Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل دفتر مدیریت مصرف و امور مشترکین شرکت توانیر گفت: طرح حذف قبوض کاغذی تاثیری بر کاهش حجم نیروی انسانی شرکت‌ها ندارد. ۰۲ مهر ۱۳۹۸ - ۱۶:۴۸ اقتصادی نفت و انرژی نظرات - اخبار اقتصادی -

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری تسنیم، هادی مدقق مدیرکل دفتر مدیریت مصرف و امور مشترکان توانیر در گفت‌وگو با رادیو سراسری اظهار داشت: بیش از 9هزار نفر پرسنل در بخش‌های قرائت کنتور، صدور و چاپ قبوض برق فعال بوده و با توجه به افزایش فعالیت‌های ICT  در شرکت‌ها، تغییری در تعداد پرسنل شاغل در این بخش‌ها اتفاق نمی‌افتد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اضافه کرد: بخشی از نیروهای پیمانکاری که عهده‌دار توزیع قبوض برق هستند در سایر بخش‌های مورد نیاز  مشغول به‌کار می‌شوند، بنابراین اجرای طرح حذف قبوض کاغذی تاثیری بر حجم نیروهای شاغل ایجاد نمی‌کند.

مدیرکل دفتر مدیریت مصرف و امور مشترکان توانیر، پرداخت قبوض الکترونیکی برق برای اشخاصی که به تلفن ثابت و همراه دسترسی ندارند را از طریق دستگاه پوز و با همراه داشتن شناسه قبض قابل انجام دانست و یادآور شد: ساکنان مناطق دورافتاده روستایی نیز می‌توانند از طریق دفاتر خدمات مشترکان و بدون پرداخت وجه اضافی نسبت به پرداخت قبض برق خود اقدام کنند.

وی افزود: دریافت فیزیک قبض از طریق اپلیکیشن پرداخت و یا مراجعه به وب سایت شرکت‌های توزیع برق امکان‌پذیر است و فایل الکترونیکی قبض در اختیار همه مشترکان قرار می‌گیرد.
مدقق صرفه‌جویی حاصل از حذف قبوض کاغذی را صرف خرید بسته‌های آموزشی شامل کتاب و دفتر و توزیع آن در بین دانش‌آموزان مناطق محروم ذکر کرد.

انتهای پیام/

R32317/P/S7,80/CT11 واژه های کاربردی مرتبط توانیر صنعت برق ایران

منبع: تسنیم

کلیدواژه: توانیر صنعت برق ایران توانیر صنعت برق ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۲۶۹۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲۵ هزار نیروی جدید در وزارت بهداشت جذب می شوند

معاون مرکز هماهنگی امور اقتصادی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی اعلام کرد: ۲۵ هزار نیروی جدید در دور دوم استخدامی‌ها که به زودی اعلام خواهد شد، جذب این وزارت می‌شوند.

بهرام بنده یزدانی روز شنبه در آیین آغاز کار ساخت مجتمع آموزشی بیمارستان خاتم الانبیای شهرستان شیروان در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: متاسفانه در دوره های پیش سهمیه مناسبی برای استخدامی نیروهای بهداشت و درمان در نظر گرفته نشد و این بخش با مشکل مواجه بود.

وی افزود: رایزنی‌ها برای استخدام جدید وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در حال انجام است تا سهمیه مناسبی برای تبدیل وضعیت نیروهای شرکتی باشد.

معاون مرکز هماهنگی امور اقتصادی وزارت بهداشت، درمان وآموزش پزشکی بیان کرد: مسیر قانونی تبدیل وضعیت ایثارگران، ۹۰۰ نفر در سال گذشته را شامل شد و این خود کمک بزرگی به امنیت شغلی کارکنان و وضعیت کیفی شاخص های استخدامی منابع انسانی کرد.

وی اضافه کرد: رایزنی های لازم برای استفاده از این ظرفیت جدید استخدامی که به زودی اعلام رسمی می شود در مدیریت منابع انسانی وزارتخانه در حال انجام است.

بنده یزدانی در ادامه اضافه کرد: هزینه های کلانی در بحث خرید تجهیزات و اقلام بهداشتی و درمانی در دولت سیزدهم انجام شده که اختصاص هفت میلیون و ۳۰۰ هزار یورو تجهیزات به خراسان شمالی از این موارد است.

وی افزود: اعتبارهای بیشتری برای بخش درمان خراسان شمالی در دور سوم سفرهای مسئولان وزارتخانه به این استان اختصاص می‌یابد.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • پرداخت بیش از ۳۸ میلیارد تومان پاداش به کم مصرف‌ها در قزوین
  • پرداخت ۳۸ میلیارد تومان پاداش به کم مصرف‌ها
  • پیش بینی ناترازی ۱۰ تا ۱۱ هزار مگاواتی برق در تابستان
  • تبدیل ۴۶۸ هزار مجوز کاغذی به شناسه یکتا
  • جزئیات اجرای استاندارد «برچسب انرژی ساختمان» در ادارات
  • برات الکترونیک چیست؟ | روش جدید برای تامین مالی فعالان اقتصادی
  • هشدار توانیر به مشترکان پرمصرف برق/ با استفاده از کولرگازی منتظر قبض نجومی باشید
  • ۲۵ هزار نیروی جدید در وزارت بهداشت جذب می شوند
  • ۲۴ برابر شدن قبوض برق برای مشترکان پر مصرف
  • اطلاعیه جذب نیروی انسانی شرکت پتروپالایش سهروردی صفاهان زیرمجموعه هلدینگ پتروپالایش اصفهان