Web Analytics Made Easy - Statcounter

یک عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی تذکرات کتبی نمایندگان مجلس به مسئولان اجرایی کشور را قرائت کرد.

به گزارش ایسنا،‌ محمدعلی وکیلی در جلسه علنی امروز (سه‌شنبه) تذکرات کتبی نمایندگان مجلس به مسئولان اجرایی کشور را قرائت کرد.

حسینعلی حاجی‌دلیگانی به وزیر جهاد کشاورزی: در شرایطی که ذرت وارداتی برای مصرف نهاده‌های دامی وارد کشور می‌شود، استفاده از آن با استفاده از  ارز دولتی در صنایع تولید پفک چیست؟ به رئیس جمهور: تسریع در اصلاح قیمت خرید تضمینی گندم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به وزیر کشور:‌ لزوم اتخاذ تدبیر برای جبران کسری بودجه سال گذشته شهرداری‌ها از بودحه سنواتی.

سید حمیده زرآبادی به وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات: تسریع در رفع مشکل ارتباطی و اینترنتی روستاهای حوزه انتخابیه. به وزیر کشور و نیرو: تسریع در جابه‌جایی تیرهای برق برای اجرای طرح‌های هادی روستاهای حوزه انتخابیه. به وزیر کشور: تسریع در اجرای طرح هادی. تکمیل و بهسازی معابر روستاهای حوزه انتخابیه.

سید ناصر موسوی لارگانی به وزیر صمت: تسریع در تحویل خودروهای ساندرو ثبت‌نامی از سوی شرکت سایپا بعد از گذشت یک سال از موعد تحویل. به رئیس جمهور، جهاد کشاورزی و دادگستری: لزوم برخورد جدی با سلطان واردات جو در کشور وجلوگیری از تضییع حقوق کشاورزان. به رئیس جمهور: لزوم بهره‌مندی جانبازان بالای 70 درصد از امتیازات ویژه خانواده‌های شهدا.

این خبر تکمیل می شود...

منبع: ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۲۳۴۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هو کردن رئیس مجلس نمایندگان آمریکا توسط دانشجویان

تعداد بازدید : 0 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کیفیت 480 بازدید 6 مایک جانسون، رئیس مجلس نمایندگان در دیدارش از دانشگاه کلمبیا که آغازگر اعتراضات ضد جنگ اسرائیل در غزه بوده، با گروهی از جمعیت‌ که او را هو می‌کردند، روبرو شد و به سختی توانست چند جمله بگوید. این لحظات را می‌بینید.

دیگر خبرها

  • هشدار نمایندگان استان تهران به وزیر کشور
  • نامه اعتراضی نمایندگان مجلس به وزیر کشور+جزئیات
  • اعتراض نمایندگان تهران به وحیدی درباره تغییرات ری
  • اعتراض نمایندگان به وحیدی درباره تغییرات شهرستان ری
  • توسعه عمرانی در روستاهای بخش ریگ تسریع می‌شود
  • کارگاه آموزش عوامل اجرایی برگزاری دور دوم انتخابات مجلس در قائمشهر برگزار شد
  • عملیات اجرایی پل خورگو آغاز شد
  • اتصال ۲۳۲ روستاهای لرستان به اینترنت پرسرعت
  • تعهد پاکستان برای اجرایی کردن خط لوله صلح/ پارادایم جدید از قدرت اقتصادی ایران در آسیا
  • هو کردن رئیس مجلس نمایندگان آمریکا توسط دانشجویان