Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمدحسین مرادمند، مدافع میانی تیم فوتبال شهر خودرو تأکید کرد که آنها در زمان مناسبی برابر فولاد شکست خورده‌اند. ۰۲ مهر ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۳ ورزشی فوتبال جهان نظرات - اخبار ورزشی -

محمدحسین مرادمند در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، در مورد وضعیت تیم شهر خودرو بعد از باخت برابر فولاد خوزستان گفت: شرایط خوبی داریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آن باخت را فراموش کرده‌ایم و به فکر جبران هستیم. در بازی با فولاد روز خوبی نداشتیم و برخی مسائل باعث شد تا خواسته‌های کادر فنی را در زمین پیاده نکنیم. البته غیبت چند بازیکن هم تأثیرگذار بود. با این حال مهم این است که بتوانیم از باخت‌مان درس بگیریم. ما در زمان مناسبی به فولاد باختیم و تلاش می‌کنیم تا نقاط ضعف‌مان را برطرف کنیم.

مدافع تیم شهر خودرو با بیان این مطلب که تیمش بازی سختی برابر نفت مسجدسلیمان در پیش خواهد داشت، تأکید کرد: نفت با حضور مهدی تارتار شرایط متفاوتی نسبت به فصل گذشته پیدا کرده و تیم سخت‌کوشی است. آنها برابر سه مدعی شکست نخوردند و طبیعتاً در زمین خودشان دنبال برد خواهند بود. از طرفی ما هم به چیزی جز گرفتن سه امتیاز فکر نمی‌کنیم و برای جبران باخت قبلی باید در این بازی پیروز شویم.

مرادمند در پاسخ به این پرسش که «آیا شهر خودرو می‌تواند تا پایان لیگ برتر با دیگر مدعیان قهرمانی رقابت کند؟»، تصریح کرد: صحبت کردن در مورد قهرمانی خیلی زود است. تمام بازی‌ها سخت است و برای قهرمان شدن خیلی از فاکتورها را باید داشته باشیم. کسب سه برد پیاپی کار شهر خودرو را سخت کرد و الان همه‌ی تیم‌ها انگیزه زیادی برابر تیم ما دارند. با این حال تلاش می‌کنیم تا بهترین نتایج را بگیریم و در کورس قهرمانی قرار داشته باشیم.

گل‌محمدی: یکی از زشت‌ترین بازی‌هایمان را انجام دادیم/ حرفی برای گفتن نداشتیم

 

انتهای پیام/

R1015203/P/S3,1410/CT1 واژه های کاربردی مرتبط یحیی گل‌محمدی تیم شهر خودرو

منبع: تسنیم

کلیدواژه: یحیی گل محمدی تیم شهر خودرو یحیی گل محمدی تیم شهر خودرو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۲۲۵۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کامنت سردار آزمون برای ماشاریپوف؛ چه پاسی داد مرادمند!

طرفداری | سردار آزمون در یک پست اینستاگرامی به کامنت ماشاریپوف واکنش نشان داد.

جلال الدین ماشاریپوف که گل تساوی بخش استقلال در بازی هفته بیست و ششم لیگ مقابل ذوب آهن را به ثمر رساند. ماشاریپوف در یک کامنت اینستاگرامی نوشت:

الحمدلالله سه امتیاز مهم کسب کردیم. هواداران استقلال من اینجا هستم و دوستتان دارم.

سردار آزمون نیز برای ماشاریپوف پاسخ نوشت:

عجب پاسی داد مرادمند!

از دست ندهید ????????????????????????

مجری آرسنالی خطاب به سرمربی منچستریونایتد: حالا آرامبخش بخور! سوپرگل شهاب زاهدی در جی لیگ چطور به ثمر رسید؟ (فیلم) اریک تن باخت؛ رکورد بیشترین شکست منچستریونایتد شکسته شد خشم اسطوره منچستریونایتد: شب بخیر!

دیگر خبرها

  • درخواست کاپیتان ذوب‌آهن از کمیته انضباطی
  • کامنت سردار آزمون برای ماشاریپوف؛ چه پاسی داد مرادمند!
  • منچستریونایتد در حال حاضر تصمیمی برای اخراج اریک تن هاخ ندارد
  • یک حقیقت؛ منچستریونایتد سرمربی مناسبی ندارد
  • من گزینه مناسبی برای یونایتد هستم
  • اریک تن هاخ: قطعا سرمربی مناسبی برای منچستریونایتد هستم
  • دو بازیکن استقلال محروم شدند
  • ترکیب تیم های فولاد و تراکتور
  • وقوع ۵ حادثه رانندگی در استان سمنان/ یک نفر جان باخت
  • ادعای ستاره بایرن: به رئال فکر می‌کنیم، نه باخت!