Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-08@22:44:30 GMT

تحلیل دفاع مقدس بدون امام خمینی(ره) ناتمام است

تاریخ انتشار: ۲ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۲۲۵۴۵۲

تحلیل دفاع مقدس بدون امام خمینی(ره) ناتمام است

به گزارش ایرنا حجت الاسلام و المسلمین سید محسن شفیعی روز سه شنبه در گردهمایی ایثارگران دانشگاه هشید چمران اهواز در سرسرای دانشکده کشاورزی این دانشگاه، به مناسبت هفته دفاع مقدس بیان کرد: هشت سال دفاع مقدس و شهدا را بدون وجود امام خمینی(ره) نمی‌توان درک کرد چون پیشوا و سکان دار این حرکت عظیم امام خمینی(ره) بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه اعتقاد بنده این است که پس از حادثه عاشورای حسینی حادثه ای به گستردگی ابعاد دفاع مقدس وجود ندارد و آماده ارایه مستندات آن را دارم افزود:از جمله این ابعاد اعتقاد و خودباوری ملی، و تولد ادبیات جدید و ارایه فرهنگ جدید بود.

مسئول دفاتر نهاد نمایندگی رهبر معظم انقلاب در دانشگاه های خوزستان بیان کرد: اگر نگاه تکلیف مدار و تکلیف محور رزمندگان دفاع مقدس در تحلیل دفاع مقدس نادیده گرفته شود یک تفسیر وارونه ایجاد می شود آنچنان که امروز برخی کوتاه نظران بر طبل این چنین کاری می کوبند.

وی با اشاره به اینکه دفاع مقدس جوانان را به عارف تبدیل کرد اضافه کرد: نام یکی از این شهدا بر پیشانی دانشگاه شهید چمران اهواز می درخشد و امید است بتوانیم با توکل به خدا در پاسداری از نام، یاد و راه شهیدان موفق باشیم.

مهدی قمشی استاد نمونه کشوری و رییس دانشکده مهندسی علوم آب نیز گفت: امنیت و آرامش امروز کشور و مردم مدیون رشادت های رزمندگان، ایثارگران و شهدای دوران دفاع مقدس است که در مقابل دشمنان ایستادگی و پایداری و شرایطی ایجاد کردند که در برابر زورگوی آمریکا و زیاده خواهی برخی کشورهای مرتجع منطقه بایستیم.

در این آیین با حضور جمعی از مسئولان دانشگاه شهید چمران اهواز، اساتید ایثارگر دانشگاه دکتر کیومرث بشلیده، هاید بصیر زاده و مهدی قمشی مورد تقدیر قرار گفتند.

۳۰۰۴ / ۶۰۳۷

منبع: ایرنا

کلیدواژه: هفته دفاع مقدس خوزستان امام خمینی ره دانشگاه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۲۵۴۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم/ نوای زیبای تلبیه در حسینیه امام خمینی(ره)

لَبَّیکَ الّلهُمَّ لَبَّیکَ، لَبَّیکَ لاشَریکَ لَکَ لَبَّیکَ، إنَّ الْحَمْدَ وَ النِّعْمَةَ لَکَ وَالْمُلکَ، لاشَریکَ لَکَ لَبَّیکَ.

دریافت 12 MB

دیگر خبرها

  • برگزاری یادواره روحانی شهید سیروس در لنده
  • برتری تیم دانشجویی کرسی آزاداندیشی واحد یادگار امام در دور نخست مرحله کشوری
  • اعزام رزمندگان گردان امام سجاد به سرزمین نور
  • ۱۴ کار خطرناک که در بورس نباید انجام داد
  • توان‌افزایی اساتید درس دفاع مقدس و مقاومت در دانشگاه فردوسی مشهد
  • کسب رتبه پانزدهم دانشگاه بین‌المللی امام‌خمینی(ره) در میان دانشگاه‌های ایران
  • روش تربیتی امام خمینی(ره) و نقطه اوج حکومت مهدوی
  • استفاده از ظرفیت‌های مردمی در برنامه‌های ۳ خرداد استان مرکزی
  • نوای زیبای تلبیه در حسینیه امام خمینی(ره)
  • فیلم/ نوای زیبای تلبیه در حسینیه امام خمینی(ره)