Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش پایگاه خبری"بی بی سی"، این مبلغ از ذخیره 50 میلیون دلاری صندوق کمک مالی پرداخت خواهد شد که شروع به پذیرش دعاوی کرده است و باید پیش از 2020 ارایه شود.

وکلای خانواده های این قربانیان که بسیاری از آنها در دادگاه علیه بوئینگ شکایت کرده اند، این صندوق را به عنوان اقدامی نمایشی فاقد اعتبار می دانستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

"نومان حسین"، وکیل ساکن تگزاس که وکالت پانزده تن از خانواده های قربانیان را برعهده دارد، در این رابطه گفت، 144 هزار دلار برای جبران غرامت هیچ یک از خانواده های ما و یا هیچ یک از خانواده ها کافی نیست. این مبلغ این خانواده ها را راضی نخواهد کرد.

بوئینگ 737 مکس از مارس و در پی سقوط مرگبار این هواپیماها در اندونزی و اتیوپی و کشته شدن بیش از 340 نفر، به خاطر مشکلات ایمنی زمین گیر شد.
بوئینگ ماه ژوئیه وعده داده بود، 100 میلیون دلار به خانواده ها و مناطق صدمه دیده از سقوط این هواپیماها پرداخت می کند.
"دنیس میلنبرگ"،مدیر اجرایی بوئینگ،‌ از تشکیل این صندوق برای رسیدگی به دعاوی خانواده های قربانیان به عنوان گامی مهم برای کمک به بازماندگان فربانیان سقوط 737 مکس یاد کرد.

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مکس 737 ایالات متحده آمریکا اتیوپی اندونزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۲۶۸۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش موارد ابتلا به بیماری سرخک در رفسنجان

به گزارش خبرنگار مهر، علیرضا عرب علیدوستی، صبح چهارشنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به افزایش موارد ابتلاء به سرخک در این شهرستان گفت: با توجه به نزدیکی استان کرمان به استان سیستان و بلوچستان و مرزهای جنوبی و شرقی، واکسن سرخک ۶ ماهگی به واکسیناسیون روتین کودکان اضافه شده است.

وی افزود: خانواده‌هایی که فرزند زیر پنج سال دارند و به هر دلیل واکسن سرخک را دریافت نکرده‌اند، تزریق آن را به تعویق انداخته‌اند یا حتی از دریافت آن مطمئن نیستند، باید به نزدیک‌ترین مرکز بهداشتی درمانی مراجعه و از واکسیناسیون فرزندشان اطمینان حاصل کنند.

رئیس مرکز بهداشت شهرستان رفسنجان با بیان اینکه بیماری سرخک سرایت‌پذیری بالایی دارد و واکسینه نکردن به‌موقع فرزندان، سلامت آنان را به خطر جدی می‌اندازد از شهروندان تقاضا کرده اهمیت واکسیناسیون فرزندان خود را جدی بگیرند و آن را به تعویق نیاندازند.

وی افزود: خانواده‌های رفسنجانی واکسیناسیون فرزندان خود علیه این بیماری را در ۱۲ و ۱۸ ماهگی با واکسن MMR انجام داده و در صورت مواجهه فرد بیمار و مشکوک به سرخک، جهت انجام نمونه‌گیری فوراً به مرکز خدمات جامع سلامت امام علی (ع) مراجعه کنند.

.

کد خبر 6094301

دیگر خبرها

  • نجات نصاب آسانسور با سقوط از ارتفاع ۱۵متری
  • تیاگو سیلوا و دریافت پیشنهاد از سه باشگاه لندنی
  • افزایش موارد ابتلا به بیماری سرخک در رفسنجان
  • ادامه واکنش‌های جهانی علیه حمله داعش به نمازگزاران در هرات
  • معرفی نفرات برتر جشنواره کیش بهشت خانواده
  • پرداخت ۱۷ میلیارد تومان غرامت به کشاورزان مه‌ولاتی
  • جریمه دیرکرد بابت وام مددجویان کمیته امداد دریافت نمی شود
  • جریمه دیرکرد وام از مددجویان کمیته امداد دریافت نمی شود
  • استارلاینر بوئینگ قرار است در 6 می به فضا پرتاب شود
  • سپرده‌گذاری۱۰ میلیون نفر در صندوق امداد ولایت/ عدم دریافت دیرکرد اقساط در این صندوق