Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- مدیر عامل باشگاه پرسپولیس در جلسه با مسوولان و مربیان تیم‌های پایه پرسپولیس که مدیر فنی آکادمی فوتبال رئال بتیس هم در آن حضور داشت اعلام کرد: برنامه باشگاه، تغییر شرایط تیم‌های پایه در فصل آینده است و به تناسب آن، توقعات از تیم‌ها تغییر می‌کند، چون هدف ایجاد یک برنامه حرفه‌ای است.
به گزارش سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، مدیر آکادمی فوتبال، سرپرستان و مربیان تیم‌های پایه، امروز سه‌شنبه برای تشکیل جلسه در باشگاه حضور پیدا کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آنها ابتدا جلسه‌ هماهنگی با یکدیگر داشتند و در ادامه، محمد حسن انصاری فرد و گابریل کالدرون پلگرینو در جلسه حاضر شدند.
در این جلسه، مدیر فنی آکادمی فوتبال رئال بتیس که از آکادمی‌های برجسته فوتبال در سطح دنیا است درباره مسائل مربوط به آکادمی فوتبال توضیحاتی را ارائه کرد.
مدیر عامل پرسپولیس هم در جمع اعضای آکادمی فوتبال باشگاه خاطرنشان ساخت که پرسپولیس از فصل آینده برنامه‌های ویژه‌ای را برای فوتبال پایه و بحث آکادمی باشگاه خواهد داشت.
وی تاکید کرد: آنچه باشگاه در صدد انجام آن است، تغییر شرایط کنونی به اجرای فعالیتی حرفه‌ای و در اختیار گذاشتن امکانات بیشتر است که به تناسب آن، توقعات و انتظارها هم به مراتب بیشتر خواهد بود.
در این جلسه همچنین سرپرستان و مربیان تیم‌های پایه، دیدگاه‌های خود را مطرح کردند و مسائل و برنامه‌های مربوط به تیم‌های خود را با مدیر عامل باشگاه در میان گذاشتند.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: مدیر عامل پرسپولیس مدیر فنی آکادمی فوتبال رئال بتیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۲۴۱۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدیر عامل بانک سینا برکنار شد

به گزارش صدای ایران،روابط‌عمومی بانک سینا، هیئت‌مدیره بانک سینا روز جاری ضمن تشکر از زحمات غلامرضا فتحعلی، مدیرعامل قبلی بانک سینا، علی ابدالی را به عنوان سرپرست جدید این بانک انتخاب کرد.

علی ابدالی دارای دکترای مدیریت دولتی از دانشگاه تهران و از مدیران شناخته‌شده نظام بانکی است که علاوه بر مدیرعاملی و عضویت در هیئت‌مدیره بانک قوامین، از سال ۷۸ در بخش‌های مختلف نظام بانکی از جمله سازمان و روش‌ها، تحقیق و توسعه، فناوری، طرحوبرنامه، بازاریابی و کسب‌وکار، بانکداری شرکتی و بانکداری خرد در بانک‌های رفاه، قوامین و سپه حضور داشته است.

تدوین سه کتاب در حوزه بانکی، مالی، نگارش بیش از۵۰ مقاله تخصصی علمی-پژوهشی درحوزه بانکی و بانکداری و تدریس در دانشگاه ازجمله سوابق علمی وی محسوب می‌شود.

دیگر خبرها

  • محرومیت چند مدیر و مدیر برنامه از فصل آینده در فوتبال ایران
  • رئال مادرید، الگویی برای استقلال و پرسپولیس که جام می‌خواهند 
  • واگذاری استقلال و پرسپولیس، ضرورت رقابت با حرفه ای‌ها
  • مدیر عامل بانک سینا برکنار شد
  • فروردین: مالکان جدید استقلال و پرسپولیس دنبال تغییر فوری مدیریت باشگاه‌ها نباشند
  • علی ابدالی مدیر عامل بانک سینا شد
  • مدیر عامل آدیداس: حاضر نشدیم با پیشنهاد نایکی به فدراسیون فوتبال آلمان برابری کنیم
  • وعده ریل پایه شدن بندر چابهار در آینده‌ ای نزدیک
  • تعیین تکلیف معلمان پایه ابتدایی گلستان تا خرداد ماه
  • فرش قرمز زیر پای تیمِ جدید استقلال!