Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-26@00:32:45 GMT

۳ گزینه دنیزلی برای جانشینی خانزاده

تاریخ انتشار: ۲ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۲۲۳۱۱۸

۳ گزینه دنیزلی برای جانشینی خانزاده

مصطفی دنیزلی، سرمربی تیم فوتبال تراکتور سه گزینه را برای جانشینی محمدرضا خانزاده در پست دفاع میانی در نظر گرفته است. ۰۲ مهر ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۰ ورزشی فوتبال ایران نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، تیم فوتبال تراکتور در حالی در بازی قبلی موفق به شکست دادن گل‌گهر سیرجان شد که محمدرضا خانزاده، مدافع میانی این تیم آسیب دید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خانزاده سه تا چهار هفته دیگر به میادین باز خواهد گشت و سرمربی ترکیه‌ای تراکتور سه گزینه را برای جانشینی خانزاده در نظر گرفته است.

رضا اسدی، احمد موسوی و میثم تیموری، سه گزینه دنیزلی برای حضور در پُست دفاع میانی هستند تا در کنار ایمان سلیمی قرار بگیرند. در بازی قبلی و بعد از مصدومیت خانزاده، دنیزلی تصمیم به استفاده از اسدی در قلب خط دفاع گرفت و احتمالاً این بازیکن انتخاب اول دنیزلی برای قرار گرفتن در قلب خط دفاعی تراکتور است.

دیدار هفته پنجم تیم‌های تراکتور و سایپا از ساعت 16:15 فردا (چهارشنبه - سوم مهر ماه) در ورزشگاه پاس قوامین تهران برگزار خواهد شد.

بازگشت هافبک برزیلی تراکتور یک هفته عقب افتاددوری حداقل 2 هفته‌ای خانزاده و چالش جدید دنیزلی در تراکتور

انتهای پیام/

R1414/P/S3,27/CT1 واژه های کاربردی مرتبط مصطفی دنیزلی تراکتورسازی تبریز

منبع: تسنیم

کلیدواژه: مصطفی دنیزلی تراکتورسازی تبریز مصطفی دنیزلی تراکتورسازی تبریز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۲۳۱۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ادعای عجیب: یورگن کلینزمن، گزینه تراکتور!

به گزارش ورزش سه، این خبر عجیب در حالی از یورگن کلینزمن به عنوان گزینه جدید سرمربیگری تراکتور نام برده که مدعی شده هوشنگ نصیرزاده از روز گذشته مذاکرات خود را با این سرمربی مشهور المانی آغاز کرده است.

این در حالی است که مسئولان باشگاه تراکتور همچنان از «سرمربی پرافتخار داخلی» به عنوان گزینه نهایی خود نام برده و اعتقاد دارند که در صورت حل مشکلات وی، او سرمربی تراکتور خواهد شد.

با این وجود طرح نام یورگن کلینزمن باعث شده تا موجی از ‌واکنش‌ها در میان هواداران تراکتور به وجود بیاید که البته اغلب آنها استخدام این سرمربی را دور از انتظار و بعید می‌دانند.

نکته جالب اینکه  کلینزمن چندی پیش هدایت تیم کره را برعهده داشت و در جام ملتها با این تیم تا نیمه نهایی صعود کرد و از سمت خود برکنار شد

با این حال شاید او بزرگ‌ترین و مهم‌ترین نامی باشد که تاکنون برای نیمکت تراکتور مطرح شده و البته هنوز هیچکس در باشگاه تراکتور خبر مذاکره با او را تایید نمی‌کند و همه چیز در حد شایعه باقی مانده است.

دیگر خبرها

  • ویرجیل فن دایک: اسلوت برای جانشینی کلوپ گزینه مناسبی است
  • غایب بزرگ استقلال برابر تراکتور
  • آزمون گزینه اصلی دروسی برای جانشینی لوکاکو/ سردار جایگزین آبراهام
  • بازی پرسپولیس و سپاهان جذاب است/کار استقلال برابر تراکتور سخت است
  • گزینه اول جانشینی توخل در بایرن مونیخ
  • سرمربی جهانبخش، گزینه اول جانشینی کلوپ
  • آرنه اسلوت، گزینه غافلگیرکننده لیورپول برای جانشینی یورگن کلوپ
  • نصیرزاده: کلینزمن گزینه تراکتور نیست
  • ادعای عجیب: یورگن کلینزمن، گزینه تراکتور!
  • رونمایی از گزینه جذاب تراکتور؛ اسطوره فوتبال آلمان به تبریز می‌آید؟