Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرآیند اجرای طرح  ملی حذف قبوض کاغذی و تبدیل آن به قبوض الکترونیکی در شرکت توزیع برق غرب مازندران همزمان با سراسر کشور از خرداد ماه امسال کلیدخورد و مشترکان تا پایان شهریور ماه فرصت داشتند تا اطلاعات خود را با هدف حذف قبوض کاغذی در سامانه این شرکت ثبت کنند.

به گزارش روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق غرب مازندران ،کیوان فرح زاد روز سه شنبه در آئین توزیع نوشت افزار در میان دانش آموزان دوره ابتدایی الف کلای چالوس گفت : از محل صرفه جویی چاپ قبوض کاغذی که سالانه هزینه های گزافی تحمیل این شرکت می کرد ، حدود ۲ هزار بسته نوشت افزار خریداری و  در میان دانش آموزان کمتربرخوردار مدارس محروم این منطقه توزیع شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

    

وی افزود: آنچه از سوی مسئولان وزارت نیرو گزارش شده سالانه با قطع حدود ۱۲ هزار اصله درخت  و اعتباری به مبلغ حدود ۳۰۰ میلیارد تومان صرف صدور قبوض کاغذی مشترکان برق می شد و طبیعتا با استفاده از قبوض سبز، علاوه بر صرف جویی از این میزان اعتبار و قطع درخت بلکه گامی برای حفظ محیط زیست برداشته می شود.

به گفته فرح زاد، هم اکنون در راستای اجرای طرح ملی حذف قبوض کاغذی ، اطلاعات حدود ۹۵ درصد از مشترکان در سامانه این شرکت ثبت شده است  به نحوی که از این ماه به بعد تمامی صورت حساب ها از طریق سامانه پیامکی تلفن همراه برای مشترکان ارسال می شود.

شرکت توزیع برق غرب مازندران عهده دار تامین برق دست کم ۶۱۴ هزار مشترک  در شهرستان های گردشگرپذیر محمود آباد ، نور ، نوشهر ، چالوس ، کلاردشت ، عباس آباد ، تنکابن و رامسر  است.

۷۰۷۸ / ۱۶۰۲ /۱۸۹۹

منبع: ایرنا

کلیدواژه: چالوس قبوض کاغذی شرکت برق منطقه ای مازندران نوشت افزار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۲۴۷۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تهیه بسته های اقتصاد دریاپایه در مازندران

دریافت 56 MB کد خبر 6093392

دیگر خبرها

  • حفظ منابع آبی نیازمند ترویج فرهنگ صرفه‌جویی و مسئولیت‌پذیری جمعی است
  • تهیه بسته های اقتصاد دریاپایه در مازندران
  • پاسخگویی مرکز امداد شرکت گاز به ۸۴ هزار تماس تلفنی مشترکان گاز طبیعی 
  • صادرات ایران باید از خام فروشی عبور کند
  • صرفه‌جویی ۴۰۰ مگاواتی برق با اصلاح روشنایی معابر
  • توزیع ۶۶ هزار تذکره در دایکندی
  • کمتر از ۳۰ درصد مخازن سد‌های خراسان‌شمالی آب دارد/ضرورت صرفه جویی درتابستان
  • رونمایی رسمی از بزرگترین پویش کشور در زمینه انرژی
  • صرفه‌جویی جالب به سبک کمیته داوران!
  • اعلام تعرفه‌های تخفیفی ایرانسل ویژه حج ۱۴۰۳