Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-04-26@20:44:58 GMT

برازجان همچنان گرم‌ترین شهر است

تاریخ انتشار: ۲ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۲۲۲۵۵۶

برازجان همچنان گرم‌ترین شهر است

کارشناس هواشناسی بوشهر عنوان کرد: در 24 ساعت آینده شهر برازجان با 42 درجه سانتیگراد گرمترین شهر و پس از آن شهر اهرم و خورموج با 41 درجه سانتیگراد بیشترین دما و بوشهر و گناوه کمترین دما را دارند.

پیام مساعدی با اعلام این خبر افزود: امروز و فردا جهت جریانات غالبا جنوبی خواهد بود و سرعت این جریانات در ساعاتی از صبح فردا تا بعداز ظهر بر روی دریا تا حدودی افزوده می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی خاطرنشان کرد: غبار محلی و در برخی نقاط وقوع مه همراه با کاهش دید از پدیده های غالب در سطح استان می باشد.

کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر اظهار کرد: طی روزهای پنج شنبه و جمعه در برخی ساعات بعد از ظهر، رشد ابر و احتمال وقوع ناپایداری های موقت جوی به صورت همرفتی (محلی) در مناطق جنوبی و ارتفاعات شرقی استان دور از انتظار نیست.

مساعدی یادآور شد: در 24 ساعت آینده آسمان استان غالباً صاف همراه با غبار محلی و در برخی نقاط مه صبحگاهی و جهت وزش باد غالبا جنوب غربی تا جنوب شرقی، با سرعت 8 تا 30 کیلومتر در ساعت و از فردا طی ساعاتی بر روی دریا تا 36 کیلومتر در ساعت و ارتفاع موج دریا 30 تا 60 گاهی 90 سانتیمتر خواهد بود.

گفتنی است فردا در بندر بوشهر زمان مد اول دریا ساعت 03:10 دقیقه بامداد، جزر اول ساعت 11:15، مد دوم ساعت 17:55 و جزر دوم 21:13 خواهد بود./ ایسنا

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۲۲۵۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فردا ؛ قطعی برق درارومیه

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،  شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی اعلام کرد:روز جمعه  ۰۷/ ۰۲/ ۱۴۰۳ به علت جابجایی تیر برق، از ساعت ۱۱ تا ۱۵  جریان برق کارخانه سیمان سفید ارومیه- کارخانه گچ –روستای عسگر آباد کوه –روستای کوسه احمد و تمامی مشترکین صنعتی، خانگی و چاه‌های آب مسیر روستای عسگر آباد کوه به مدت ۴ ساعت    قطع خواهد شد.

دیگر خبرها

  • انگیزه عجیب مردی که به زنان جوان حمله می‌کرد
  • نفرت از زنان انگیزه مردی که به زنان جوان حمله می‌کرد
  • فردا ؛ قطعی برق درارومیه
  • روایت یک دلداگی به همسر؛ مرد ایرانی ۲۵ سال در دریا سرگردان بود! +تصویر
  • مجنون گیلانی که ده‌ها سال آواره‌ی دریا بود/ عشق لیلا با «کاجامه‌ خوس» چه کرد؟
  • اوقات شرعی فردا پنجشنبه ، ششم اردیبهشت
  • اوقات شرعی فردا پنج شنبه ۶ اردیبهشت
  • تعلیق رهاسازی پساب فوکوشیما در دریا
  • روستا‌ها باید روستا بمانند و همچنان محلی باشد برای تولید
  • روستا‌ها باید روستا بمانند و همچنان محلی باشد برای تولید