Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان خوزستان گفت: از مجموع ۶۱۵ واحد احداثی برای مددجویان ۲۱۰ واحد باقی‌مانده با کمک مجموعه سپاه استان در حال احداث هستند و تا پایان امسال به اتمام خواهند رسید. ۰۲ مهر ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۴ استانها خوزستان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اهواز، مرتضی موصلی در آئین افتتاح 35 واحد مسکونی احداثی مددجویان خوزستان که با حضور فرمانده سپاه ولیعصر(ع) ،مسئول بسیج سازندگی سپاه حضرت ولیعصر(ع) در غیزانیه برگزار شد اظهار داشت: درمجموع 615 واحد احداثی برای مددجویان داشتیم که سال گذشته 405 واحد تکمیل و تحویل مددجویان داده شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: همکاری‌های گسترده‌ای در سطح ملی و استانی بین کمیته امداد و سپاه جهت رفع فقر و محرومیت شکل‌گرفته که نیاز است در حوزه اشتغال و توانمندسازی محرومین،توسعه اشتغال خرد و بهبود زیرساخت‌های فرهنگی توجه بیشتری شود.

موصلی ادامه داد: با کمک بسیج سازندگی سپاه خانواده‌های محروم در سراسر روستاهای استان شناسایی شدند و توافقنامه‌های مشترکی جهت احداث منزل برای آن‌ها امضاشده است.

وی بابیان این‌که به مناسبت هفته دفاع مقدس 35 واحد افتتاح شد افزود: 210 واحد باقی‌مانده با کمک مجموعه سپاه استان در حال احداث هستند و تا پایان امسال به اتمام خواهند رسید.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان خوزستان گفت: خیلی از این منازل مسکونی در مناطق صعب‌العبور مانند سردشت و شهیون دزفول و مناطق روستایی اندیکا ، باغملک و دهدز قرار دارند که هزینه ساخت آن‌ها بسیار بالا است.

3580 واحد مسکونی مددجویان کمیته امداد لرستان تعمیر شد200 میلیارد ریال تسهیلات کارگشایی به مددجویان کمیته امداد استان مرکزی پرداخت شدرئیس کمیته امداد: 700 هزار خانوار از تحت پوشش کمیته امداد خارج شدند

موصلی بابیان این‌که در ساخت این منازل سعی شده مسائل فنی به‌خوبی رعایت شوند ادامه داد: به علت بالا بودن هزینه‌های ساخت‌وساز سعی شده که از ظرفیت بالای گروه‌های جهادی در این امر استفاده شود.

وی بابیان این‌که در حوزه نیکوکاری سرمایه‌های ارزشمندی وجود دارد، عنوان کرد: در چند سال گذشته یکی از مناطقی که در پرداخت زکات پیشتاز بوده بخش غیزانیه است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان خوزستان خاطرنشان کرد: همدلی که در جریان سیل امسال به وجود آمد فقط در داخل کشور نبوده و مسلمانان هند،لبنان و عراق نیز برای مردم ایران کمک‌هایی ارسال کرده‌اند که نشان از وجود ریشه‌های انقلاب در دیگر کشورها دارد.

انتهای پیام/ ع

R41468/P/S6,57/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۲۳۷۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساخت ۵۰۰ هزار واحد مسکونی برای نیروهای مسلح کشور کلید خورد

ارسلان مالکی، مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن با بیان اینکه تفاهم‌نامه ای بین وزارت راه وشهرسازی و ستاد کل نیروهای مسلح منعقد شده است، گفت: طبق این تفاهم نامه برنامه ریزی برای ساخت ۵۰۰ هزار واحد مسکونی نیروهای مسلح انجام شده و به زودی روند ساخت این واحدها آغاز می شود.

وی افزود: در قالب این تفاهم نامه ساخت مسکن برای کارکنان نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی در شهرهای بروجرد، خرم‌آباد، بندرعباس و شیراز توافقاتی انجام شد.

معاون وزیر راه و شهرسازی توضیح داد:  بخش عمده ای از پروژه های نهضت ملی مسکن از طریق تفاهم نامه و به صورت مشارکتی  ساخته می شود و بخش دیگه ای از پروژه ها هم به در قالب تفاهم نامه ساخته می شود که با اعطای زمین ازسوی  دستگاه ها مسکن برای متقاضیان ساخته می شود.

وی توضیح داد: پیش از این وزیر راه و شهرسازی از آغاز عملیات اجرایی بیش از ۲۳۰ هزار واحد نهضت ملی مسکن برای خانواده‌های نیروی مسلح خبر داده بود.

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی راه و شهرسازی

دیگر خبرها

  • ۱۰ غرفه مددجویان کمیته امداد در نمایشگاه اقوام دایر شد
  • ساخت ١۵٠ هزار واحد مسکونی از ماه آینده آغاز می‌شود
  • آغاز ساخت ۱۵۰۰۰۰ واحد مسکونی در تهران از ماه آینده
  • پرداخت تسهیلات اشتغالزایی به ۱۳۷۰ نفر در بابل
  • ساخت ۵۰۰ هزار واحد مسکونی برای نیروهای مسلح کشور کلید خورد
  • ۷ درصد رتبه‌های برتر کنکور از مددجویان کمیته امداد هستند
  • توزیع اقلام لوازم خانگی بین مددجویان بسطام
  • توانمندسازی مددجویان، مانعی در برابر تولید فقر است
  • توزیع ۱۲۷ میلیارد تومان جهیزیه بین مددجویان لرستان
  • حق بیمه بیش از ۴ هزار مددجوی کمیته امداد ماهانه پرداخت می‌شود