Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری برنا؛ هادی حق شناس صبح امروز سه شنبه 2 مهر در جلسه هماهنگی بیست و هشتمین اجلاسیه سراسری نماز با حضور حجت الاسلام والمسلمین قرائتی رئیس ستاد اقامه نماز کشور، ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس و ابرازی خوشنودی نسبت به برگزاری این اجلاسیه سراسری در گلستان، تصریح کرد: کمیته های ششگانه این اجلاسیه جلسات لازم را در استان برگزار کرده اند و پیگیری های خوبی صورت گرفته و خوشبختانه آمادگی مناسبی در استان جهت برگزاری اجلاسیه وجود دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: دستگاه های اجرایی نقش غیرقابل انکاری در این اجلاسیه سراسری خواهند داشت و اکثر دستگاه ها تا به امروز اعلام آمادگی کرده اند.

استاندار گلستان، یادآور شد: در جلسات استانی با دستگاه های اجرایی و کمیته ها، موارد لازم و شرح وظایف اعلام شده و خوشبختانه پیگیری های لازم در حال انجام است.

حق شناس اجلاسیه سراسری نماز را فرصتی برای گلستان دانست و خاطر نشان کرد: تلاش داریم با بهره برداری صحیح از این اجلاسیه در راستای اشاعه فرهنگ نماز ، وحدت و همدلی بیش از پیش استفاده نماییم.

همچنین در این دیدار رئیس ستاد اقامه نماز کشور با تاکید بر اینکه نباید استفاده های سیاسی از اجلاسیه شود، اظهار کرد: باید در اجلاسیه از تشریفات و تجملات خودداری شود و این مراسم نباید مزاحمتی برای رفت و آمد مردم ایجاد نماید.

حجت الاسلام والمسلمین محسن قرائتی تصریح کرد: مسائل و موضوعاتی که در اجلاسه مطرح خواهد شد باید وحدت آفرین باشد و این اجلاسیه باید به حل مشکلات نماز در سطح استان ها خصوصا در زمینه مدارس کمک نماید.

وی افزود: برگزاری مسابقه کتابخوانی با موضوع نماز و ساخت ویژه برنامه ای در خصوص گرایش نوجوانان به نماز و تقدیر از خادمان برتر این عرصه از جمله برنامه هایی است که می تواند در این اجلاسیه تاثیر بسزایی داشته باشد.

رئیس ستاد اقامه نماز کشور خواستار تعمیر و تجهیز نمازخانه های مدارس شد و افزود: باید تلاش کنیم پس از اجلاسیه آثار مفید و ماندگاری را در اختیار مردم استان قرار دهیم.

لازم به ذکر است در این جلسه روسأی کمیته های ششگانه بیست و هشتمین اجلاسیه سراسری نماز استان گلستان گزارشی از اقدامات و فعالیت خود ارائه کردند.

گفتنی است بیست و هشتمین اجلاسیه سراسری آذر ماه سالجاری در استان گلستان برگزار خواهد شد.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: استان گلستان ایران دستگاه های اجرایی دفاع مقدس محسن قرائتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۲۴۴۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعامل و همدلی بین اعضا اولین اصل تشکیل شورای موفق است

به گزارش خبرنگار مهر، محمد اسدی بعد از ظهر یکشنبه در دیدارهای جداگانه با اعضای شورای اسلامی شهر دیلم و امام حسن به مناسبت ۹ اردیبهشت ماه روز شوراها، وجود تعامل و همدلی در میان اعضای شورا را اولین اصل تشکیل شورای موفق ذکر کرد.

وی اظهار داشت: دانش، تخصص، دلسوزی، اراده انجام کار تیمی و استفاده از خرد جمعی نیز یاری دهنده افراد شورا برای انجام رسالت و وظیفه سنگین نمایندگی مردم است و در سایه این خصوصیت‌ها، شهر به آبادانی و پیشرفت می‌رسد و آینده روشنی برای آن رقم می‌خورد.

فرماندار دیلم ضمن تبریک روز شوراها به منتخبین مردم در شورای اسلامی شهرهای دیلم و امام حسن افزود: ما به عنوان خادمین مردم در مجموعه دولت امیدواریم با همفکری و تعامل بیشتر با شوراها و شهرداری بتوانیم خدمات قابل قبولی در شهرستان انجام دهیم تا پاسخگوی توقعات به حق مردم باشیم.

در ادامه این نشست‌ها هر یک از اعضای شورا به بیان مطالبی در خصوص مشکلات و ارائه نظرات خود پرداختند.

کد خبر 6091228

دیگر خبرها

  • شیراز میزبان جشنواره رسانه‌ای اقوام و عشایر کشور شد
  • شیراز میزبان برگزاری اولین جشنواره رسانه‌ای اقوام و عشایر کشور می‌شود
  • خسروپناه: با مکتب حاج قاسم درگیر دعواهای حزبی نمی‌شویم
  • همدلی نیروهای مسلح مثال‌زدنی است
  • عملیات تادیب صهیونیست‌هاموجب تحکیم وحدت ملی وارتقای همدلی ملی شد
  • ضرورت همدلی بین شوراها برای رفع مشکلات مردم
  • تعامل و همدلی بین اعضا اولین اصل تشکیل شورای موفق است
  • همدلی خیران هلال احمر آذربایجان شرقی در سیل سیستان و بلوچستان
  • همدلی مردم ایران با تیم ملی فوتسال
  • اتصال دوباره واحد شماره ۲ بخاری نیروگاه شهید رجایی به شبکه سراسری