Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهدی علی نژاد رئیس فدراسیون ووشو  در گفت و گو با  خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره اطلاعیه این فدراسیون مبنی بر غیرقانونی بودن مسابقات ووشو ترکیه اظهار کرد: ما باخبر شدیم که گروهی قرار است تعدادی ووشوکار را به مسابقات ترکیه ببرند. به هر حال آن‌ها مجوزی از وزارت ورزش و جوانان و فدراسیون ووشو نگرفتند و از نظر ما حضور در این مسابقات رسمی نیست و با ورزشکارانی که در این مسابقات شرکت می‌کنند برخورد می‌کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

او ادامه داد: ما نمی‌دانیم مسئولیت  برگزاری  این مسابقات در ترکیه برعهده چه کسی است و دعوت نامه‌ای هم از فدراسیون ووشو این کشور  دریافت نکردیم تا اجازه شرکت در این مسابقات بدهیم. برخی از ورزشکاران بی اطلاع هستند و خیال می‌کنند که با شرکت در این مسابقات جوایزی بدست می‌آورند به همین علت ما اطلاع رسانی کردیم تا با مشکل مواجه نشوند. به هر حال با ورزشکارانی که در این مسابقات شرکت کنند برخورد انضباطی می‌کنیم.  

بیشتر بخوانید: کسب سه مدال توسط ملی پوشان ووشو ایران در دومین روز رقابت‌های آسیایی

او  گفت: نمی‌دانیم مسابقات ترکیه چه رویدادی است و فدراسیون ووشو این کشور اطلاعی از این مسابقات دارد یا نه.

برگزار نکردن اردوی خارجی نقطه ضعفمان است 

علی نژاد درباره وضعیت ووشوکاران در آستانه مسابقات قهرمانی جهان اظهار کرد: ووشوکاران ما نزدیک به ۳ ماه در اردو هستند. روز ۲۴ مهرماه هم راهی مسابقات جهانی در شانگ‌های چین می‌شوند. تیم ملی ووشو در بخش آقایان اردوی مشترک با تیم‌های ملی لبنان، کرواسی، ارمنستان و افغانستان برگزار کرد و بانوان ووشوکار هم با تیم ملی لبنان اردوی مشترک داشتند. البته با توجه به محدودیت‌های مالی که داشتیم نتوانستیم اردوی خارجی برای ووشوکاران تدارک ببینیم که این نقطه ضعف ما بوده است، اما امیدواریم که در چین نتایج خوبی بگیریم. شرایط ما مثل ۲ سال قبل که قهرمان جهان شدیم نیست، اما تلاش می‌کنیم که به موفقیت دست یابیم.  

او درباره پیش بینی اش از نتایج ووشوکاران در مسابقات قهرمانی جهان گفت: پیش بینی نمی‌کنم چرا که مسابقات ووشو رکوردی نیست و لحظه‌ها تعیین کننده هستند که ورزشکار چه نتیجه‌ای می‌گیرد.

بیشتر بخوانید: افغانستانی‌ها با تیم ملی ووشو اردوی مشترک برگزار می‌کنند

انتهای پیام/ 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار ورزشی فدراسیون ووشو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۲۶۳۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز اردوی تیم ملی فوتبال هفت نفره بعد از یکسال

سرمربی تیم ملی فوتبال هفت نفره از آغاز اردوی تیم ملی فوتبال هفت نفره برای شرکت در مسابقات جهانی اسپانیا بعد از یک سال خبر داد.   علیرضا رعدی در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: مسابقات جهانی فوتبال هفت نفره آبان به میزبانی اسپانیا برگزار می‌شود که برای حضور هر چه قویتر در این مسابقات 55 ورزشکار را به اردوی انتخابی دعوت کردیم که این فوتبالیست‌ها در 3 گروه 18 نفره به مدت 12 روز به رقابت خواهند پرداخت. در پایان 14 نفر از فوتبالیست‌ها برتر شناسایی و به اردوی تیم ملی دعوت خواهند شد.   وی افزود: نفرات دعوت شده به اردوی تیم ملی هر ماه تا زمان اعزام به مسابقات جهانی اسپانیا به مدت 10 روز اردو خواهند داشت که در طی این اردوها، 12 ورزشکار اعزامی به اسپانیا معرفی می‌شوند.   سرمربی تیم ملی فوتبال هفت نفره در پاسخ به این پرسش که آیا بازیکنانی که سال گذشته در مسابقات آسیا - اقیانوسیه استرالیا به مقام قهرمانی دست یافتند نیز در اردوی انتخابی حضور خواهند داشت؟ تصریح کرد: با توجه به این که بعد از مسابقات آسیا - اقیانوسیه استرالیا هیچ تورنمنت و اردوی آماده سازی نداشتیم و تنها یک مرحله مسابقات قهرمانی کشور برگزار کردیم و بازیکنان یک سال از تمرینات دور بودند، برای مشخص شدن ترکیب تیم اصلی اعزامی به جهانی اسپانیا، باید تمام بازیکنان در اردوی انتخابی شرکت کنند تا بهترین‌ها را برای این تورنمنت شناسایی کنیم.   بنابراین هیچ گونه نگاه سلیقه‌ای در انتخاب بازیکنان نخواهیم داشت و هر ورزشکاری که از نظر بدنی و فنی در بهترین شرایط آمادگی قرار داشته باشد عازم اسپانیا می‌شود.   وی در پایان درباره وضعیت تیم برای کسب عنوان قهرمانی در جهانی اسپانیا، تصریح کرد: این تیم تاکنون عناوینی همچون نایب قهرمانی جهان، نایب قهرمانی و سومی پارالمپیک پاریس و... را در کارنامه خود دارد و تاکنون موفق به کسب عنوان قهرمانی در جهان نشده است، سعی داریم این دوره قهرمان جهان شویم و ویترین موفقیت‌های این تیم را با قهرمانی تکمیل کنیم. کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • حضور معاون وزیر ورزش و جوانان در اردوی تیم ملی هاکی سالنی بانوان
  • ادعای علیرضابیگی از مخالفت احمدی‌نژاد با گشت ارشاد
  • مخالفت احمدی‌نژاد با گشت ارشاد / دولت به وزرا می‌گوید استیضاح نشو، استعفا بده!
  • ادعای علیرضا بیگی از مخالفت احمدی نژاد با گشت ارشاد
  • ۴ مازندرانی در اردوی تیم ملی والیبال دختران 
  • آغاز اردوی تیم ملی فوتبال هفت نفره بعد از یکسال
  • ۴ مازندرانی در اردوی تیم ملی والیبال دختران زیر ۱۸ سال
  • اردوی آماده سازی تیم ملی هاکی امید جوانان در یاسوج
  • ازدواج خواهرزاده احمدی‌نژاد در ترکیه (+ عکس)
  • سلب میزبانی ایران از مسابقات قهرمانی آسیا ۲۰۲۴ | واکنش فوری و متقابل ؛ ایران مسابقات را تحریم کرد