Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «وانا»
2024-04-26@04:38:44 GMT

مسی: بارسلونا بزودی به روزهای اوج برمی‌گردد

تاریخ انتشار: ۲ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۲۲۳۰۹۶

مسی: بارسلونا بزودی به روزهای اوج برمی‌گردد

به گزارش وانانیوز، 

مراسم بهترین‌های سال فیفا شب گذشته در میلان برگزار شد و لیونل مسی، فوق ستاره آرژانتینی به عنوان بهترین بازیکن سال فیفا انتخاب شد.

لیونل مسی، فوق ستاره آرژانتینی بعد از برنده شدن این جایزه در مصاحبه با نشریه «اسپورت» گفت: واقعیت این است که من سال گذشته تلاش زیادی کردم. من برای اولین بار است که این جایزه را برنده شدم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تمام جوایز فردی دیگر من با تلاش تیم به دست آمده است.

وی درباره بارسلونا و آغاز نه چندان خوب تیمش در لالیگا گفت: ما فصل را به شکل بدی آغاز کردیم. ایجاد فرصت برای ما سخت شده است. اما هنوز در آغاز راه هستیم و باید به دوران اوج برگردیم و این هدف با تلاش بیشتر رخ می دهد. شما وقتی هیچ خطری برای رقبا نداشته باشید نمی توانید فرصت سازی کنید. شکی ندارم که بزودی بهتر عمل خواهیم کرد و روبه جلو حرکت می کنیم.

ستاره آرژانتینی درباره فاتی پدیده جدید بارسلونا گفت: آنسو فاتی؟ از همان روز اول تمرینش مرا غافلگیر کرد. در بازی قبل او را زیرنظر داشتم و دیدم چگونه با شرایط بازی خودش را وفق می دهد. اما او هنوز 16 سال دارد و نباید از الان مسئولیت های سنگین بر دوشش باشد.

منبع: وانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت vananews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۲۳۰۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شرط ژاوی مشخص شد: خرید ستاره سیتی

به گزارش "ورزش سه"، راوی که چند ماه قبل اعلام کرده بود قصد دارد در پایان فصل جاری نیمکت بارسلونا را ترک کند نظرشو درباره این تصمیم تغییر داده است و قصد دارد در فصل آینده هم هدایت این تیم را بر عهده داشته باشد.

مدیران بارسلونا شب گذشته جلسه ویژه‌ای با حضور سرمربی فعلی این تیم برگزار کردند و در نهایت تصمیم بر این شد که او تا پایان مهلت قراردادش در تابستان ۲۰۲۵ به حضور روی نیمکت این تیم ادامه دهد و هدایت بارسا در فصل آینده را هم بر عهده داشته باشد.

بسیاری از رسانه‌های اسپانیایی پیش از این اعلام کرده بودند که مدیران این باشگاه در تلاش هستند تا هر طور شده ژاوی را از تصمیمی که گرفته منصرف کنند. هرچند روی شرط‌هایی که این مربی برای ادامه حضور در بارسا داشت هم تاکید شده بود.

روزنامه موندو دیپورتیوو خبر داده است که ژاوی از مدیران بارسا خواسته که بهترین بازیکنانش را در فصل آینده هم حفظ کند و علاوه بر این خریدهایی را هم در پنجره نقل و انتقالات تابستانی انجام دهند. بازیکنی که او علاقه بسیاری به جذبش دارد برناردو سیلوا است.

گفته می‌شود که این ستاره منچستر سیتی هم علاقه زیادی به حضور در بارسلونا و بازی تحت هدایت ژاوی دارد و انتظار می‌رود که در پنجره تابستانی پیش رو به لالیگا منتقل شود.

دیگر خبرها

  • بارسلونا به ستاره پی اس جی ساخت!
  • شرط ژاوی مشخص شد: خرید ستاره سیتی
  • خطر از بغل گوش ستاره آرژانتینی گذشت
  • وعده گواردیولا: مجانی به بارسا برمی‌گردم!
  • ستاره پرسپولیس ایجنت ماشاریپوف نمی‌شود!
  • تلاش ستاره سیتی برای حضور در بارسا: کاهش دستمزد!
  • اورونوف، ایجنت ماشاریپوف نمی شود! | تصمیم ستاره ازبک برای فصل آینده
  • بلینکن بزودی در عربستان؛ تداوم تلاش آمریکا برای رویای عادی سازی روابط اسرائیل با ریاض
  • ستاره ۲۱ ساله یوونتوس در رادار الاتحاد
  • خشم اتلتیکو از حرف‌های عجیب ستاره آرژانتینی