Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسئول بسیج سازندگی سپاه الغدیر استان یزد گفت: هزار و 43 نفر از جهادگران استان یزد در قالب 36 گروه جهادی در آق‌قلا، خوزستان و لرستان خدماتی متعدد را انجام داده‌اند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از یزدرسا، سرهنگ مجید صادقی ظهر امروز در نشست تجلیل از جهادگران استان یزد در تشریح عملکرد یک سال و نیم گذشته گروه‌های جهادی گفت: اردوهای جهادی به دو صورت اردوهای جغرافیا محور و محله محور انجام می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بابیان این‌که اردوهای جهادی جغرافیامحور در جغرافیای خاص به‌صورت شبانه‌روزی اجرا می‌شود افزود: در اردوهای جغرافیا محور هزار و 100 نفر شامل 750 برادر و 350 خواهر در قالب 45 هزار نفر روزبه جوامع هدف موردنظر خدمات عمرانی، آبادانی، کشاورزی و آموزشی را ارائه کرده‌اند.

مسئول بسیج سازندگی سپاه الغدیر استان یزد با اشاره به تحقق شعار هر پایگاه و محله یک گروه جهادی در استان یزد گفت:  در این طرح اعضای پایگاه‌ها در محلات و روستاهای خود خدمت می‌کنند و درمجموع 490 برادر و 403 خواهر در محلات خود با حمایت‌ها و کمک‌های کمیته امداد، بهزیستی، دهیاری‌ها و .... بیش از پنج هزار نفر روز خدمت‌رسانی داشتند.

صادقی اظهار داشت: خدمات و فعالیت‌های گروه‌های جهادی در هفت عنوان پروژه انجام‌شده است که هزینه  کارهای انجام‌شده سه میلیارد و 500 میلیون تومان بوده است.

وی با اشاره به همدلی و مشارکت مردم در جریان کمک به سیل‌زدگان اخیر گفته هزار و 43 نفر از جهادگران استان یزد در قالب 36 گروه جهادی در آق‌قلا، خوزستان و لرستان  خدماتی از قبیل لایه روبی، ایجاد سیل بند و ... را انجام داده‌اند که درمجموع 9 هزار و 53 نفر روز می‌شود.

صادقی اذعان داشت: بسیج جامعه زنان، دانشجویی و محلات در اردوهای جهادی یک‌روزه مشارکت داشته‌اند و این اردوها با حضور 770 خواهر، هزار و 750 برادر  و 100 دانشجوی برادر  در بحث تعمیر و مرمت خانه عالم محرومین، مساجد، واکسیناسیون دام‌ها، جمع‌آوری محصول و ... خدمات ارائه داده‌اند.

مسئول بسیج سازندگی سپاه یزد در خصوص اعزام گروه‌های بهداشتی و درمانی به مناطق محروم و روستاها گفت: 275 گروه عمومی و تخصصی شامل 22 هزار و 250 نفر پزشک، پرستار، پیراپزشکان و ...  به مناطق محروم داخل و خارج استان اعزام شدند.

صادقی اعلام کرد: در جهت کمک به نیازمندان و محرومیت‌زدایی به 140 نفر از نیازمندان کمک نقدی و به تأمین جهیزیه و ازدواج 41 نفر نیز کمک شده است. علاوه بر این هزار و 731 بسته حمایتی و هزار و 71 بسته غذایی نیز بین افراد نیازمند توزیع‌شده است.

وی با اشاره به اقدامات بسیج سازندگی یزد در عرصه‌های مختلف اقتصاد مقاومتی گفت: در 6 ماهه نخست سال جاری سه میلیارد و 700 میلیون تومان و در سال گذشته نیز یک میلیارد و 400 میلیون تومان تسهیلات اقتصاد مقاومتی به متقاضیان پرداخت‌شده است.

انتهای پیام/ق

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۲۴۸۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گروه جهادی شهدای صمصامی ناجی زن باردار کوهرنگی

حسین‌قلی بدری در گفتگو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: طی تماس عشایر با مدیر گروه جهادی شهدای صمصامی مبنی بر نیاز کمک‌رسانی آنان و با توجه به بارش‌های شدید در منطقه، ضمن هماهنگی‌های لازم گروه به منطقه لاهه در بخش صمصامی اعزام شدند.

وی افزود: مدیر گروه جهادی بسیج با هماهنگی شبکه بهداشت شهرستان کوهرنگ و اعزام اورژانس و شهرداری شهر صمصامی زن باردار گرفتار در سیل را بعد از چهار ساعت پیاده‌روی تا رسیدن به جاده دسترسی به درمانگاه صمصامی انتقال داند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج عشایری کوهرنگ ادامه داد: شیرینی حال خوب مادر و کودک عشایر افتخار بزرگی برای مجموعه بسیج است که مردم گروه‌های جهادی را در اولویت امدادی خود قرار دادند.

بدری عنوان کرد: طی بارش‌های اخیر در منطقه صمصامی گروه جهادی شهدای صمصامی با توزیع اقلام ضروری و مواد غذایی در کنار عشایر گرفتار در سیل و باران بود.

کد خبر 6096988

دیگر خبرها

  • اجرای ۲۵ برنامه طی هفته بسیج در شهرستان تربت جام
  • گروه‌های جهادی ۱۸۰ برنامه در شاهرود اجرا می‌کنند
  • آبرسانی به روستاهای آذربایجان شرقی با همت بسیج سازندگی
  • گروه جهادی شهدای صمصامی ناجی زن باردار کوهرنگی
  • فعالیت ۵ هزار گروه جهادی در آذربایجان‌شرقی
  • همایش طلایه داران اقتصاد مقاومتی در سمنان برگزار می‌شود
  • اعزام ۳۶۰ گروه جهادی به مناطق هدف خدمت رسانی
  • اعزام ۳۶۰ گروه جهادی به مناطق هدف خدمت‌رسانی در سیستان و بلوچستان
  • ارایه خدمات ۳۰ گروه جهادی به جامعه هدف در بوانات
  • پرداخت ۱۴۵ میلیارد وام اشتغالزایی توسط بسیج سازندگی