Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-26@10:04:55 GMT

بازدید از موزه‌های ایلام رایگان است

تاریخ انتشار: ۲ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۲۲۶۷۵۳

بازدید از موزه‌های ایلام رایگان است

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گفت: در هفته جهانگردی تمام واحدهای اقامتی استان با اعمال تخفیف ۲۰ درصدی در اختیار گردشگران قرار خواهد گرفت.

به گزارش ایسنا، «عبدالمالک شنبه‌زاده» اظهار کرد: مراسم گرامیداشت روز جهانی جهانگردی ۵مهر برابر با ۲۷ سپتامبر و هفته گردشگری همزمان با سراسر کشور از ۵ لغایت ۱۲ مهرماه امسال  در استان برگزار می شود .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 وی گفت: سازمان جهانی جهانگردی سال ۲۰۱۹ را سال آموزش، مهارت و اشتغال نامگذاری کرده و بر تمرکز کشورهای عضو روی این موضوع تاکید کرده است، که در استان ایلام نیز برنامه ها در هفته گردشگری با همین محوریت برگزار می‌شود.

 مدیرکل میراث فرهنگی ایلام گفت: به مناسبت روز جهانی جهانگردی ویژه برنامه هایی سالانه در تمام کشورهای جهان برگزار میشود که اداره کل میراث فرهنگی ، گردشگری و صنایع دستی استان ایلام  نیزدر سال جاری همسو با برنامه های اعلام شده از سوی وزارت  میراث فرهنگی ، گردشگری و صنایع دستی به مناسبت روز جهانی جهانگردی برنامه هایی را پیش بینی و به اجرا در خواهد آورد.

شنبه زاده از جمله برنامه های پیش بینی شده در هفته جهانی جهانگردی را  نواختن زنگ گردشگری در مرکز استان و دیگر شهرستانها ، برگزاری همایش تقدیر از فعالان گرشگری استان ،اجرای تور تخصصی ویژه گردشگری ماجراجویانه در استان ، بازدید رایگان از موزه های استان ، افتتاح غرفه اطلاع رسانی گردشگری اداره کل در محل فرودگاه شهدا ایلام ، نصب بنر با موضوع گرامیداشت روز جهانی جهانگردی و حضور کارشناسان گردشگری در برنامه های صدا و سیما به همین مناسبت را اعلام کرد .

 وی مکاتبه با تمام واحدهای اقامتی استان برای اعمال تخفیف ۲۰ درصدی به گردشگران در طول این ایام و اجرای برنامه در رادیو و تلویزیون استانی و ملی به مناسبت هفته گردشگری را از دیگر برنامه‌های قابل اجرا در این ایام دانست.

 شنبه زاده ادامه داد : با توجه به هم‌زمانی این هفته با ایام اربعین و سوگواری اباعبدالله الحسین (ع) تمامی برنامه‌های هفته گردشگری بارنگ و بوی حسینی اجرا خواهد شد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی فرهنگی و هنری روز جهانی گردشگری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۲۶۷۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای بیش از ۱۰۰ برنامه به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی در کازرون

حجت الاسلام والمسلمین رسول محمدی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان کازرون با گرامیداشت هفته عقیدتی سیاسی اظهار کرد: به مناسبت ایام شهادت استاد مرتضی مطهری (در ۱۲ اردیبهشت ماه) ۸ تا ۱۴ اردیبهشت ماه به نام هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج امسال نامگذاری شده است.

او ادامه داد: بزرگداشت شهید آیت الله مرتضی مطهری بهترین موقعیت برای ارج نهادن به جایگاه عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج است.

حجت الاسلام والمسلمین رسول محمدی افزود: به منظور گرامیداشت هفته عقیدتی سیاسی بیش از ۱۰۰ برنامه توسط مجموعه عقیدتی سیاسی در سطح سپاه ناحیه، حوزه‌های مقاومت بسیج و پایگاه اعم از دیدار از ائمه جمعه، غبارروبی گلزار شهدا، دیدار از خانواده‌های شهدای مربی، تجلیل از مربیان عقیدتی و هادیان عقیدتی سیاسی انجام خواهد شد.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

دیگر خبرها

  • اجرای بیش از ۱۰۰ برنامه به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی در کازرون
  • برگزاری ۵۵ برنامه به مناسبت روز کارگر در اردبیل
  • بازدید رایگان از موزه تاریخ طبیعی زنجان
  • بازدید رایگان از موزه های سنندج در روز سنه
  • ۵۵ برنامه به مناسبت روز کارگر در اردبیل برگزار می‌شود
  • بازدید رایگان از موزه‌ها و اماکن تاریخی به مناسبت روز سنندج
  • هویت ملی در هر حوزه‌ای ثبت جهانی شود
  • برگزاری ۲۱۰ برنامه ویژه هفته کار و کارگر در گلستان
  • برگزاری جشن «اصفهان رو» ویژه هفته اصفهان در منطقه ۱۰/ بازدید رایگان از اماکن تاریخی شهر
  • برگزاری رویداد «اصفهان رو» ویژه هفته اصفهان در منطقه ۱۰/ بازدید رایگان از اماکن تاریخی شهر