Web Analytics Made Easy - Statcounter

شهردار تبریز دوران هشت سال دفاع مقدس را یک دانشگاه تمام عیار زندگی عنوان کرد و گفت: توجه به آموزه‌های دفاع مقدس می‌تواند تمام مشکلات امروز کشورمان را حل کند.

به گزارش ایسنا، ایرج شهین باهر در یادواره شهدای خیابان قره آغاج (آبروی محله، افتخار کوچه ها) اظهار کرد: تمامی افراد جامعه باید زندگی شهدا و منش آنان را الگوی زندگی خود قرار داده و در این میان مسئولان به دلیل تاثیرگذاری بیش‌تر باید به مراتب توجه و حساسیت بیش‌تری داشته باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او ادامه داد: آسایش، امنیت و عزت بین‌المللی امروزمان را مدیون خون شهیدان می‌دانیم و باید با رفتارهای صحیح خود قدردان رشادت‌ها و از خودگذشتگی آنان باشیم.
وی تاکید کرد: دشمنان همچنان به دنبال ضربه زدن به نظام مقدس جمهوری اسلامی بوده و در سال‌های اخیر برای رسیدن به اهداف شوم خود از طریق جنگ نرم و جنگ فرهنگی اقداماتی انجام داده‌اند که با لطف پروردگار متعال و بصیرت مردم عزیز ناکام مانده است.

شهین باهر گفت: کسی که خود را ولایی و ادامه دهنده راه شهدا می‌داند باید پاکدست هم باشد.

یادواره «آبروی محله افتخار کوچه ها» به مناسبت هفته دفاع مقدس توسط شهرداری تبریز برای گرامیداشت یاد و خاطره شهدای گمنام، شهدای مدافع حرم و سرداران و ۱۶۷شهید خیابان قدس (قره آغاج) برگزار شد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی سیاسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۲۳۴۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاهش آسیب های اجتماعی با حضور در یادواره شهدا


به گزارش خبرگزاری صدا  و سیما ، مرکز اصفهان ؛ سرپرست فرمانداری ویژه کاشان در پانزدهمین جلسه ستاد اجرایی کنگره ملی شهدا با بیان اینکه ماموریت ها، اجزا و شئون کنگره ملی شهدای کاشان باید بین اقشار مختلف تقسیم شود گفت: هنرمان باید این باشد که اینگونه یادواره‌ها و کنگره‌ها مردمی برگزار شود.


حمید رضا محمدی فشارکی پاسداشت شهدای گرانقدر کنگره ملی دارالمومنین کاشان را برای همگان افتخار دانست و افزود: بازخوانی یاد و خاطره شهدا برای نسل کنونی ضروری است.


وی با بیان اینکه به برکت وجود مقدس شهدا مشکلات معیشتی و اقتصادی جامعه برطرف خواهد شد، گفت: با وجود این مشکلات بعضی جا‌ها مانند یادواره شهدا نیاز داریم که مردم تخلیه و آرام شوند.

دیگر خبرها

  • بازدیدشهردار تبریز از پروژه عظیم باغ موزه دفاع مقدس در پارک موزه شمیم پایداری تبریز
  • کاهش آسیب های اجتماعی با حضور در یادواره شهدا
  • زوایای پنهان دفاع مقدس برای نسل جدید بیان شود
  • پیکر جانباز شهید پاسبان در تربت جام آرام گرفت
  • تفحص پیکر پاک هفت شهید دفاع مقدس در منطقه عملیاتی فکه دهلران
  • پیدا شدن پیکر مطهر ۷ شهید دوران هشت سال دفاع مقدس در فکه دهلران
  • کنگره‌های شهدا باید جریان‌ساز و هنرمندانه برگزار شود
  • گردشگری مقاومت یکی از راه‌های معرفی شهدا است
  • برای شناخت شهدا باید سرگذشت پژوهی کنیم
  • گردشگری مقاومت یکی از راه‌های معرفی و نگه‌داشت یاد شهداست