Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-07@23:48:49 GMT

آغاز سلسله نشست‌های «معماری معاصر مساجد»

تاریخ انتشار: ۲ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۲۲۶۰۴۲

آغاز سلسله نشست‌های «معماری معاصر مساجد»

به گزارش خبرگزاری مهر، در این سلسله نشست‌ها که با حضور استادان و صاحب‌نظران حوزه معماری و شهرسازی از پاییز ۹۸ به مدت ده جلسه در فرهنگستان هنر برگزار خواهد شد، معماری مساجد به‌عنوان شاخص‌ترین تجلی کالبدی بنیان فرهنگی‌مذهبی جامعه، بررسی می‌شود.

نشست‌های معماری معاصر مساجد، با طرح بنیان نظری آغاز و با معرفی تجارب شاخص معماری معاصر مساجد دنبال می‌شود و در ادامه با استفاده از تجارب شاخص در کشورهای اسلامی و معرفی تجارب داخلی، بیانیه‌ای با خِرد جمعی و اخذ دیدگاه‌های متخصصان تدوین می‌شود و جهت تبدیل‌شدن به یک سند سیاست‌گذاری، به شورای عالی شهرسازی ارائه خواهد شد و با تصویب و ابلاغ آن، راهنمایی برای هدایت صحیح جریان معاصرسازی مساجد فراهم می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

نشست اول از سلسله نشست‌های "معماری معاصر مساجد" به دبیری محمدسعید ایزدی و با سخنرانی سیدمحمد بهشتی و شهرام پازوکی ۱۴ مهرماه از ساعت ۱۶ تا ۱۸ در فرهنگستان هنر  واقع در خیابان ولیعصر، تقاطع طالقانی برگزار می‌شود و حضور برای عموم آزاد و رایگان است.

کد خبر 4727727 مریم علی بابایی

منبع: مهر

کلیدواژه: خیابان ولی عصر سیدمحمد بهشتی فرهنگستان هنر کتاب و کتابخوانی هفته دفاع مقدس ادبیات معرفی کتاب گردشگری ترجمه بازار نشر دفاع مقدس جنگ تحمیلی سوریه ادبیات دفاع مقدس ادبیات جهان جایزه ادبی تجدید چاپ نشر نو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۲۶۰۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشست خبری بهادری جهرمی آغاز شد

به گزارش خبرنگار مهر، نشست خبری علی بهادری جهرمی سخنگوی دولت با حضور خبرنگاران رسانه‌های کشور در ساختمان کوثر نهاد ریاست جمهوری، آغاز شد.

در حال تکمیل…

کد خبر 6099026

دیگر خبرها

  • ده فراخوان جذب سرمایه‌گذاری در جشنواره شیخ بهایی اعلام می‌شود
  • معرفی شاخص های کلیدی برای سنجش اکوسیستم فناوری و نوآوری
  • کارنامه‌ی یکی از شاخص‌ترین چهره‌های علمی تاریخ‌نگاری معاصر بررسی می‌شود
  • آغاز مذاکرات صادرات دانش قطعه‌سازی به چهار کشور
  • نشست خبری بهادری جهرمی آغاز شد
  • معرفی رییس شورای سیاستگذاری دوازدهمین دوسالانه ملی سرامیک ایران
  • فعالیت۷۰ مهد قرآنی در مساجد آذربایجان غربی با هدف حمایت از مادران
  • نشست نکوداشت شرف‌الاسلام ابن بطریق حلی برگزار می شود
  • برگزاری همایش دین، فرهنگ و رسانه‌های نوین در قم و تهران
  • راه‌ و شهرسازی لرستان در اجرای طرح‌های جامع بازنگری کند