشی جمعیت هلال احمر استان خراسان رضوی با بیان اینکه در مشهد حدود ۱۰ هزار نفر شامل متقاضیان اعزام، عوامل کاروانها و عوامل آشپزخانه واکسینه می‌شوند، ادامه داد: با توجه به مدت مشخص جهت تزریق واکسن برای حجاج تمتع، ظرفیت پذیرش و انجام واکسیناسیون زائران غیرخراسانی را هم در مشهد با توجه به زیارتی بودن این شهر داریم.

وی ادامه داد: شمار متقاضیان حج تمتع امسال استان خراسان رضوی ۹ هزار و ۵۶۷ نفر هستند که در قالب ۶۷ کاروان به این سفر زیارتی اعزام می‌شوند، ۳۹ کاروان از این شمار متعلق به مشهدی‌ها است.

پرکار گفت: تامین عوامل یکی از آشپزخانه‌های مرکزی در مکه نیز با خراسان رضوی و به تعداد ۱۰۰ نفر است که معاینات پزشکی این تعداد از روز گذشته در مشهد آغاز شده است.

شایان ذکر است، نخستین کاروان اعزام متقاضیان حج تمتع امسال خراسان رضوی از روز ۲۹ اردیبهشت ماه جاری آغاز می شود و تا ۱۲ خرداد ادامه دارد.

۴۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899103

دیگر خبرها

  • با توجه به مسائل متعدد در شهرستان اصفهان بازدیدهای مختلفی برنامه‌ریزی شده است
  • تکذیب خروج نظامیان ایران از سوریه
  • خروج مستشاران ایران از سوریه از سوی یک مقام محور مقاومت تکذیب شد
  • تکذیب خروج مستشاران ایران از سوریه
  • ابراز تمایل نیجر به خرید سلاح از روسیه به موازات برنامه‌ریزی برای خروج نظامیان آمریکا
  • واکسیناسیون متقاضیان حج تمتع از امروز آغاز شد/ متقاضیان ۱۵ روز قبل از اعزام ادغام کنند
  • شش الزامی که خریداران سرخابی‌ها باید رعایت کنند
  • ۶ الزامی که خریداران سرخابی‌ها باید رعایت کند
  • حدود ۲ هزار زائر از آذربایجان‌غربی به حج تمتع مشرف می‌شوند
  • اولین دوره مسابقات فوتسال جام هیأت مذهبی زاهدان برگزار می‌شود